AnonymBruker Skrevet 23. august #1 Skrevet 23. august Hvis ikke kunne vi bare droppe besøket, skrev hun til meg. Det er sjeldent Jeg orker å være hos noen på besøk en hel dag, og denne nye venninnen oppfatter jeg som masete som ikke tar til takke med to- tre timers besøk. Er dette litt unormalt? Anonymkode: c257f...6ca 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #2 Skrevet 23. august "OK, synd, men si fra hvis det passer med et kortere besøk siden". Ville jeg svart. Anonymkode: 04125...eae 9 2 6
AnonymBruker Skrevet 23. august #3 Skrevet 23. august Ja dette er unormalt, hun høres "high naintenance" ut, altså krevende og vanskelig. Anonymkode: 3b137...660 1
Mezzosoprena Skrevet 23. august #4 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvis ikke kunne vi bare droppe besøket, skrev hun til meg. Det er sjeldent Jeg orker å være hos noen på besøk en hel dag, og denne nye venninnen oppfatter jeg som masete som ikke tar til takke med to- tre timers besøk. Er dette litt unormalt? Anonymkode: c257f...6ca Jo, det er litt unormalt.
Mymlen Skrevet 23. august #5 Skrevet 23. august Ikke unormalt å ønske besøk hele dagen, noen er veldig sosiale. Men det er unormalt å ikke respektere at du bare ønsker å være på besøk i noen timer. Umodent og ikke et vennskap jeg hadde orket 3
IDGAF Skrevet 23. august #6 Skrevet 23. august (endret) Lang kjørevei? Edit: Leste nå at det er du som skal på besøk til henne, jeg trodde det var omvendt. Da var dette veldig merkelig 🤪 Endret 23. august av IDGAF
AnonymBruker Skrevet 23. august #7 Skrevet 23. august IDGAF skrev (1 minutt siden): Lang kjørevei? Kjøreveien har ingen betydning for den som får besøket. Anonymkode: 2106c...eaa
AnonymBruker Skrevet 23. august #8 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja dette er unormalt, hun høres "high naintenance" ut, altså krevende og vanskelig. Anonymkode: 3b137...660 Ja hun er masete, men hun er klar over det og tar seg ofte sammen Ts Anonymkode: c257f...6ca
AnonymBruker Skrevet 24. august #9 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja hun er masete, men hun er klar over det og tar seg ofte sammen Ts Anonymkode: c257f...6ca Dette tror jeg ville vært for mye for meg. Ville nok ha fadet det ut hvis hun ikke tar hensyn til deg. Kanskje du kan spørre hvorfor hun vil at du skal være der hele dagen? Og så si hvorfor det passer deg bedre å bli noen timer? Anonymkode: 321df...c68
AnonymBruker Skrevet 24. august #10 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette tror jeg ville vært for mye for meg. Ville nok ha fadet det ut hvis hun ikke tar hensyn til deg. Kanskje du kan spørre hvorfor hun vil at du skal være der hele dagen? Og så si hvorfor det passer deg bedre å bli noen timer? Anonymkode: 321df...c68 Hun er selskapssyk og vil helst ha meg til å overnatte også Ts Anonymkode: c257f...6ca
AnonymBruker Skrevet 24. august #11 Skrevet 24. august To -tre timer holder 🥱😴da begynner jeg å gjespe 🥱😅 Anonymkode: 8fe72...5f3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå