AnonymBruker Skrevet 23. august #1 Skrevet 23. august Blir koko av folk som avslutter omtrent alle setninger med å le eller knegge. Er alt så innmari morsomt eller er det nervøsitet/uvane? Sitter ved siden av en fremmed mann på bussen, som knegger eller har nesten latteranfall når han prater om vanlige ting. Har inntrykk av at det er de som er mest pratsomme som gjør dette. Utrolig slitsomt, og kunne ALDRI vært sammen med en person som ikke kan snakke uten å le samtidig Anonymkode: 07593...301 2
AnonymBruker Skrevet 23. august #2 Skrevet 23. august Noen har det nærmest som en måte å snakke på. Vet ikke om de har det genuint morsomt, kanskje noen? Ellers har en jo folk som liker å le av ting i hverdagen. Men da litt sjeldnere enn i hver setning. Anonymkode: ea825...874
AnonymBruker Skrevet 23. august #3 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Blir koko av folk som avslutter omtrent alle setninger med å le eller knegge. Er alt så innmari morsomt eller er det nervøsitet/uvane? Sitter ved siden av en fremmed mann på bussen, som knegger eller har nesten latteranfall når han prater om vanlige ting. Har inntrykk av at det er de som er mest pratsomme som gjør dette. Utrolig slitsomt, og kunne ALDRI vært sammen med en person som ikke kan snakke uten å le samtidig Anonymkode: 07593...301 Jeg vet! Det er utrolig slitsomt og har for meg bidratt til migrene og bytte av avdeling. Kollegaen min ler så høyt og på slutten av nesten hver setning, det virker helt sykt. Anonymkode: 0705e...1a9 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #4 Skrevet 23. august Jeg hadde også en kneggende kollega, hun lo av alt som ikke var ment som morsomt, mens dro man en spøk så hun bare forvirret ut. Så jo mer jeg tullet og tøyset, jo mer slapp jeg av knegging. Anonymkode: e724f...e57 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #5 Skrevet 23. august Jeg har en kollega som er sånn. Jeg tror hun gjør det for å få andre til å le med henne og dermed bli likt. Men man tenker: "hva er det som er så morsomt?" 🤔 Anonymkode: e1254...554 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #6 Skrevet 24. august Det kan være usikkerhet,angst og for å skjule andre følelser. Har følt på slik selv, så drit i å dømme folk. Anonymkode: 1f2d3...742 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #7 Skrevet 24. august Jeg ler mer enn vanlig f.eks. hvis jeg er usikker eller hvis jeg er redd for å oppfattes som frekk (f.eks. prøver å komme inn i en samtale eller må si fra om noe). Eller for å ta brodden av noe når jeg har turt å sette en grense på et vis. Men jeg smiler oppriktig nesten hele tiden, fordi jeg ønsker å vise at jeg er vennlig. Og jeg ler mye selv altså, har et humør som gjør at jeg går fra veldig mørke til veldig lyst hele tiden. Kan sitte og le høyt sammen med katten over noe den gjorde f.eks. 🙈 Anonymkode: 3ee1c...74e 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. august #8 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det kan være usikkerhet,angst og for å skjule andre følelser. Har følt på slik selv, så drit i å dømme folk. Anonymkode: 1f2d3...742 Da må man skjerpe seg hvis man vet at man oppfører seg slik Ts Anonymkode: 07593...301 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #9 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Da må man skjerpe seg hvis man vet at man oppfører seg slik Ts Anonymkode: 07593...301 Må man? Kan man skjerpe seg fra lidelser og personlighet? Er nok heller du som må jobbe med din aksept for at folk er ulike. Anonymkode: 1f2d3...742 2
AnonymBruker Skrevet 24. august #10 Skrevet 24. august Har en kollega som knegger og gliser mye og hun irriterer meg, men har ikke klart å si noe til henne om det, men da en kollega fikk uhelbredelig kreft og fortalte det til oss, gliste hun mens vi andre var sjokkerte. Det så helt absurd ut at hun ikke klarte å ta bort gliset, så da spurte jeg henne hvorfor hun gliste når vår kollega forteller at han har fått dødsbudskapet. Det var så vidt hun klarte å ta bort gliset da også TS Anonymkode: 07593...301
AnonymBruker Skrevet 24. august #11 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Må man? Kan man skjerpe seg fra lidelser og personlighet? Er nok heller du som må jobbe med din aksept for at folk er ulike. Anonymkode: 1f2d3...742 Det jeg mener er at hvis man gliser eller ler på grunn av usikkerhet, så må man lære seg hva som er normal adferd i de ulike situasjonene. Ts Anonymkode: 07593...301 1
Kosemose Skrevet 24. august #12 Skrevet 24. august For meg virker latter/knegging når det ikke er noe spesielt morsomt, mot sin hensikt. Irriterende og virker bare dumt. 1
Seff Skrevet 24. august #13 Skrevet 24. august Man hører gjerne om det er fordi de er nervøse eller bare ekstremt joviale. Men ja, det virker ofte litt spesielt. 1
BareMay Skrevet 24. august #14 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (På 23.8.2025 den 12.33): Blir koko av folk som avslutter omtrent alle setninger med å le eller knegge. Er alt så innmari morsomt eller er det nervøsitet/uvane? Sitter ved siden av en fremmed mann på bussen, som knegger eller har nesten latteranfall når han prater om vanlige ting. Har inntrykk av at det er de som er mest pratsomme som gjør dette. Utrolig slitsomt, og kunne ALDRI vært sammen med en person som ikke kan snakke uten å le samtidig Anonymkode: 07593...301 Du trenger jo ikke forholde deg til mennesker du ikke liker. Synes det er morsomt at folk er forskjellig jeg. Men det jeg synes er slitsomt på buss,tog etc er alle de som snakker høyt i tlf, ser på film på tlf med lyden høyt på. 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #15 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det jeg mener er at hvis man gliser eller ler på grunn av usikkerhet, så må man lære seg hva som er normal adferd i de ulike situasjonene. Ts Anonymkode: 07593...301 Og folk som har brekt beinet og bruker krykker må lære seg hva normal adferd innen gange er. Tror du folk gjør slik med vilje? Huff, det er så dumt at jeg har ikke ord. Anonymkode: 1f2d3...742
AnonymBruker Skrevet 24. august #16 Skrevet 24. august Det skyldes nesten alltid usikkerhet. Anonymkode: 5a8db...867 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #17 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Og folk som har brekt beinet og bruker krykker må lære seg hva normal adferd innen gange er. Tror du folk gjør slik med vilje? Huff, det er så dumt at jeg har ikke ord. Anonymkode: 1f2d3...742 Jeg vet ikke om de gjør det med vilje, derfor spør jeg her inne hvorfor folk gjør det Ts Anonymkode: 07593...301
AnonymBruker Skrevet 24. august #18 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg vet ikke om de gjør det med vilje, derfor spør jeg her inne hvorfor folk gjør det Ts Anonymkode: 07593...301 Usikkerhet, nesten alltid. Anonymkode: 5a8db...867 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #19 Skrevet 24. august Har en venninne som er litt sånn. Har ikke inntrykk av at det er usikkerhet hos henne, bare godt humør og glede. Synes det er hyggelig jeg! Føler meg som en surpomp selv som aldri ler, skal så mye til for meg før jeg faktisk ler høyt Anonymkode: 9c6fb...b0f
AnonymBruker Skrevet 24. august #20 Skrevet 24. august Huff, så fælt at folk er blide. Anonymkode: f7920...1d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå