Gå til innhold

Disney on Ice med barn på 4,5 år, tips, erfaringer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vurderer å bestille billetter til Disney on Ice og ta med 4,5 åringen. Dere som har vært der, hva syns dere? Er det verdt det? Er 4.5 år en passende alder?

Og hvilke billetter bør man bestille, hvor bør man sitte? På kortsiden eller langsiden? Så langt framme man kan, eller høyere opp for oversikt? Setter pris på tips/erfaringer fra dere som har vært der😊

Legger ved salkartet. Er jo flyttet fra Spektrum så er kanskje litt annerledes salkart nå.

IMG_8557.jpeg

Anonymkode: 5e198...168

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så langt fremme som mulig. Vær tidlig ute med å bestille.

Jeg var på dette selv som barn flere ganger og tokk med eget barn når hen var i riktig alder. Det var stas. Men barnet bør kjenne til disney universet og like disse filmene og karakterene for å få noe ut av dette. Er barnet av typen som har Elsa kjole hjemme så var det mange små med disney prinsesse kjole når vi var der.

Mange synes det er dyrt de selger masse overpriset opplegg der og alle barn vil ha. Jeg har som regel laget en regel på at mann får 1 ting. Eller gitt lommepenger barnet kunne disponere fritt og latt barnet beholde det som ikke ble brukt. 

De fleste barn liker noe som lyser/blinker i mørket da det er gøy når lyset er av. Jeg kjøpte med lightsticks billig på forhånd som jeg festet som armebånd og knakk når vi var på plass. Det var stas. 

Anonymkode: 92f6e...8a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...