AnonymBruker Skrevet 23. august #1 Skrevet 23. august Det virker som de fleste single menn er på Tinder eller Hinge, men er de fleste single kvinner på Tinder/Hinge? Jeg syns det er litt demotiverende, det virker som det er nesten kun damer som vil ha oppmerksomhet eller venter på noen mer spennende enn meg... Men er dette da en liten gruppe av kvinner som er på datingapper, eller er dette kvinner flest i alderen jeg ser etter? Ser etter noen i slutten av tyveårene, som er alderen jeg er i selv. Opplever mye mer hell de sjeldne gangene jeg er på fest med fremmede damer. Anonymkode: 54046...788
AnonymBruker Skrevet 23. august #2 Skrevet 23. august Nei de fleste single er ikke på Tinder Anonymkode: de351...361 8
AnonymBruker Skrevet 23. august #3 Skrevet 23. august Jeg er singel og ikke på noen datingsider. Er ikke ute etter forhold heller. Men er eldre enn deg, og dermed er kanskje ikke svaret mitt relevant for deg heller 😛 Anonymkode: a2b84...1eb 6
AnonymBruker Skrevet 23. august #4 Skrevet 23. august Jeg vet om én i hvert fall. Anonymkode: a323f...26d 1
Tvist Skrevet 23. august #5 Skrevet 23. august Jeg er ute etter et forhold, men bruker ikke tinder. Klarer ikke å få noen interesse for en mann basert på et bilde og en liten tekst. Satser på å møte folk fysisk. 2 5
AnonymBruker Skrevet 23. august #6 Skrevet 23. august Singel kvinne her, er ikke på noen datingapper/sider. Anonymkode: e73cf...f9c 4 2
remix2020 Skrevet 23. august #7 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det virker som de fleste single menn er på Tinder eller Hinge, men er de fleste single kvinner på Tinder/Hinge? Jeg syns det er litt demotiverende, det virker som det er nesten kun damer som vil ha oppmerksomhet eller venter på noen mer spennende enn meg... Men er dette da en liten gruppe av kvinner som er på datingapper, eller er dette kvinner flest i alderen jeg ser etter? Ser etter noen i slutten av tyveårene, som er alderen jeg er i selv. Opplever mye mer hell de sjeldne gangene jeg er på fest med fremmede damer. Anonymkode: 54046...788 😂… høres ut som at det burde være logisk at «alle» single er på Tinder… De fleste single har vel avslørt Tinder og de fleste aktører innen nettdating. 50% falske profiler, 20% ekte og seriøse profiler, 15% ekte profiler som kun bruker den som tidsfordriv og 15% «døde» profiler hvor eier har glemt passordet eller av andre grunner ikke har besøkt eller oppdatert informasjon på 10 år. Nei, nettdating har jeg mistet troen på. Single kvinner og menn burde leve livet, være sosiale, reise, gå på tur og finne kjærligheten på gamle måten 4
enkefru Skrevet 23. august #8 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg er singel og ikke på noen datingsider. Er ikke ute etter forhold heller. Men er eldre enn deg, og dermed er kanskje ikke svaret mitt relevant for deg heller 😛 Anonymkode: a2b84...1eb Samme her…
AnonymBruker Skrevet 23. august #10 Skrevet 23. august KaffekoppQueen skrev (2 minutter siden): Blir litt «hvor langt er et tau» spørsmål… Tror ikke du skjønner hva det uttrykket betyr. Anonymkode: e73cf...f9c 1
KaffekoppQueen Skrevet 23. august #11 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Tror ikke du skjønner hva det uttrykket betyr. Anonymkode: e73cf...f9c Jeg gjør nok det. Gjør du? Han spør om alle single er på Tinder, og hvordan i alle dager skal man svare på det? «Uttrykket “hvor langt er et tau?” brukes ofte som et retorisk eller humoristisk svar når noen spør om noe som er umulig å svare presist på. • Det antyder at spørsmålet er for vagt eller umulig å besvare uten mer kontekst. • Det kan også brukes for å påpeke at svaret avhenger av mange faktorer — akkurat som lengden på et tau kan være hva som helst.» 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. august #12 Skrevet 23. august Må da være de aller færreste, vil jeg tro. Mange er frivillig single, mange foretrekker å treffe folk på gamlemåten, gjennom venner eller felles interesser. Og en god del (etter hva jeg har hørt) prøver seg på Tinder og avslutter igjen fordi de blir oversvømt av menn ute etter en ting. Anonymkode: 6a351...900 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #13 Skrevet 23. august Singel kvinne i 40 årene, er ikke på Tinder, eller andre lingnende steder. Det er heller ikke mine single venninner. Har og en singel datter på 22 år, som ikke er på Tinder. Anonymkode: 68686...dd9 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #14 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Det virker som de fleste single menn er på Tinder eller Hinge, men er de fleste single kvinner på Tinder/Hinge? Jeg syns det er litt demotiverende, det virker som det er nesten kun damer som vil ha oppmerksomhet eller venter på noen mer spennende enn meg... Men er dette da en liten gruppe av kvinner som er på datingapper, eller er dette kvinner flest i alderen jeg ser etter? Ser etter noen i slutten av tyveårene, som er alderen jeg er i selv. Opplever mye mer hell de sjeldne gangene jeg er på fest med fremmede damer. Anonymkode: 54046...788 Jeg er ikke på noen av stedene, og det er ikke mine venninner heller.. Anonymkode: 39697...28a 2
AnonymBruker Skrevet 23. august #15 Skrevet 23. august Jeg kjenner kun single skeive kvinner som bruker Tinder til å treffe andre kvinner faktisk! De heterofile single kvinnene jeg kjenner skyr Tinder som pesten. Anonymkode: 2068a...634 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #16 Skrevet 23. august Ingen av de single jentene jeg kjenner er på Tinder... Anonymkode: 9ece6...5c6 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #17 Skrevet 23. august Hverken meg selv eller noen av mine venninner er nå på Tinder eller Hinge. Flere av oss har hatt Tinder og/eller Hinge tidligere, uten at det har ført til noe varige forhold for noen. Selv var jeg på Raya en periode, men det var virkelig ikke for meg. Vi opplever at det er mye bedre/lettere å bli kjent med folk uten disse appene. Det skal ekstremt (umulig) mye til å fatte interesse for noen bare av å se bilder etc på sånne apper. Selv har jeg aldri fått interesse for å møte noen som helst bare basert på Tinder/Hinge/Raya. Derfor sluttet jeg selvfølgelig å bruke de også😅💁🏼♀️ Anonymkode: 11089...8b5 1
Strigiformes Skrevet 23. august #18 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Det virker som de fleste single menn er på Tinder eller Hinge, men er de fleste single kvinner på Tinder/Hinge? Jeg syns det er litt demotiverende, det virker som det er nesten kun damer som vil ha oppmerksomhet eller venter på noen mer spennende enn meg... Men er dette da en liten gruppe av kvinner som er på datingapper, eller er dette kvinner flest i alderen jeg ser etter? Ser etter noen i slutten av tyveårene, som er alderen jeg er i selv. Opplever mye mer hell de sjeldne gangene jeg er på fest med fremmede damer. Anonymkode: 54046...788 Tinder er et kjøttmarked 🤮 Skyr det som pesten... Føler ikke jeg har noe der å gjøre rett og slett... Synes det er supert for de som finner hverandre uansett om det er datingapp, eller i virkeligheten. Da har jeg mer tro på singeltreff, for der får man møtt hverandre med en gang og dannet seg et inntrykk. Det er ikke alltid sammenheng mellom det andre mennesker forteller meg, kontra det jeg opplever. Det synes jeg er skummelt.... 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #19 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Det virker som de fleste single menn er på Tinder eller Hinge, men er de fleste single kvinner på Tinder/Hinge? Jeg syns det er litt demotiverende, det virker som det er nesten kun damer som vil ha oppmerksomhet eller venter på noen mer spennende enn meg... Men er dette da en liten gruppe av kvinner som er på datingapper, eller er dette kvinner flest i alderen jeg ser etter? Ser etter noen i slutten av tyveårene, som er alderen jeg er i selv. Opplever mye mer hell de sjeldne gangene jeg er på fest med fremmede damer. Anonymkode: 54046...788 Jeg er ikke. Kvinne i 30 årene. Anonymkode: e64ad...837 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #20 Skrevet 23. august 90 % av de som er på Tinder er opptatt, samboer eller gift. Kun ute etter sextreff,elsker eller elskerinne. Framstår som single, den gang ei. Skal du ha kjæreste, gå på butikken, puben, festival, fjellet, båttur, ferie m.m. Anonymkode: e1400...430
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå