AnonymBruker Skrevet 23. august #1 Skrevet 23. august Hvilke tegn ville du sett etter, om en mann er en bums? Og ville du ha blitt sammen med en bums? Anonymkode: 9fb99...d35
AnonymBruker Skrevet 23. august #2 Skrevet 23. august Lol, hva er en bums? Er vel noe som ble brukt til ã beskrive uteligger og dranker før Anonymkode: f7684...6fb 4 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #3 Skrevet 23. august At søppelbøttene inne er overfylte, ikke søppelbøtte på badet, ikke bruker dobørste, utslitt tannbørste, skittentøy på gulvet rundt skittentøyskurven i stedetfor oppi på badet.. Anonymkode: 9b234...df0 6 1 3
AnonymBruker Skrevet 23. august #4 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Lol, hva er en bums? Er vel noe som ble brukt til ã beskrive uteligger og dranker før Anonymkode: f7684...6fb Vel det kan vi diskutere da. Selv syns jeg det er kjempe bums aktig å røyke på senga og på do. Askebeger og aske i senga. .. Anonymkode: 9fb99...d35 2
Jajakvinne12 Skrevet 23. august #5 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vel det kan vi diskutere da. Selv syns jeg det er kjempe bums aktig å røyke på senga og på do. Askebeger og aske i senga. .. Anonymkode: 9fb99...d35 Bare det å røyke inne i seg selv skriker taper. Fulle søppelbøtter, skiftet aldri på senga, råtten/gammel mat i kjøleskapet, generelt skittent hjemme, snakker dritt om barnemor for de som har barn, masse tomflasker rundt om. Det er det jeg kommer på i farta. 4 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #7 Skrevet 23. august Jeg tenker også bums er en person som trekker gatelangs. Anonymkode: bd145...c03 2
AnonymBruker Skrevet 23. august #8 Skrevet 23. august Jajakvinne12 skrev (23 minutter siden): Bare det å røyke inne i seg selv skriker taper. Fulle søppelbøtter, skiftet aldri på senga, råtten/gammel mat i kjøleskapet, generelt skittent hjemme, snakker dritt om barnemor for de som har barn, masse tomflasker rundt om. Det er det jeg kommer på i farta. Fikset Anonymkode: 7b657...c6c 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. august #9 Skrevet 23. august Rotete og skittent hjemme, skitne sokkelester, uflidd stil jevnt over, gule fingre, skitne negler... Anonymkode: 500ba...564 2
monican94 Skrevet 23. august #10 Skrevet 23. august oppvask utover benken skitne kjeler/panner fra igår el eldre på komfyren ikke bruker dokost full stinkende søppel kjøleskap med kun øl og 1 first price pålegg dusjer for sjelden overfylt skittentøy NEI jeg ville ikke blitt sammen med en som ikke virker.. 2
Snublefot62 Skrevet 23. august #11 Skrevet 23. august Does he wash up? Never wash up Does he clean up? No, he never cleans up Does he brush up? Never brushed up He does nothing, the boy does nothing! 3
AnonymBruker Skrevet 23. august #12 Skrevet 23. august Om han røyker. Deal-breaker. Nytter ikke hvor kjekk eller snill han er. Røyk og snus er no-go Anonymkode: a7919...4c2 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #13 Skrevet 23. august Dårlig tannhelse. Overfylte søppelbøtter og tomflasker. Skittent toalett. Anonymkode: c9fd6...3e2 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #14 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg tenker også bums er en person som trekker gatelangs. Anonymkode: bd145...c03 Nå tenker jeg i en litt videre mening. En kan være bums og ha et sted å bo. Fordi i Norge sørger NAV for at de fleste har tak over hodet. I et annet land ville mange av disse vært på gata. Og så kan man bo som om man bodde på gata, det er også bumsete. Anonymkode: 9fb99...d35
AnonymBruker Skrevet 23. august #15 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå tenker jeg i en litt videre mening. En kan være bums og ha et sted å bo. Fordi i Norge sørger NAV for at de fleste har tak over hodet. I et annet land ville mange av disse vært på gata. Og så kan man bo som om man bodde på gata, det er også bumsete. Anonymkode: 9fb99...d35 Så de som får bistand fra NAV er «bumser»? Anonymkode: bd145...c03
AnonymBruker Skrevet 23. august #16 Skrevet 23. august Beskrivelsene ovenfor høres mest ut som en slaur. Dårlig hygiene, rotete m.m. Bums tenker jeg er en hjemløs rotløs person som har gitt opp livet, nederst på rangstigen. Røykere kan være vel så hygieniske og skikkelige som alle andre. Har bare en last på lik linje som andre har laster: drikker for mye, shopper for mye, gambler for mye og bruker for mye penger på tull osv.. Anonymkode: df69f...473 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #17 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Beskrivelsene ovenfor høres mest ut som en slaur. Dårlig hygiene, rotete m.m. Bums tenker jeg er en hjemløs rotløs person som har gitt opp livet, nederst på rangstigen. Røykere kan være vel så hygieniske og skikkelige som alle andre. Har bare en last på lik linje som andre har laster: drikker for mye, shopper for mye, gambler for mye og bruker for mye penger på tull osv.. Anonymkode: df69f...473 Aldri hørt ordet Slaur før. Anonymkode: 9fb99...d35
AnonymBruker Skrevet 23. august #18 Skrevet 23. august Kan kanskje ikke defineres som bums, men jeg skyr unna de som drikker, røyker, snuser og sløser med penger. Bør holde det sånn nogenlunde reint og vaske seg innimellom, men ikke veldig nøye på det jeg altså. God arbeidsmoral er derimot viktig og gjerne handy. Anonymkode: b46be...e46
AnonymBruker Skrevet 23. august #19 Skrevet 23. august Jajakvinne12 skrev (1 time siden): HULL I SOKKENE. Hvordan skal man få føttene inn i sokkene uten hull i dem? Hm? Anonymkode: f1c1f...523 1
Hareena Skrevet 23. august #20 Skrevet 23. august (endret) En boms er en loffer eller en tigger så hvis mannen du dater tigger på gata er det et sikkert tegn påta han er en boms. Endret 23. august av Hareena 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå