norw Skrevet 23. august #1 Skrevet 23. august Dette er langt i fra det verste tilfellet, verre med influenserne som kan få langt mer respons, eller mer internasjonale utenlandske kjendiser som når et bredere publikum. Men hva er dette, hvorfor like og/eller kommentere? Hva er innholdet? Det er noen ordinære bilder av trening, noe om hvor... Men liksom hva? Samme med for eksempel Kardashians eller Ronaldo, hvorfor har de så mange følgere, får så mange likes og kommentarer? La oss si at noen ønsker mr Ingebrigtsen lykke til. Hvorfor det, har det noen verdi, blir det lest, svart på? Hvis man trykker liker som en av mange tusen, hvorfor det? Jeg sjekket hvem jeg følger på Instagram nå og av kjendiser med "null" innhold følger jeg visst bare Martin Ødegaard. Husker ikke hvorfor jeg følger ham, men kan egentlig fjerne ham. Er ikke så sannsynlig at det legges ut noe "reelt" innhold som en interessant video eller en uttalelse (som for eksempel da det stormet litt rundt ham og Ada Hegerberg). Treningsbilder eller bilder av flyreiser til bortekamper har ingen verdi.
skrue Skrevet 23. august #2 Skrevet 23. august Å i det hele tatt følge kjendiser er uforståelig for min del. Null interesse for slikt, men jeg er vel litt sær.
AnonymBruker Skrevet 23. august #3 Skrevet 23. august Nesten ingenting er kjedeligere enn folk som skriver om trening, hvor langt de har løpt og hvor lav puls de har. Kjendis eller ikke. Men hver sin smak, driver man med denslags selv, liker man det sikkert også hos andre. Anonymkode: 516a4...c78
norw Skrevet 23. august Forfatter #4 Skrevet 23. august skrue skrev (2 timer siden): Å i det hele tatt følge kjendiser er uforståelig for min del. Null interesse for slikt, men jeg er vel litt sær. Det er jo mange kjendiser som har mer reelt innhold og ikke bare masse ikke-innhold med intetsigende bilder, kanskje de bare er på sydenferie, har kjøpt en ny veske etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå