Gå til innhold

Bra sex, men dårlig ellers...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke no spes som er direkte feil, men får bare massivt ick av visse sider ved henne. Men vi prater godt sammen, hun er morsom og interessant. Og sexen er helt ut av denne verden bra. Vet ikke im jeg burde bli eller gjøre det slutt. Vi er vel begge litt rare/sære. Hun er 47, jeg er 53. Så markedet er vel ikke helt det beste for noen av oss...

Anonymkode: fed4d...57f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I tittelen skriver du at det kun er sex som er bra, ikke noe ellers. I teksten skriver du at dere prater godt samme, hun er morsom og interessant. Hva er det du savner da? 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 3b4c1...226

• Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns du skal gå, siden du skriver at du får massive ick av visse sider ved henne. Det kommer til å bli verre med tiden.

Dette er for hennes del også: jeg hadde aldri villet være sammen med en mann som fikk massive icks av meg ( regner det det beror at du får sterk motvilje og syns hun er ekkel).

Anonymkode: 7a22a...ee4

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva får du icks av???

Anonymkode: 01f93...db2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva får du icks av???

Anonymkode: 01f93...db2

Hun er litt daff og tiltaksløs. I visse sammenhenger er det som om hun ikke helt skjønner hva som skjer, så jeg .å forklare noe som burde være innlysende.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hun er litt daff og tiltaksløs. I visse sammenhenger er det som om hun ikke helt skjønner hva som skjer, så jeg .å forklare noe som burde være innlysende.

kan du komme med et eks? blir enklere å vurdere situasjonen din da..

Anonymkode: 8638f...550

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man truly elsker noen så finnes det ikke "icks" trust

Jeg får ick av alt og alle, inkl meg selv til tider, men når jeg ser ulike kjendis crush så blir jeg crazy, og driter i om de går på en rar måte etc.

Btw har dere sett at han viggo venn har blitt digg??

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det som betyr noe for om du blir eller går, handler vel om hva du får ut av forholdet, tenker jeg. Å være i et forhold bør over lang tid gi deg mer glede enn frustrasjon. Så spørsmålet er hvor mye det gode veier opp mot det dårlige i din situasjon, og da tipper jeg at du står ved et tippepunkt akkurat nå.

Jeg ville gitt det litt mer tid og være bevisst på om du føler at det går mer mot den dårlige eller den gode retningen i tida framover. Som du selv sier: når man er godt voksen er det vanskeligere å finne en der det føles som alt er fullklaff. Man er nok mer åpen, naiv og tilpasningsdyktig i tenåra og 20-åra…

Anonymkode: 3b4c1...226

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel derfor de fleste er single i dag ?  Folk har alt for lett tilgjengelig sex uten å forplikte seg. Når kvinner blir eldre så vil de ha forhold som varer fordi vi blir jo gamle, etter å ha brukt prøve og feile metoden i yngre år.  Men er ofte relasjonsskadet pga dette. Og da fungerer varig forhold dårlig. Pga narsissismen er det nok best å være singel fordi det ER krevende å leve med individer som bare er opptatt av at en partner skal oppfyller egne behov (uten å gi noe tlbake) og ikke tåler noen konflikter eller uoverstemmelser for da er det rett ut. Kan forstå at menn blir skeptisk og skadet av det og ikke tørr stole på at forhold med kvinner vil vare.

Anonymkode: 15536...9f2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er vel derfor de fleste er single i dag ?  Folk har alt for lett tilgjengelig sex uten å forplikte seg. Når kvinner blir eldre så vil de ha forhold som varer fordi vi blir jo gamle, etter å ha brukt prøve og feile metoden i yngre år.  Men er ofte relasjonsskadet pga dette. Og da fungerer varig forhold dårlig. Pga narsissismen er det nok best å være singel fordi det ER krevende å leve med individer som bare er opptatt av at en partner skal oppfyller egne behov (uten å gi noe tlbake) og ikke tåler noen konflikter eller uoverstemmelser for da er det rett ut. Kan forstå at menn blir skeptisk og skadet av det og ikke tørr stole på at forhold med kvinner vil vare.

Godt sagt!

AnonymBruker
Skrevet

Med enkel tilgang på sex har man vel heller lettere sex-relasjoner uten at den store kjærligheten/forelskelsen er der. Jeg ønsker stormforelskelse og ikke bare begjær.  De 3 tidligere langvarige forhold jeg har vært i har jeg ikke hatt the ick. Ts

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du virker nedlatende. Oppenfra ned holdning er så turn off og lite sosialt intelligent som det går an. Hun fortjener noe bedre enn det du tilbyr. 

Anonymkode: 2588d...7f1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvis man truly elsker noen så finnes det ikke "icks" trust

Jeg får ick av alt og alle, inkl meg selv til tider, men når jeg ser ulike kjendis crush så blir jeg crazy, og driter i om de går på en rar måte etc.

Btw har dere sett at han viggo venn har blitt digg??

Viggo venn har vært digg hele tiden 🤩

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hun er sikkert litt lettere PU da? 

Anonymkode: f0b4e...f7b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Med enkel tilgang på sex har man vel heller lettere sex-relasjoner uten at den store kjærligheten/forelskelsen er der. Jeg ønsker stormforelskelse og ikke bare begjær.  De 3 tidligere langvarige forhold jeg har vært i har jeg ikke hatt the ick. Ts

Du sier dere prater godt sammen, hun er morsom og interessant. Så i neste øyeblikk får du ick av at hun ikke forstår hva du prater om ? Lurer på hvem som mangler litt selvinnsikt her🤔

Dersom du snakker om ting og bruker mye fremmedord og framstå som en bessewisser eller mansplainer, så ligger dette på deg og ikke henne. Dere er ikke kompatible på kommunikasjon og la henne derfor gå. Slik at hun kan finne noen som "forstår" hva hun snakker om.

I tillegg vil du være stormende forelsket. Forelske går over enten til ingenting eller kjærlighet. Hva er du ute etter og hvordan har du signalisert det uten å MANSPLAINE ?

Jeg var gift med en håpløs mann som ikke forsto noe jeg sa eller fortalte. Vi kunne se på tv sammen, men kunne ikke snakke om det vi så sammen, for han forsto ikke ironi, sarkasme, humor eller noe som helst. Skulle tro vi hadde sett helt ulike program på tv, at vi bodde på helt ulike planet. Fikk nok.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Du sier dere prater godt sammen, hun er morsom og interessant. Så i neste øyeblikk får du ick av at hun ikke forstår hva du prater om ? Lurer på hvem som mangler litt selvinnsikt her🤔

Dersom du snakker om ting og bruker mye fremmedord og framstå som en bessewisser eller mansplainer, så ligger dette på deg og ikke henne. Dere er ikke kompatible på kommunikasjon og la henne derfor gå. Slik at hun kan finne noen som "forstår" hva hun snakker om.

I tillegg vil du være stormende forelsket. Forelske går over enten til ingenting eller kjærlighet. Hva er du ute etter og hvordan har du signalisert det uten å MANSPLAINE ?

Jeg var gift med en håpløs mann som ikke forsto noe jeg sa eller fortalte. Vi kunne se på tv sammen, men kunne ikke snakke om det vi så sammen, for han forsto ikke ironi, sarkasme, humor eller noe som helst. Skulle tro vi hadde sett helt ulike program på tv, at vi bodde på helt ulike planet. Fikk nok.

Vi prater godt sammen om endel temaer vi har felles interesse i, og når vi snakker om bakgrunn og slikt, men hva som regnes som comme il faut eller slikt er hun helt borte på. Plager meg mer enn jeg vil innrømme for henne. Ts.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Vi prater godt sammen om endel temaer vi har felles interesse i, og når vi snakker om bakgrunn og slikt, men hva som regnes som comme il faut eller slikt er hun helt borte på. Plager meg mer enn jeg vil innrømme for henne. Ts.

Hvem i huleste vet hva comme il faut er?

Gå videre ts, hun er ikke for deg og det vet du. Du skrev jo så fint om at du har jo hatt andre forhold og det hender det ikke er mer enn begjer i noen relajsoner. Dette er en sånn relajson.

Anonymkode: 83f55...fec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvem i huleste vet hva comme il faut er?

Gå videre ts, hun er ikke for deg og det vet du. Du skrev jo så fint om at du har jo hatt andre forhold og det hender det ikke er mer enn begjer i noen relajsoner. Dette er en sånn relajson.

:hoho:Etikette? Sosiale evner? Dannelse?

AnonymBruker
Skrevet

Au au, aldri hørt om det utrykkket før 😂

Men forstår hun ikke sosiale situsjoner eller er det begrepet det er problemer rundt? 

Om det er det første er det noe som ikke stemmer å da lurer jeg på hvordan og hvorfor du er med henne fra starten av? Har hun en sykdom? 

AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd å snakke med henne om det du reagerer på. Bare si det på en fin måte. Antar at de handler om promping, raping. Skulle være innlysende, men det er ikke uvanlig at folk ikke bryr seg om hvor de slipper ut luft om det er den ene eller andre veien. Synd viss en slik ting skal ødelegge for dere, men forstår at du reagerer. 

Anonymkode: ca17c...21c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...