AnonymBruker Skrevet 23. august #1 Skrevet 23. august Har begynt å date en fyr, han er fin på alle måter og vi funker så bra sammen. Men..han er veldig stor. Så jeg blir sår nedentil etter sex. Han er forsiktig og alt det der men allikevel er jeg sår. Vi har hatt sex kanskje 7 ganger til nå og jeg tenkte det vil gå seg til, men føles ikke slik. Her om dagen hadde vi sex på morgenen og på kvelden samme dag, og jeg hadde vondt i 2 dager. Det er vondt når han starter å komme inni meg, men når han er helt inne, er det ikke vondt lenger. Bare i begynnelsen. Jeg er våt hver gang og han er forsiktig også. Sexen er så bra og jeg vil ha han hele tiden men dette ødelegger for meg, nesten.. Vil det gå seg til? Hva kan vi gjøre for at jeg skal slippe å bli sår hver gang etter sex? Anonymkode: e2d35...66d 2
AnonymBruker Skrevet 23. august #3 Skrevet 23. august KG er blitt ung.no – bare for unge under 18 år. Anonymkode: 5e349...b00
AnonymBruker Skrevet 23. august #4 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): KG er blitt ung.no – bare for unge under 18 år. Anonymkode: 5e349...b00 ? Jeg er ei dame i 40 årene. ts Anonymkode: e2d35...66d 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #5 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (16 minutter siden): ? Jeg er ei dame i 40 årene. ts Anonymkode: e2d35...66d Det skulle man ikke tro etter innlegget. Trodde du seriøst var en under 18 år. Anonymkode: 5e349...b00 4
AnonymBruker Skrevet 23. august #6 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det skulle man ikke tro etter innlegget. Trodde du seriøst var en under 18 år. Anonymkode: 5e349...b00 Ok. Var det som jeg stilte? Spar meg, please. Anonymkode: e2d35...66d 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #7 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det skulle man ikke tro etter innlegget. Trodde du seriøst var en under 18 år. Anonymkode: 5e349...b00 Men så BRA at du kom og fikk kontrollert da. Anonymkode: 5c774...26d 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #8 Skrevet 23. august Jeg er en kvinne i alderssegmentet ditt. Bare overrasket at du er i 40-årene og ikke vet om glidemiddel.. Anonymkode: 5e349...b00 2 2
AnonymBruker Skrevet 23. august #9 Skrevet 23. august Så blond går det ikke an å bli. Mest ment som skryt, tenker jeg. Anonymkode: f4b39...6fc 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #11 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er en kvinne i alderssegmentet ditt. Bare overrasket at du er i 40-årene og ikke vet om glidemiddel.. Anonymkode: 5e349...b00 Men så besatt av alder da Anonymkode: 5c774...26d 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #12 Skrevet 23. august Glidemiddel, langt nok forspill, salve til å smøre med i mellom så huden får healet (locobase repair eller vossabia sin ringblomst-salve eller kamillebalsam f.eks). Bruk nok tid til inntrengningen. Hilsen ei med stor ektemann. Anonymkode: 96930...505 3
AnonymBruker Skrevet 23. august #13 Skrevet 23. august Når det er lenge siden man har hatt sex så skjer det. Da jeg traff min mann som er helt normal stor så var jeg skikkelig sår og øm. Etterhvert gikk det over:) Anonymkode: 95bf6...f14 1 2
Coachshinny Skrevet 23. august #14 Skrevet 23. august Han må også kanskje sammen med glidemiddel, kanskje bruke lengre tid på å komme inn i deg, kanskje bevege seg saktere, ikke bli for harde bevegelser, før etter at du har fått tilsendt deg størrelsen hans. Det kan godt være at dere må fortsette med det, at kjønnet ditt ikke «lærer» seg, eller venner seg til denne størrelsen. Gi beskjed, han må lytte å ta skikkelig hensyn. Sex skal aldri gjøre vondt, det å ha vondt kanskje i flere dager, er absolutt ikke bra. 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #15 Skrevet 23. august Jeg løste det med anal I stedet, av en merkelig grunn er det lettere og mindre konsekvens etterpå. Normaliserte seg ganske raskt. Kjenner ikke bunnstøt som i kjeden. Og det er ganske godt å bli fylt godt opp, jo mer jo bedre Anonymkode: 1ef59...630 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #16 Skrevet 23. august Coachshinny skrev (26 minutter siden): Han må også kanskje sammen med glidemiddel, kanskje bruke lengre tid på å komme inn i deg, kanskje bevege seg saktere, ikke bli for harde bevegelser, før etter at du har fått tilsendt deg størrelsen hans. Det kan godt være at dere må fortsette med det, at kjønnet ditt ikke «lærer» seg, eller venner seg til denne størrelsen. Gi beskjed, han må lytte å ta skikkelig hensyn. Sex skal aldri gjøre vondt, det å ha vondt kanskje i flere dager, er absolutt ikke bra. Det der hører jeg altfor ofte. «Sex skal ikke gjøre vondt». Akkurat som ts har jeg hatt samme problem i flere år. Mannen min og jeg hadde ikke sex før vi giftet oss siden vi er kristne. Vi elsker hverandre og ville aldri vært hverandre foruten, men sexlivet har vært vanskelig hele tiden. Siden han er stor og jeg ganske trang (ble ikke bedre etter fødsel), har vi brukt litervis med glidemiddel, brukt masse tid, vært hos gynekolog og sexolog. Dessverre har det ikke hjulpet. Uansett hvor langt forspill vi har ender jeg opp med p bli sår og får sopp. Sev har derfor bidratt til mye smerter for meg og det kommer det til å fortsette å gjøre. Håper det blir bedre for deg, ts! Anonymkode: e0743...8a8 5
AnonymBruker Skrevet 23. august #17 Skrevet 23. august Du kan også være tørrere/ lettere sårer nedentil av endringer i hormonivåer i kroppen. Anonymkode: cdd7d...d84 1 1
Cor Cubiculum Skrevet 23. august #18 Skrevet 23. august Glidemiddel er nevnt. Vil bare tilføye at hans penis bør smøres i hele lengden før inntrengning, ikke bare plassere litt i din åpning. En stor penis har mye tørr hud før dere har kommet godt i gang. Tro meg, det gjør stor forskjell. 1
Coachshinny Skrevet 23. august #19 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Det der hører jeg altfor ofte. «Sex skal ikke gjøre vondt». Akkurat som ts har jeg hatt samme problem i flere år. Mannen min og jeg hadde ikke sex før vi giftet oss siden vi er kristne. Vi elsker hverandre og ville aldri vært hverandre foruten, men sexlivet har vært vanskelig hele tiden. Siden han er stor og jeg ganske trang (ble ikke bedre etter fødsel), har vi brukt litervis med glidemiddel, brukt masse tid, vært hos gynekolog og sexolog. Dessverre har det ikke hjulpet. Uansett hvor langt forspill vi har ender jeg opp med p bli sår og får sopp. Sev har derfor bidratt til mye smerter for meg og det kommer det til å fortsette å gjøre. Håper det blir bedre for deg, ts! Anonymkode: e0743...8a8 Det er absolutt ikke likt for alle. Dere som par vet klart best selv og har jo egentlig svaret og vet best selv. Det var bare et råd.
AnonymBruker Skrevet 23. august #20 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er en kvinne i alderssegmentet ditt. Bare overrasket at du er i 40-årene og ikke vet om glidemiddel.. Anonymkode: 5e349...b00 Vi har prøvd med glidemiddel også uten noe forskjell. 😔ts Anonymkode: e2d35...66d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå