AnonymBruker Skrevet 23. august #1 Skrevet 23. august Hvordan hadde du slått opp? Er ikke riktig. Prøvd masse. Vi bor sammen og han har ikke så mange og vil vi skal fortsette så føler det er enda vanskeligere. Vil på en måte ikke bare etterlate han, men nå går jeg jo på akkord med meg selv. Han vet om det. Men han vil at det skal ordne seg. Anonymkode: a3ce7...1c7
svartkatt Skrevet 23. august #2 Skrevet 23. august Hvis det ikke nytter å snakke, bare flytt? Hvis du vil være en venn etterpå kan du kanskje det.. 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #3 Skrevet 23. august "jeg ønsker å avslutte vårt forhold, vi må bli enige om det praktiske" Leier dere? Eier dere? Hvem står på leie kontrakt? Må bolig selges? Hvem flytter evt ut først (ofte den som gjør det slutt). Aktivt sett en handlingsplan, og FØLG DEN. Om han ikke gjør sin del, gjør ditt. Og flytt. Anonymkode: 35d8a...20c 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #4 Skrevet 23. august Du har ikke ansvar for at andre har det bra, så da kan du flytte når du selv vil. Om du ønsker å fortsette om ting blir bra, så må dere begge ta aktive valg for at det skal skje. Ingenting kommer av seg selv. Om det ikke er du som eier hus eller står som leier på kontrakten så kan du bare pakke og flytte. Om det er han som må flytte, så gir du han en tidsfrist, og holder deg til den. Anonymkode: 60757...985
Seff Skrevet 23. august #6 Skrevet 23. august svartkatt skrev (12 timer siden): Hvis det ikke nytter å snakke, bare flytt? Hvis du vil være en venn etterpå kan du kanskje det.. Hvis han ikke vil gjøre det slutt, kan hun jo ikke henge rundt ham i ettertid og gi ham forhåpninger. Det er jo bare slemt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå