Gå til innhold

Kvinner, blir menn verre angående sex etter 40?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var en på KG som sa at menn hadde peaket angående sex  ved 40 årene.Går det bare nedover etter det?

Anonymkode: bcb58...fc5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Var en på KG som sa at menn hadde peaket angående sex  ved 40 årene.Går det bare nedover etter det?

Dette er nok veldig individuelt. Noen stagnerer tidligere, andre har høy sexdrive til godt ut i 60 årene, kanskje lengre.

AnonymBruker
Skrevet
Coachshinny skrev (2 timer siden):

Dette er nok veldig individuelt. Noen stagnerer tidligere, andre har høy sexdrive til godt ut i 60 årene, kanskje lengre.

Har du erfaringer med dette?

AnonymBruker
Skrevet

Fordelen med godt voksne menn er at de har erfaring og tålmodighet. Bygge det opp med hyggelig prat og mat for eksempel, Ikke bare flå av klærne med en gang, jokke i 5 min. og ferdig slik en ung mann/gutt ofte ville ha gjort. 

Anonymkode: 838ee...9e5

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det går vel ned før det? 25-30 er menns «peak»

Men mange har sex på gamlehjem.

Anonymkode: 618bf...83c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

"Går nedover" får det til å høres negatibt ut, men det er det jo ikke. Merker i allefall litt lavere lyst hos min mann i 50-årene. Heldigvis. Nå er vi mer på samme nivå lystmessig, det er helt ypperlig. Potensen er absolutt like oppegående som tidligere, merker ingen forskjell der.

Anonymkode: 8404e...282

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Har du erfaringer med dette?

Jeg har.

Jeg er 40, kjæresten min er 61. Vi har vært sammen i fire år og jeg har aldri møtt noen som er så pågående seksuelt.

Men rent fysisk skjer det jo noe, og han er ikke klar på ti sekunder slik han sikkert var da han var yngre. Viljen er der, men det tar mer tid.

Anonymkode: 5bac3...c17

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Min er 48. Beste elskeren jeg har hatt. Mye erfaring og har nok alltid vært dyktig med hender,munn ja alt siden han er så teknisk av seg. Kommunikasjonen før sex gjerne er🥰🥰 

Anonymkode: affac...58a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Statisk sett er menn på topp i tyveårene, kvinner i trettiårene.

Men, dette som alt annet, er individuelt.

Jeg har en elsker i femtiårene med en potens jeg aldri før har vært borti..

Førti er kvinner, ikke menn, men dette er jo allmennkunnskap.

Anonymkode: a5e1d...32d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det tar litt lengre tid å oppnå ereksjon, og litt lengre tid før man kommer. Og litt lavere sexlyst generelt.

Men tror ikke det er så vanlig med null sexlyst.

Anonymkode: fc968...638

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes hans «kvalitet» som elsker og sexpartner er veldig mye bedre som godt voksen. 
Han har mye sjeldenere lyst en da vi var i 20 årene (gjelder meg også), men sexen er veldig mye bedre. 

Anonymkode: db905...944

• Liker 1
Skrevet

Jeg får min del peaket som 19 åring. Hvis målet er å være grafse konstant på kjæresten, knulle som en duracellkanin og komme på 30 sekunder.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mann 40 her.. jeg har nok lavere sexlyst enn før, men nyter likevel sex mye mer. Jeg er mye mindre fokusert på min egen orgasme, og mer fokusert på at jeg og min kone sammen skal nyte hverandre og tiden sammen den timen vi har sex. Jeg er mer fokusert på henne, mer avslappet og får mye mer ut av sex enn før. Som ung ble jeg veldig kåt og kom veldig fort. Nå blir jeg ikke kåt like ofte eller like fort, men jeg nyter sex mye mer og er en mer lidenskapelig person seksuelt. Vi har som regel sex mellom 1-6 ganger pr uke, med noen perioder med mindre eller mer. Varier litt. Jeg merker også at å trene mye hjelper mye på sexlysten. 

Anonymkode: d5991...9d0

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Går drastisk nedover dessverre…. 

Anonymkode: 1d75c...1d6

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fra førti eller før? Er 35 , og føler jeg har en del krutt igen

AnonymBruker
Skrevet

Mann 43 her. Like viril som ungdom tiden 😅

Anonymkode: 15af0...f26

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det går vel ned før det? 25-30 er menns «peak»

Men mange har sex på gamlehjem.

Anonymkode: 618bf...83c

Lurer på hvilke gamlehjem dette er. Jobber på sykehjem og har gjort det i årevis. Aldri opplevd det. Spurte noen kolleger, de hadde heller aldri opplevd det. Og nå er man jo såpass dårlig før man får plass, at de ikke er i stand til det. Enten for dårlig fysisk eller mentalt

Anonymkode: 6bb9f...50a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Fordelen med godt voksne menn er at de har erfaring og tålmodighet. Bygge det opp med hyggelig prat og mat for eksempel, Ikke bare flå av klærne med en gang, jokke i 5 min. og ferdig slik en ung mann/gutt ofte ville ha gjort. 

Anonymkode: 838ee...9e5

Det innebærer jo premisset: modning. Og det igjen innebærer at du forutsetter at den gruppen menn du snakker om har evne og vilje til egenutvikling. 

Og det utelukker - helt åpenbart - en stor gruppe mennesker. Mange er de, kvinner som menn, som er like dumme og umodne når de går i graven som de var den dagen de fylte 16. At alder gir modenhet er en sannhet kun for de som tar ansvar for egen læring fra 18 til 98.

Anonymkode: 87380...0e3

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Menns testo-nivå er dalende ved alder, det er et biologisk faktum. Men individuelt, noen før og andre senere.  Mannfolk er best fra ca. 25 - 32/33, passe blanding av virilitet og erfaring.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

For dere som tar testosteron tilskudd, funker det med vanlig reseptfritt i pilleform?

Anonymkode: ac69a...59c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...