AnonymBruker Skrevet 22. august #1 Skrevet 22. august Var en på KG som sa at menn hadde peaket angående sex ved 40 årene.Går det bare nedover etter det? Anonymkode: bcb58...fc5
Coachshinny Skrevet 23. august #2 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Var en på KG som sa at menn hadde peaket angående sex ved 40 årene.Går det bare nedover etter det? Anonymkode: bcb58...fc5 Dette er nok veldig individuelt. Noen stagnerer tidligere, andre har høy sexdrive til godt ut i 60 årene, kanskje lengre.
AnonymBruker Skrevet 23. august #3 Skrevet 23. august Coachshinny skrev (2 timer siden): Dette er nok veldig individuelt. Noen stagnerer tidligere, andre har høy sexdrive til godt ut i 60 årene, kanskje lengre. Har du erfaringer med dette? Anonymkode: bcb58...fc5
AnonymBruker Skrevet 23. august #4 Skrevet 23. august Fordelen med godt voksne menn er at de har erfaring og tålmodighet. Bygge det opp med hyggelig prat og mat for eksempel, Ikke bare flå av klærne med en gang, jokke i 5 min. og ferdig slik en ung mann/gutt ofte ville ha gjort. Anonymkode: 838ee...9e5 2 3
AnonymBruker Skrevet 23. august #5 Skrevet 23. august Det går vel ned før det? 25-30 er menns «peak» Men mange har sex på gamlehjem. Anonymkode: 618bf...83c 4
AnonymBruker Skrevet 23. august #6 Skrevet 23. august "Går nedover" får det til å høres negatibt ut, men det er det jo ikke. Merker i allefall litt lavere lyst hos min mann i 50-årene. Heldigvis. Nå er vi mer på samme nivå lystmessig, det er helt ypperlig. Potensen er absolutt like oppegående som tidligere, merker ingen forskjell der. Anonymkode: 8404e...282 3
AnonymBruker Skrevet 23. august #7 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Har du erfaringer med dette? Anonymkode: bcb58...fc5 Jeg har. Jeg er 40, kjæresten min er 61. Vi har vært sammen i fire år og jeg har aldri møtt noen som er så pågående seksuelt. Men rent fysisk skjer det jo noe, og han er ikke klar på ti sekunder slik han sikkert var da han var yngre. Viljen er der, men det tar mer tid. Anonymkode: 5bac3...c17 3
AnonymBruker Skrevet 23. august #8 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (10 timer siden): Var en på KG som sa at menn hadde peaket angående sex ved 40 årene.Går det bare nedover etter det? Anonymkode: bcb58...fc5 Min er 48. Beste elskeren jeg har hatt. Mye erfaring og har nok alltid vært dyktig med hender,munn ja alt siden han er så teknisk av seg. Kommunikasjonen før sex gjerne er🥰🥰 Anonymkode: affac...58a 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #9 Skrevet 23. august Statisk sett er menn på topp i tyveårene, kvinner i trettiårene. Men, dette som alt annet, er individuelt. Jeg har en elsker i femtiårene med en potens jeg aldri før har vært borti.. Førti er kvinner, ikke menn, men dette er jo allmennkunnskap. Anonymkode: a5e1d...32d 3
AnonymBruker Skrevet 23. august #10 Skrevet 23. august Det tar litt lengre tid å oppnå ereksjon, og litt lengre tid før man kommer. Og litt lavere sexlyst generelt. Men tror ikke det er så vanlig med null sexlyst. Anonymkode: fc968...638
AnonymBruker Skrevet 23. august #11 Skrevet 23. august Jeg syntes hans «kvalitet» som elsker og sexpartner er veldig mye bedre som godt voksen. Han har mye sjeldenere lyst en da vi var i 20 årene (gjelder meg også), men sexen er veldig mye bedre. Anonymkode: db905...944 1
Isambard Skrevet 23. august #12 Skrevet 23. august Jeg får min del peaket som 19 åring. Hvis målet er å være grafse konstant på kjæresten, knulle som en duracellkanin og komme på 30 sekunder. 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #13 Skrevet 23. august Mann 40 her.. jeg har nok lavere sexlyst enn før, men nyter likevel sex mye mer. Jeg er mye mindre fokusert på min egen orgasme, og mer fokusert på at jeg og min kone sammen skal nyte hverandre og tiden sammen den timen vi har sex. Jeg er mer fokusert på henne, mer avslappet og får mye mer ut av sex enn før. Som ung ble jeg veldig kåt og kom veldig fort. Nå blir jeg ikke kåt like ofte eller like fort, men jeg nyter sex mye mer og er en mer lidenskapelig person seksuelt. Vi har som regel sex mellom 1-6 ganger pr uke, med noen perioder med mindre eller mer. Varier litt. Jeg merker også at å trene mye hjelper mye på sexlysten. Anonymkode: d5991...9d0 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #14 Skrevet 23. august Går drastisk nedover dessverre…. Anonymkode: 1d75c...1d6 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. august #15 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Går drastisk nedover dessverre…. Anonymkode: 1d75c...1d6 Fra førti eller før? Er 35 , og føler jeg har en del krutt igen Anonymkode: bcb58...fc5
AnonymBruker Skrevet 23. august #16 Skrevet 23. august Mann 43 her. Like viril som ungdom tiden 😅 Anonymkode: 15af0...f26 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #17 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det går vel ned før det? 25-30 er menns «peak» Men mange har sex på gamlehjem. Anonymkode: 618bf...83c Lurer på hvilke gamlehjem dette er. Jobber på sykehjem og har gjort det i årevis. Aldri opplevd det. Spurte noen kolleger, de hadde heller aldri opplevd det. Og nå er man jo såpass dårlig før man får plass, at de ikke er i stand til det. Enten for dårlig fysisk eller mentalt Anonymkode: 6bb9f...50a 2
AnonymBruker Skrevet 23. august #18 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Fordelen med godt voksne menn er at de har erfaring og tålmodighet. Bygge det opp med hyggelig prat og mat for eksempel, Ikke bare flå av klærne med en gang, jokke i 5 min. og ferdig slik en ung mann/gutt ofte ville ha gjort. Anonymkode: 838ee...9e5 Det innebærer jo premisset: modning. Og det igjen innebærer at du forutsetter at den gruppen menn du snakker om har evne og vilje til egenutvikling. Og det utelukker - helt åpenbart - en stor gruppe mennesker. Mange er de, kvinner som menn, som er like dumme og umodne når de går i graven som de var den dagen de fylte 16. At alder gir modenhet er en sannhet kun for de som tar ansvar for egen læring fra 18 til 98. Anonymkode: 87380...0e3
bullehurk Skrevet 23. august #19 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Går drastisk nedover dessverre…. Anonymkode: 1d75c...1d6 Menns testo-nivå er dalende ved alder, det er et biologisk faktum. Men individuelt, noen før og andre senere. Mannfolk er best fra ca. 25 - 32/33, passe blanding av virilitet og erfaring. 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #20 Skrevet 23. august For dere som tar testosteron tilskudd, funker det med vanlig reseptfritt i pilleform? Anonymkode: ac69a...59c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå