Gå til innhold

Jeg kan ikke la være å stirre på curvy rumper

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jer er man på midt av 40 og jeg kjenne av og til at jeg kan ikke holde min blik i fra curvy damme rumper. Spesielt hvis kvinne går i tights eller annet "stram" klær.

Er jeg litt frekk eller andre men også gjør det? Hva kvinner syns, når man se på dem bak fra? 

Eller det normalt at øyene barre se det dem lika å se på?

Anonymkode: 1fa33...040

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Jer er man på midt av 40 og jeg kjenne av og til at jeg kan ikke holde min blik i fra curvy damme rumper. Spesielt hvis kvinne går i tights eller annet "stram" klær.

Er jeg litt frekk eller andre men også gjør det? Hva kvinner syns, når man se på dem bak fra? 

Eller det normalt at øyene barre se det dem lika å se på?

Anonymkode: 1fa33...040

Er da ikke noe galt i å kikke 😊 Så lenge du ikke går til det skrittet å tafse på fremmede damer's rumper 😬 Det er det nok mange som ikke liker 😊

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan ta et raskt blikk, er dame selv. Men jeg er bevisst på det, er tross alt dame selv, og er ikke begeistret for menn som glor. En ting er å ta et raskt blikk, en annen ting er å stå åpenlyst å stirre og sikle, noe mange gjør uten å tenke over det. 

Og så er det vel slik at om en dame glor på rumpa mi så vet jeg at hun bare syns den er fin eller er misunnelig. Mens om det er en mann så ser han på meg som et sexleketøy og et kjøttstykke med en gang. Med andre ord er det ikke ille om en dame glor, men er ubehagelig når en mann gjør det. 

Det er lite smiger å bli beglodd av menn. De glor jo på alt som ligner på en damekropp. 

Anonymkode: 18fab...b1b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er like hyggelig for damer å bli beglodd av 45 år gamle menn, som du syns det er hyggelig å bli beglodd av 45 år gamle menn :)

Se for deg at du går blant store sterke homofile menn som ikke bryr seg om deg, i litt mørke bakgater. 

Anonymkode: 5ab80...1da

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen har veldig fin kropp og jeg som dame må også holde øynene vekk. Går greit å se en kort gang, men ikke greit å glo. 

Anonymkode: 89451...def

Skrevet (endret)

Det er forskjell på å kikke og å glo. Det er mye fint å se, det.må være lov å glede seg over, uten å glo eller tafse  

Endret av Kryneren
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Det er like hyggelig for damer å bli beglodd av 45 år gamle menn, som du syns det er hyggelig å bli beglodd av 45 år gamle menn :)

Se for deg at du går blant store sterke homofile menn som ikke bryr seg om deg, i litt mørke bakgater. 

Anonymkode: 5ab80...1da

Ingen grunn til å blande inn mørke bakgater.

Anonymkode: 032da...222

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Kan ta et raskt blikk, er dame selv. Men jeg er bevisst på det, er tross alt dame selv, og er ikke begeistret for menn som glor. En ting er å ta et raskt blikk, en annen ting er å stå åpenlyst å stirre og sikle, noe mange gjør uten å tenke over det. 

Og så er det vel slik at om en dame glor på rumpa mi så vet jeg at hun bare syns den er fin eller er misunnelig. Mens om det er en mann så ser han på meg som et sexleketøy og et kjøttstykke med en gang. Med andre ord er det ikke ille om en dame glor, men er ubehagelig når en mann gjør det. 

Det er lite smiger å bli beglodd av menn. De glor jo på alt som ligner på en damekropp. 

Jeg må inrømme at nervus opticus fanger opp en fin damerumpe og sender signal til hjernen at her er et sanseintrykk som du må behandle, og intrykka blir behandlet av det limbiske strukturane først som behandler seksuelle inntrykk, men så slår det kognitive systemet inn og sier at dette kan du ikke stirre på veldig lenge i henhold til etikette reglene. Og de reglene sier at damer vil ikke bli stirret på rumpa selv om de faktisk har fått påmalt bukse og har trenet squats i 1000 vis a timer for og oppnå en flott rumpe. 

Nei, jeg tenker faktisk ikke et kjøttstykke, et fint kjøttstykke forbinder jeg med mat, men en flott rumpe er som et fantastisk stykke kunst laget av naturen for at vi mannfolk skal legge merke til det. På samme måte som hann-bavianer tiltrekkes av de etter vårt syn ekle overdimensjonerte rumpene til ho-bavianene, men hann bavianene kan ikke noe for at de tenner på det, for de er programmert til å like det.

Anonymkode: 85cc1...a28

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg må inrømme at nervus opticus fanger opp en fin damerumpe og sender signal til hjernen at her er et sanseintrykk som du må behandle, og intrykka blir behandlet av det limbiske strukturane først som behandler seksuelle inntrykk, men så slår det kognitive systemet inn og sier at dette kan du ikke stirre på veldig lenge i henhold til etikette reglene. Og de reglene sier at damer vil ikke bli stirret på rumpa selv om de faktisk har fått påmalt bukse og har trenet squats i 1000 vis a timer for og oppnå en flott rumpe. 

Nei, jeg tenker faktisk ikke et kjøttstykke, et fint kjøttstykke forbinder jeg med mat, men en flott rumpe er som et fantastisk stykke kunst laget av naturen for at vi mannfolk skal legge merke til det. På samme måte som hann-bavianer tiltrekkes av de etter vårt syn ekle overdimensjonerte rumpene til ho-bavianene, men hann bavianene kan ikke noe for at de tenner på det, for de er programmert til å like det.

Bla bla. Har ikke noe å si. De aller fleste av dere følger ikke "etikette reglene". Syns fortsatt det er ekkelt å bli glodd på. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Bla bla. Har ikke noe å si. De aller fleste av dere følger ikke "etikette reglene". Syns fortsatt det er ekkelt å bli glodd på. 

Også har du de damene som sitter sammen og snakker, og de er alle enige om at det er ekkelt og bli glodd på, selv om noen av de tenker, de er heldigere enn meg, skulle ønske noen gadd og titte på meg.

Skrevet

Jeg kan ikke la være å se på romper der damer og jenter helt tydelig har stringtruser eller lignende. Jeg liker det ikke. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har av og til lurt på dette når alle kvinnfolk synes det er ekkelt å bli glodd på, om det egentlig kan gjelde alle.

For eksempel de som går rundt i gata med oppklippet shorts hvor halve nederste delen av rumpeballene viser, eller de som kjøper spesial tights som løfter og deler rumpeballene, synes de egentlig at det er merkelig at vi titter litt ekstra? Selv ville jeg nok følt meg litt snurt om jeg gikk rundt i byen med snabelshorts og ingen la merke til det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei den holder ikke. Du er ikke bedre enn en mann. 

Anonymkode: 8d636...41e

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Har av og til lurt på dette når alle kvinnfolk synes det er ekkelt å bli glodd på, om det egentlig kan gjelde alle.

For eksempel de som går rundt i gata med oppklippet shorts hvor halve nederste delen av rumpeballene viser, eller de som kjøper spesial tights som løfter og deler rumpeballene, synes de egentlig at det er merkelig at vi titter litt ekstra? Selv ville jeg nok følt meg litt snurt om jeg gikk rundt i byen med snabelshorts og ingen la merke til det.

Ikke tro på det som blir skrevet på KG.. det er ikke sant🫡
Pr. dags dato har jeg aldri sett eller hørt en kvinne, bli forbannet eller irritert for at jeg ga kroppen hennes oppmerksomhet. 
Kvinner IRL liker oppmerksomhet, spesielt hvis de kler seg til et blikkfang. Det er jo nettopp dette som gir bekreftelse at hun er god nok. Så selvfølgelig liker de oppmerksomheten fra menn..

Men det finnes unntak.. alt er med måte og fra egen vurdering..
For det er forskjell på MeToo damer, og damer som smiler av smile ditt.. Derfor er det bra at kvinner er forskjellige, så kan menn skille klinten fra hveten🤫 Altså.. jeg har ikke problem med på forstå MeToo damer, de fortjener all respekt❣️

Skrevet

Du har et problem du aldri blir kvitt🫡
Du kan sikkert være sexy i en strisekk også, for menn glor uansett. Men ikke bli innbilsk.. noen greier seg bare å se en skjønnhet, uten å gå helt amokk🤭 Tenk hvordan det hadde vært hvis ingen hadde sett deg?
Hva sier du si til en potensiell kjærste, som glor på deg? Sier du at det var lite smigrende?
Eller hva om han er en mann som ikke glodde, og tom for tenning?

AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske mange som går med hvite bukser eller skjørt sammen med mørkt undertøy. Det er ikke en god kombinasjon hvis du ikke liker oppmerksomheten.

Anonymkode: 8ea0f...56b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår de som ser. Ihvertfall hvis damene har på tights. Selv liker jeg ikke å bli sett på på den måten. jeg syns det er hyggelig at noen ser på hele meg, det gir bekreftelse, men ikke stirring på pupper eller rumpe. Derfor kler jeg meg ikke slik at det blir naturlig å stirre. Jeg dropper tights og kraftig utringning. Jeg mener man ber om stirring hvis man går ukedd i tights. 

Anonymkode: f59fa...5ac

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Beundrer gjerne spretne velformede rumper på unge veltrente kvinner. Utenom det ofter jeg sjelden en rumpe et blikk

Anonymkode: 247ae...336

AnonymBruker
Skrevet

Kikking er ok, stirring er ikke ok. Det gjelder både meg og min mann 

Anonymkode: 25a9b...dbd

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke smigrende å bli glodd på da? Er jo akkurat oppmerksomhet mange streber etter...

Anonymkode: 124f4...36c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...