Gå til innhold

Møte mann som avbryter på telefon hele tiden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt kontakt med en fyr i noen uker nå, vi har skrevet litt på snap og fått ganske mange timer på telefon i løpet av disse ukene, jeg har utsatt å møte han fordi jeg egentlig ikke har vært klar for noe ny fyr enda.. men jeg får så dårlig samvittighet av at jeg avlyste to ganger og nå føler jeg at jeg må møte han på mandag som avtalt… 

men jeg legger merke til at han stadig avbryter meg i telefonen og han liker å fortelle mest om seg selv, man kan nesten høre at han ikke er interessert i det jeg sier.. selv om han er så sykt iverig med romantiske gester osv allerede før jeg har møtt han… 

Wæææ hvordan kommer jeg meg ut av dette? Skal jeg bare møte han imorgen for å være snill? 

Anonymkode: 3c3e2...49a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Møt han å se, en erfaring rikere av hva du vil ha eller ikke ha! 

Lykke til :hjerte: 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Neeéeiiiii. 

Anonymkode: a7745...17e

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
TheLegendBellaGoth skrev (Akkurat nå):

Når Ts helt tydelig har vansker med å sette sunne grenser for seg selv, så er jo selvsagt ikke det lurt. Plutselig har hun gått lengre enn hun ønsker med han fordi hun ikke vet hvordan hun avviser. 

Ts, følg magefølelsen din. Dropp dette. 

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg trenger virkelig gode tips her nå..

han virker jo nesten forelsket allerede. Wææææ hater at jeg er så pingle

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis du absolutt vet at du ikke liker han så si det, ikke led han ann. Det er mange som liker å lede ann med andre, men ikke skap forventninger. Så avslutt samtalen med han :) 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

En mann som ikke virker interessert i det jeg sier, og kun snakket om seg selv, hadde jeg droppet. Når han gjør det nå, så kan du jo se for deg hvordan det blir videre.

• Liker 10
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg har hatt kontakt med en fyr i noen uker nå, vi har skrevet litt på snap og fått ganske mange timer på telefon i løpet av disse ukene, jeg har utsatt å møte han fordi jeg egentlig ikke har vært klar for noe ny fyr enda.. men jeg får så dårlig samvittighet av at jeg avlyste to ganger og nå føler jeg at jeg må møte han på mandag som avtalt… 

men jeg legger merke til at han stadig avbryter meg i telefonen og han liker å fortelle mest om seg selv, man kan nesten høre at han ikke er interessert i det jeg sier.. selv om han er så sykt iverig med romantiske gester osv allerede før jeg har møtt han… 

Wæææ hvordan kommer jeg meg ut av dette? Skal jeg bare møte han imorgen for å være snill? 

Møt ham, og se hvordan det går. Det er så mange folk som snakker mye om seg selv som fortsatt er supre folk. 

Anonymkode: dd19c...a1b

AnonymBruker
Skrevet

Si at du har blitt kontaktet av en gammel flamme og vil se hvor det bærer. Jeg hadde ikke møtt en sånn fyr.

Anonymkode: 8df09...6d0

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
TheLegendBellaGoth skrev (24 minutter siden):

Hvis du absolutt vet at du ikke liker han så si det, ikke led han ann. Det er mange som liker å lede ann med andre, men ikke skap forventninger. Så avslutt samtalen med han :) 

Oi, du! Den var ny 😅

Anonymkode: bf9f2...819

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Selvfølgelig er han det. Han snakker. Du lytter 💖 nei, dropp det.

Anonymkode: 1ccf4...005

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjører du lange monologer, ts? Eksen opplevde at de fleste avbrøt henne, moren, faren, søskenn og jeg. Men det var jo fordi monologene gikk i fem minutter, med masse avsporinger underveis, og hun kom aldri i mål med poenget.

Problemer her er at du ikke er klar for et nytt forhold. Si det rett ut, du er ikke klar. Avlys, så lar du ham slippe, men syns du ikke bør aktivt lete før du er klar igjen.

Anonymkode: bd998...d57

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nei, ikke møt han for å være snill. Anbefaler å starte ny flørt med ny mann..

Anonymkode: fea89...6a7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Love bombing? 

Dette høres ikke lovende ut, jeg ville holdt meg langt unna. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Love bombing? 

Dette høres ikke lovende ut, jeg ville holdt meg langt unna. 

Tenkte faktisk på det selv, at det kan være lovebombing..

ts

• Liker 1
Skrevet

Nei, det hadde jeg neppe giddet….

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
TheLegendBellaGoth skrev (10 timer siden):

Sier du det til venner som også helt klart ikke evner å sette grenser?

En erfaring rikere med en " romantisk ivrig fyr som er mest opptatt av å avbryte og å snakke om sitt" når man ikke klarer å være ekstremt tydelig kan ende i total katastrofe.

Anbefaler du virkelig folk rundt deg til å møte folk magefølelsen deres sier nei til? 

Trodde vi kvinner oppmunta hverandre til å nettopp lytte til denne følelsen som så ofte har redda liv og helse? 

Anonymkode: 6a6aa...972

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd å sagt til han at jeg ikke er klar for noe seriøst å han sier «la meg bare møte deg, vi trenger ikke å stresse med å bli sammen» wæææ

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvorfor må du være snill?? 

Avslutt helt med han. Bare si at du ikke ønsker å involvere deg. 

Anonymkode: cf95d...393

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har prøvd å sagt til han at jeg ikke er klar for noe seriøst å han sier «la meg bare møte deg, vi trenger ikke å stresse med å bli sammen» wæææ

Lær deg ordet “nei”.  Det er virkelig så enkelt. 

Om du ikke klarer å si nei til å møte ham (når du åpenbart IKKE har lyst til å møte ham), hvordan skal du da klare å si nei etter denne daten, når han prøver å kysse deg, maser om å bli med deg hjem m.m.?

Lær deg å ta kontroll over eget liv, ikke bli en manns dørmatte. 

Anonymkode: 92ae1...0d5

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...