AnonymBruker Skrevet 22. august #1 Skrevet 22. august Hva ville du gjort om du fant ut at mannen din hadde profil på Gaysir? Anonymkode: 2598f...fdc 1
AnonymBruker Skrevet 22. august #2 Skrevet 22. august Du mener eks-mannen...? Hadde vært uaktuelt å fortsette forholdet uansett hvilken datingside han frekventerte. Jeg hadde vel også lurt veldig på hvorfor han ikke hadde vært ærlig om sin legning før vi ble sammen. Anonymkode: c4880...1eb 8 6
AnonymBruker Skrevet 23. august #4 Skrevet 23. august Finnes like mange heterofile kvinner på den siden som homofile. Så for meg er det utroskap. Har han ikke sakt noe så driter han i hva du føler og mener om det. Anonymkode: 7503d...200 2
AnonymBruker Skrevet 23. august #5 Skrevet 23. august Spiller overhodet ingen rolle for meg om det er Gaysir eller Tinder, det er rett ut uansett. Anonymkode: 83c9d...29c 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. august #6 Skrevet 23. august Måtte jo tatt praten? Hva anna kan en gjøre? Anonymkode: 552c7...2d5 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #7 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Måtte jo tatt praten? Hva anna kan en gjøre? Anonymkode: 552c7...2d5 Prat om hva? Utroskap? Hva er det å prate om? Anonymkode: 83c9d...29c
AnonymBruker Skrevet 23. august #8 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Prat om hva? Utroskap? Hva er det å prate om? Anonymkode: 83c9d...29c Ja, normalt vil en ta en prat, så blir en enige om en skilsmisse , eller en finner utav det og bestemmer seg for å faktisk bli. For normalt sett må en ta praten uansett. For noen er utroskap kroken på døra, for andre ikke, men om partneren din går rundt å er skjult homofil så er det jo lite en kan gjøre for å ordne det, men en må faktisk ta praten. Anonymkode: 552c7...2d5 4
AnonymBruker Skrevet 23. august #9 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Prat om hva? Utroskap? Hva er det å prate om? Anonymkode: 83c9d...29c Om hvorfor og veien videre kanskje? Anonymkode: 7480e...f22
AnonymBruker Skrevet 23. august #10 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Om hvorfor og veien videre kanskje? Anonymkode: 7480e...f22 For min del er det ikke noen vei videre. Anonymkode: 83c9d...29c 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #11 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Finnes like mange heterofile kvinner på den siden som homofile. Så for meg er det utroskap. Har han ikke sakt noe så driter han i hva du føler og mener om det. Anonymkode: 7503d...200 Du tenker at det ikke hadde vært utroskap om det kun var menn han var ute etter? Uavhengig av datingside eller hvilket kjønn min mann var ute etter, hadde det blitt eks. Anonymkode: f1054...ac5 3
AnonymBruker Skrevet 23. august #12 Skrevet 23. august Gaysir er vel ikke en datingside? Anonymkode: b17b7...068
AnonymBruker Skrevet 23. august #13 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Gaysir er vel ikke en datingside? Anonymkode: b17b7...068 Hva er det da? Anonymkode: 83c9d...29c 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #14 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva er det da? Anonymkode: 83c9d...29c En plass der menn finner andre menn og ha sex med? Noen finner vel hverandre slik også..?? Anonymkode: 0b759...742
AnonymBruker Skrevet 23. august #15 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva er det da? Anonymkode: 83c9d...29c Er vel en sosial side for LBTGQ-miljøet. Sikkert mye sjekking og hookups og som resultat, men det kan vel ikke kalles en datingside Anonymkode: b17b7...068 2
AnonymBruker Skrevet 23. august #16 Skrevet 23. august Nei, da hadde jeg blitt betenkt 😅 Jeg hadde vel spurt om han kom ut av skapet, og sagt at for meg var dette en dealbreaker. Anonymkode: 0b759...742 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #17 Skrevet 23. august Det er bare å google nettstedet så ser du tydelig målgruppa. Han er gay/bi. Har dere regelmessig sex? For de fleste gifte menn er dette skamfullt. Så du får være forståelsesfull og se det fra hans perpektiv også. Lykke til❣️ Anonymkode: 77290...ed8
AnonymBruker Skrevet 23. august #18 Skrevet 23. august Hadde pakket bagen/kofferten hans og kastet han på dør. Jeg tenner ikke på homofile eller bifile menn. Anonymkode: d6107...016 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #19 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (1 time siden): For min del er det ikke noen vei videre. Anonymkode: 83c9d...29c Så du vil ikke ta en prat om hvordan dere skal fordele eiendeler, eventuelt skilmissen, hvordan dere skal bo inntil dere finner ny bolig? Veien videre betyr hvordan livet skal fortsette, ikke nødvendigvis hvordan livet sammen skal fortsette... Jeg tror jeg hadde gått enda mer i kjelleren om jeg aldri hadde tatt den praten, og aldri fått ett svar på hvorfor. Slutt er det uansett, men jeg ville hatt en forklaring. Jeg hadde ikke klart å bare pakke bagen og blokkere ektemann/samboer, uten ett ord. Anonymkode: 2dd66...718 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #20 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde pakket bagen/kofferten hans og kastet han på dør. Jeg tenner ikke på homofile eller bifile menn. Anonymkode: d6107...016 Partneren min er bi og det er helt greit for meg, men han må jo være trofast. Anonymkode: 83c9d...29c 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå