TheLegendBellaGoth Skrevet 22. august #1 Skrevet 22. august Hvis du fikk muligheten til å være hjemmeværende ville du blitt det eller ikke? Hvorfor? Hvorfor ikke? 2
AnonymBruker Skrevet 22. august #2 Skrevet 22. august Det hadde jeg gjort tvert om jeg fikk muligheten Anonymkode: 8ccc1...b84 10 3
AnonymBruker Skrevet 22. august #3 Skrevet 22. august Absolutt ikke, hadde kjedet livet av meg Anonymkode: 601d3...9ea 12 1
Huldraisør Skrevet 22. august #4 Skrevet 22. august (endret) Hadde hoppet på sjansen så fort det lot seg gjøre. Har det så fint hjemme og hadde kost meg masse. Endret 22. august av Huldraisør 6 5
Fru Uperfekt Skrevet 22. august #5 Skrevet 22. august Har vært det, min mann og, i perioder synes det er greit
AnonymBruker Skrevet 22. august #6 Skrevet 22. august Ikke hvis det innebar å bli avhengig av en mann Anonymkode: a36d3...566 8 14
AnonymBruker Skrevet 22. august #7 Skrevet 22. august Jeg har måttet ta det valget nå på grunn av barn med funksjonsnedsettelse. Jeg skulle gjort enormt mye for å stå i jobb. Har vel egentlig prøvd alt. Anonymkode: 5c4c1...bd9 1 1
Fru Uperfekt Skrevet 22. august #8 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Absolutt ikke, hadde kjedet livet av meg Anonymkode: 601d3...9ea Hobbier? Frivillighet osv? Ta div nett utdanning? 6
Fru Uperfekt Skrevet 22. august #9 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke hvis det innebar å bli avhengig av en mann Anonymkode: a36d3...566 Hva er gale med det? Er det gale med menn som er hjemmeværende og konen forsørger? 1 3
TheLegendBellaGoth Skrevet 22. august Forfatter #10 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke hvis det innebar å bli avhengig av en mann Anonymkode: a36d3...566 Jeg har vært det i alle år, men vi har inngått ektepakt om penger, eiendom og slikt om det skulle bli skillsmisse. Det handler om å være smart å stille litt krav til mannen 2 3
AnonymBruker Skrevet 22. august #11 Skrevet 22. august Hadde pensjonert meg på dagen om jeg kunne, ja. Men hadde så klart ikke blitt sittende hjemme, ville brukt mye tid på å reise. Anonymkode: 6e0dc...d5a 1
AnonymBruker Skrevet 22. august #12 Skrevet 22. august Absolutt ikke. Er et dårlig husmoremnet, er rett og slett ikke skapt for å gå hjemme. Jeg henter energi på jobb. Anonymkode: e89fc...be0 5
Strigiformes Skrevet 22. august #13 Skrevet 22. august TheLegendBellaGoth skrev (10 minutter siden): Hvis du fikk muligheten til å være hjemmeværende ville du blitt det eller ikke? Hvorfor? Hvorfor ikke? Det vil jeg helst slippe. Har behov for å gjøre noe som gir mening for meg, og andre mennesker. Det gir meg glede og gjør meg glad. Heldigvis er jeg god på å finne og søke mening i det aller meste. 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. august #14 Skrevet 22. august Det hadde vært en drøm, så jeg hadde helt klart gjort det om jeg hadde mulighet - synes det er kjedelig å jobbe 😅 Har masse hobbyer og kjeder meg ikke et sekund når jeg er hjemme. Anonymkode: 116a0...35e 5
AnonymBruker Skrevet 22. august #15 Skrevet 22. august TheLegendBellaGoth skrev (26 minutter siden): Hvis du fikk muligheten til å være hjemmeværende ville du blitt det eller ikke? Hvorfor? Hvorfor ikke? Oh lord. Mitt værste mareritt😅. Hadde kjedet livet av meg. Jeg har ikke utdannet meg i så mange år og jobbet meg opp, for plutselig å være hjemme. Anonymkode: 0e346...243 8 2
AnonymBruker Skrevet 22. august #16 Skrevet 22. august Vel, det spørs... Jeg har ikke barn, så hvordan kan jeg da være hjemmeværende? Og om jeg kan, hvordan påvirker det min pensjon? Utenom det så hadde jeg elsket å være hjemme. Anonymkode: 5bf0f...47b 5
AnonymBruker Skrevet 22. august #17 Skrevet 22. august Tror jeg hadde jobbet deltid. Har lang utdanning og det er sunt å bruke hodet. Liker kollegaene mine godt. Å kun gå hjemme hadde gjort meg passiv. Anonymkode: f5b47...703 4 1
Blondiemamma Skrevet 22. august #18 Skrevet 22. august Jeg er hjemmeværende, og har vært det i mange år. Stortrives med det, har ikke kjedet meg en dag 🙃 3 3
AnonymBruker Skrevet 22. august #19 Skrevet 22. august Er hjemmeværende, men med fire barn er det ikke mangel på oppgaver mens de er i skole og barnehage. Rekker ikke kjede meg for å si det sånn, alltid noe som må gjøres. Ikke bare klesvask og baking liksom, men div husfiks, hagearbeid og innkjøp. Trening er også fint å få unnagjort på dagtid, da jeg er alene med dem og etter skoletid er det fullt kjør med lekser, middag og kjøring til aktiviteter/ foreldremøter osv. Anonymkode: 2b6cb...0e3 1 1 1
Vera Vinge Skrevet 22. august #20 Skrevet 22. august Jeg kunne i teorien fint klart å være hjemme i noen år med små barn. Jeg har vært hjemme et år med alle tre barna, og koste meg med det. Men jeg var samtidig glad for å komme tilbake til jobb også. Nå er alle barna mine skolebarn, så det ville være helt uaktuelt for meg å ikke jobbe når det ikke er barn som skal passes. Jeg er også veldig glad i jobben min - har spennende oppgaver og gode kollegaer. Men jeg jobber litt redusert og med noe fleksibilitet for at det ikke skal bli så lange Sfo-dager (tidl bhg) for den yngste, har gjort det i noen år for at familielogistikken skal gå bedre opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå