AnonymBruker Skrevet 22. august #2 Skrevet 22. august Om det ikke faller naturlig for en av partene vil jeg si det er en dårlig match. Det er ikke kjønnsbetinget. Anonymkode: 4a3ee...408 5
AnonymBruker Skrevet 22. august #3 Skrevet 22. august Noen mener sikkert det, men jeg føler ikke det er kjønnsbestemt jeg heller. Kanskje se an om den andre vil da. Anonymkode: 6cb44...a5d 1
AnonymBruker Skrevet 22. august #4 Skrevet 22. august Forestill deg at en kvinne tar det initiativet 😶🌫️ Anonymkode: f5bfe...771
Hulderen Skrevet 22. august #5 Skrevet 22. august Nå får dere gi dere! Det er ille nok at mange mener at kvinner ikke skal fri. Skal hun ikke få lov til å ta initiativ til å kysse heller nå? Hva med å by opp til dans? Får hun lov til det? 2
AnonymBruker Skrevet 22. august #6 Skrevet 22. august Det er en merkelig ting å mene. Har aldri hørt om noen som mener det, hverken kvinner eller menn. Anonymkode: aa314...fc5 1
AnonymBruker Skrevet 22. august #7 Skrevet 22. august Jeg tar lett initiativ som kvinne. Mannen tar ofte masse initiativ etter det 😊 Anonymkode: e8fc9...0d8
Fremmed fugl Skrevet 22. august #8 Skrevet 22. august Har null peiling om det var meg eller kona som tok initiativet. Plutselig var det kyssing. Så tok det litt tid til reprise...
Holar Skrevet 22. august #9 Skrevet 22. august Hmmm. Vi har passert 1990 med god margin, så hva er problemet? 1
AnonymBruker Skrevet 22. august #11 Skrevet 22. august Det mest korrekte er vel strengt tatt at kvinnen tar initiativet første gangen, om det er en mann-dame relasjon. Ingen kan anklages for noe, så åpner det for at også mannen kan ta initiativ etter det. Anonymkode: 39558...94f
TheLegendBellaGoth Skrevet 22. august #12 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva mener dere? Anonymkode: fe4ea...cbe Føler det er det samme i Norge. Jeg tok initiativet med min mann for han var veldig nervøs så jeg, men samtidig så jeg at han hadde lyst
AnonymBruker Skrevet 22. august #13 Skrevet 22. august Ja, det synes jeg at han kan gjøre, for da slipper jeg å ta initiativ. Anonymkode: 13a11...ef1
AnonymBruker Skrevet 23. august #14 Skrevet 23. august Jeg må være sikker på at han har lyst, da kan jeg godt være den som tar initiativ. Jeg bruker litt tid på å bli så trygg. Anonymkode: 94fa7...dda
AnonymBruker Skrevet 23. august #15 Skrevet 23. august Jeg er kvinne, og har ofte tatt initiativ til å kysse. Anonymkode: b0be1...356 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #16 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hva mener dere? Anonymkode: fe4ea...cbe Det kan regnes som overfall. Anonymkode: 1f4fa...720
Fjellmannover190 Skrevet 23. august #17 Skrevet 23. august Sett bort fra det som nå er min ekskone, har jeg nok alltid tatt initiativ til første kyss. Har til gode at det ikke har blitt tatt godt i mot.
Strigiformes Skrevet 23. august #18 Skrevet 23. august Jeg kan ta initiativ likevel så foretrekker jeg at han gjør det. Ofte har det vært gjensidig iniativ.
AnonymBruker Skrevet 23. august #19 Skrevet 23. august I alle forhold jeg har vært i har kvinnen tatt initiativ til det første kysset. Anonymkode: 702fa...5bd
AnonymBruker Skrevet 23. august #20 Skrevet 23. august Foretrekker når kvinnen tar initiativ den første gangen, både til kyss og til sex. Etter alt metoo-opplegget er det lite fristende å ta den risikoen. Anonymkode: 7848f...8e4 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå