keops Skrevet 26. august #21 Skrevet 26. august Dette programmet handler vel mer om Norges feigeste. Overraskende hvis dyremishandler Isak kan fortsette. 3 2
Villanelle Skrevet 26. august #22 Skrevet 26. august Æsj, for en motbydelig fyr Isak er. Gidder ikke se mer av programmet nå så lenge ikke nrk tar avstand fra hele fyren 4
Ruspus Skrevet 26. august #23 Skrevet 26. august Du kan sende klagen din til NRKs publikumsservice: e-post til: [email protected] telefon: 23 04 70 00 eller brev til: Postboks 600, 8607 Mo i Rana. 3 1
Tagetes Skrevet 26. august #24 Skrevet 26. august Ruspus skrev (22 minutter siden): Du kan sende klagen din til NRKs publikumsservice: e-post til: [email protected] telefon: 23 04 70 00 eller brev til: Postboks 600, 8607 Mo i Rana. Takk for info, har sendt mail. 3
Boetica Skrevet 26. august #25 Skrevet 26. august Jeg liker at Jørgine har karisma som en død fisk. Helt flat 😅 Jeg er så lei av masete, upbeat programledere. 14 7
Ullvott Skrevet 30. august #26 Skrevet 30. august Er det lov å si at produsenten tøyer ut tiden litt for mye? Jeg trodde virkelig vi skulle få triell i det programmet som ble lagt ut går, men neida; det kommer neste gang. Nå har det gått FIRE programmer uten at det har skjedd noe annet enn at det har blitt avgjort hvilke to personer som får lov til å komme inn på platformen. Vi fikk ikke engang se at de kom ombord. 😴 Og når det gjelder hvilke to deltakere som skulle få komme tilbake, så dukket det plutselig opp en regel om at det skulle være en jente og en gutt. Det har de ikke sagt noe om i de tidligere episodene. Jeg heiet på de to jentene, da jeg synes begge framsto som mye tøffere enn de to guttene. Og kan flere enn Hedda be Bertine om å holde kjeft snart? Den brølinga 🤫 5 1 5
Boetica Skrevet 30. august #27 Skrevet 30. august Ullvott skrev (8 minutter siden): Er det lov å si at produsenten tøyer ut tiden litt for mye? Jeg trodde virkelig vi skulle få triell i det programmet som ble lagt ut går, men neida; det kommer neste gang. Nå har det gått FIRE programmer uten at det har skjedd noe annet enn at det har blitt avgjort hvilke to personer som får lov til å komme inn på platformen. Vi fikk ikke engang se at de kom ombord. 😴 Og når det gjelder hvilke to deltakere som skulle få komme tilbake, så dukket det plutselig opp en regel om at det skulle være en jente og en gutt. Det har de ikke sagt noe om i de tidligere episodene. Jeg heiet på de to jentene, da jeg synes begge framsto som mye tøffere enn de to guttene. Og kan flere enn Hedda be Bertine om å holde kjeft snart? Den brølinga 🤫 Enig. Triellen er en naturlig avslutning av episoden, jeg ble irritert av at de kuttet der. De punkterer spenningen. Bertine er veldig vulgær. Greit at det glipper ut et banneord i ny og ne, men den mengden av verbal kloakk som kommer ut av munnen hennes er noe av det verste jeg har hørt. 4 4
VisningsnavnPÅKREVD Skrevet 30. august #28 Skrevet 30. august Tenk at skattepengene våre går til å lage sånt som dette. I mellomtiden dør folk i helsekø og barn lever i fattigdom. 2
TulleTall Skrevet 30. august #29 Skrevet 30. august VisningsnavnPÅKREVD skrev (4 timer siden): Tenk at skattepengene våre går til å lage sånt som dette. I mellomtiden dør folk i helsekø og barn lever i fattigdom. For helsekøer og fattigdom hadde nok blitt borte hadde ikke dette programmet blitt laget… 🙄 Er det mulig 7 1 4
Xstrella Skrevet 30. august #30 Skrevet 30. august Satser de på ei dame vinner i år? Det har kun vært menn til nå. 2
Hakkespett1 Skrevet 30. august #31 Skrevet 30. august Ruspus skrev (På 26.8.2025 den 20.13): Du kan sende klagen din til NRKs publikumsservice: e-post til: [email protected] telefon: 23 04 70 00 eller brev til: Postboks 600, 8607 Mo i Rana. Tagetes skrev (På 26.8.2025 den 20.37): Takk for info, har sendt mail. Men har dette egentlig noe å si da? TV-programmet har vel allerede blitt spilt inn, så alt for seint å gjøre noen forandringer nå... 1 4
Tagetes Skrevet 30. august #32 Skrevet 30. august Hakkespett1 skrev (35 minutter siden): Men har dette egentlig noe å si da? TV-programmet har vel allerede blitt spilt inn, så alt for seint å gjøre noen forandringer nå... Nei, det vet jeg jo ikke. Men forhåpentligvis så blir det ikke noen ny sesong for han i Norges tøffeste, hvis NRK mottar mange nok klager. Men programmet er mest sett på nett tv, så det har sikkert ikke noe si. Men da har jeg iallfall gjort mitt og uttrykt hva jeg mener. 2 1
VisningsnavnPÅKREVD Skrevet 30. august #33 Skrevet 30. august TulleTall skrev (1 time siden): For helsekøer og fattigdom hadde nok blitt borte hadde ikke dette programmet blitt laget… 🙄 Er det mulig Ja, det er faktisk mulig å reflektere over bruken av våre felles ressurser.
Cumulus Skrevet 30. august #34 Skrevet 30. august Xstrella skrev (4 timer siden): Satser de på ei dame vinner i år? Det har kun vært menn til nå. Ja jeg håper at en jente vinner i år. Solveig eller Sigrid tror jeg. 💪 5
Maczan7 Skrevet 5. september #35 Skrevet 5. september Synes kjemien mellom deltakerne er mye dårligere denne sesongen enn forrige sesong. Da heiet alle på hverandre, og hver episode varmet å se på. I denne sesongen synes jeg Per Andreas drar opp stemningen positivt. Ellers er det mange som ikke bidrar så mye til samholdet etter min mening. 4 1
Chupacabra Skrevet 5. september #36 Skrevet 5. september (endret) Jaja, enda en sesong av norges mest bortskjemte bæsjunge er i gang. I år har de virkelig klart å samle noen av landets største pyser. De feiler på første oppgave og klager over maten. Øvelsen hvor de sto under rennende vann ble stanset fordi det "gikk ut over sikkerheten" 😅. I dagens episode (da døra var stengt) så det ut til at de skulle sove ute ei natt. Men neida, de skulle selvsagt ha et stort måltid og ei varm seng. De som har vært pakket inn i bomull hele livet skal altså pakkes inn i enda mer bomull. Gratulerer NRK! Endret 5. september av Chupacabra 6 2
os Maxilla Skrevet 12. september #37 Skrevet 12. september De fikk nærmest bade i softis, og så tok ingen med noe til han på isolat? Når han til og med tilbød seg å dra dit?? 2 2
anonymLala Skrevet 12. september #38 Skrevet 12. september Maczan7 skrev (På 5.9.2025 den 18.46): Synes kjemien mellom deltakerne er mye dårligere denne sesongen enn forrige sesong. Da heiet alle på hverandre, og hver episode varmet å se på. I denne sesongen synes jeg Per Andreas drar opp stemningen positivt. Ellers er det mange som ikke bidrar så mye til samholdet etter min mening. Strengt tatt handler programmet ikke om dette da, men hvem som er Norges Tøffeste. Egentlig synes jeg det er et overfokus på dette ‘’samholdet’’ og kos i form av goder i hvert eneste program. Sikkert kjempebra for å kunne legge til rette for at fremtidige ‘’bloggere’’ skal kunne fremme seg selv i programmet, men det hadde vært mer interessant å faktisk se folk bli presset til det ytterste. 5
BlendaSensitive Skrevet 12. september #39 Skrevet 12. september Girl crush på Sigrid! Og solveig! Så rå og sterke! Den heng hale øvelsen, det kommer jo litt an på hvem man har bak seg der i starten? 4 2 2
Chupacabra Skrevet 13. september #40 Skrevet 13. september Per Andreas innså at han ville blitt gruset i den første øvelsen og fikk plutselig fryktelig vondt i tåa si. I neste øvelse går det helt fint å stå på tå. Greit at dette ikke er øvelsen for en bodybuilder, men det blir patetisk å skylde på ei tå, spesielt når han skal leke tøff. Bertine roper og skriker når hun taper, akkurat som om hun ville hatt en sjanse med så dårlig form som hun er i... Etter å ha løpt noen runder blir deltakerne premiert med å spise så mye is de orker. Dette programmet presser virkelig deltakerne til det ytterste både fysisk og psykisk 😂 3 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå