AnonymBruker Skrevet 22. august #1 Skrevet 22. august Jeg har gått jevnlig på DPS i noen måneder og endte nylig opp med en diagnose jeg ikke kjenner meg helt igjen i. Jeg vet ikke helt hva jeg bør gjøre videre, om jeg bør prøve å studere diagnosen, bearbeide overraskelsen og avfinne meg med den, eller om jeg bør ta den med noen klyper salt eller til og med bestride den. Man kan kanskje si at det ikke spiller så stor rolle, dypest sett, men dersom denne diagnosen er gal, så "feiler" det meg noe annet, da jeg ikke er arbeidsfør, eller egentlig livsfør. Noen i lignende båt? Anonymkode: 60ceb...144
AnonymBruker Skrevet 23. august #2 Skrevet 23. august Jeg fikk etter 1,5 år med utredning hos dps, flere diagnoser jeg ikke var enig i. Dvs, jeg kan være enig i et par av dem (ocd og depresjon). Jeg hadde dårlig relasjon til min behandler og opplevde han som kunnskapsløs og arrogant. Klagde og fikk bytte behandler. Denne gang til avtalespesialist. Etter fire doble timer, fikk jeg diagnosen bipolar type 2. angst og depresjon var derfor bare en del av symptombilde mitt. Etter å ha lest litt om egen diagnose, kjenner jeg meg veldig igjen i den og mener den er rett. Endelig får jeg behandling istedenfor tusen skjema og masse tull som ikke førte noen vei. Jeg har og startet på medisiner. Så dersom du er uenig, vil jeg råde deg til å klage Anonymkode: 9dd9b...637 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå