Mei88 Skrevet 22. august #1 Skrevet 22. august Flere har sikkert opplevd at musikk man kommer over på TikTok har en litt egen punch. Kan finne en sang der som i mangel på bedre ord på norsk *tickels my brain*. Når jeg så søker den opp på Spotify så blir jeg gang etter gang skuffet, langt fra samme trøkken, er det fordi det legges på noe ekstra når det legges på TikTok, eller noe med Spotify tro? Og bruker samme øreklokker på begge steder.. og btw, hvis noen har ett tips til øreklokker som har GOD bass, som ikke koster en arm og en nyre, hul ut 🤞 2
AnonymBruker Skrevet 23. august #2 Skrevet 23. august Du tenker ikke på remixer som brukere lager da eller? Har du eksempler du kan vise til? Anonymkode: c787c...a84
AnonymBruker Skrevet 23. august #3 Skrevet 23. august Har ingen konkrete eksempler akkurat nå.. men skal se litt i de lagrede videoene mine på TikTok å så se 😃 Anonymkode: 8f50b...33b
AnonymBruker Skrevet 23. august #4 Skrevet 23. august Mei88 skrev (11 timer siden): Flere har sikkert opplevd at musikk man kommer over på TikTok har en litt egen punch. Kan finne en sang der som i mangel på bedre ord på norsk *tickels my brain*. Når jeg så søker den opp på Spotify så blir jeg gang etter gang skuffet, langt fra samme trøkken, er det fordi det legges på noe ekstra når det legges på TikTok, eller noe med Spotify tro? Og bruker samme øreklokker på begge steder.. og btw, hvis noen har ett tips til øreklokker som har GOD bass, som ikke koster en arm og en nyre, hul ut 🤞 Ja ts vet akkurat hva du mener haha jeg dør Anonymkode: 1fa4e...303
Vera Skrevet 23. august #5 Skrevet 23. august Jeg tror det blir litt som med film-musikk..musikken er tilpasset innholdet på det du ser, i korte frekvenser, og dermed gjør musikken større inntrykk enn når du hører en hel sang med samme musikken - uten å bli stimulert synsmessig. Knotete forklart, men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå