AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Skrevet 10 timer siden 7dpo i dag og jeg føler meg rar. tok en test som var negativ.dette er noe jeg har som symptomer/kjenner på. stikkinger/murringer, kjennes noen ganger ut som hold i livmor og kommer og går litt. Startet i går kveld. føler meg litt kvalm frysninger i dag, men ikke syk eller ikke som jeg pleier. Har aldri frysninger. Er dette noe med eggløsning? Feste? Graviditet? Anonymkode: 17a0a...b6c
HeleneHS Skrevet 10 timer siden #2 Skrevet 10 timer siden Jeg fikk rare følelser (som om noe borret seg inn i livmora), 6 og 7 DPO, er nå i andre trimester. Kvalme kommer nok ikke fra graviditeten, da det ikke vil være hcg så tidlig. Frysninger har jeg heller aldri hatt som symptomer - sikkert at du ikke er litt syk?
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Skrevet 9 timer siden HeleneHS skrev (50 minutter siden): Jeg fikk rare følelser (som om noe borret seg inn i livmora), 6 og 7 DPO, er nå i andre trimester. Kvalme kommer nok ikke fra graviditeten, da det ikke vil være hcg så tidlig. Frysninger har jeg heller aldri hatt som symptomer - sikkert at du ikke er litt syk? Er ikke syk😂 Anonymkode: 17a0a...b6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå