AnonymBruker Skrevet 22. august #1 Skrevet 22. august 7dpo i dag og jeg føler meg rar. tok en test som var negativ.dette er noe jeg har som symptomer/kjenner på. stikkinger/murringer, kjennes noen ganger ut som hold i livmor og kommer og går litt. Startet i går kveld. føler meg litt kvalm frysninger i dag, men ikke syk eller ikke som jeg pleier. Har aldri frysninger. Er dette noe med eggløsning? Feste? Graviditet? Anonymkode: 17a0a...b6c
HeleneHS Skrevet 22. august #2 Skrevet 22. august Jeg fikk rare følelser (som om noe borret seg inn i livmora), 6 og 7 DPO, er nå i andre trimester. Kvalme kommer nok ikke fra graviditeten, da det ikke vil være hcg så tidlig. Frysninger har jeg heller aldri hatt som symptomer - sikkert at du ikke er litt syk? 1
AnonymBruker Skrevet 22. august #3 Skrevet 22. august HeleneHS skrev (50 minutter siden): Jeg fikk rare følelser (som om noe borret seg inn i livmora), 6 og 7 DPO, er nå i andre trimester. Kvalme kommer nok ikke fra graviditeten, da det ikke vil være hcg så tidlig. Frysninger har jeg heller aldri hatt som symptomer - sikkert at du ikke er litt syk? Er ikke syk😂 Anonymkode: 17a0a...b6c
mommyaka Skrevet 23. august #4 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (10 timer siden): 7dpo i dag og jeg føler meg rar. tok en test som var negativ.dette er noe jeg har som symptomer/kjenner på. stikkinger/murringer, kjennes noen ganger ut som hold i livmor og kommer og går litt. Startet i går kveld. føler meg litt kvalm frysninger i dag, men ikke syk eller ikke som jeg pleier. Har aldri frysninger. Er dette noe med eggløsning? Feste? Graviditet? Anonymkode: 17a0a...b6c For tidlig å teste. Kan være at man ønsker graviditet og dermed får man symptomer. Dette du kjenner kan være etter eggløsning hormoner. Ta ny test om 7 dager
AnonymBruker Skrevet 23. august #5 Skrevet 23. august Jeg har de samme symptomene som deg som å lese om meg selv. 7 dpo idag pluss ømme bryst. Kan jo være mens som er på vei også Anonymkode: 75816...dde
AnonymBruker Skrevet 23. august #6 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har de samme symptomene som deg som å lese om meg selv. 7 dpo idag pluss ømme bryst. Kan jo være mens som er på vei også Anonymkode: 75816...dde Så bra det ikke bare er meg! Er dpo 8 i dag. Haha! Men negativ test. stikkingene kommer og går men er mindre nå enn i går og dagene før🤭 Håper på posetiv test snart! Anonymkode: 17a0a...b6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå