AnonymBruker Skrevet 22. august #1 Skrevet 22. august Dersom mannen er rundt 28-33 år, 185 cm, blond og ser ganske klassisk norsk ut. Anonymkode: a903c...f2a
visp Skrevet 22. august #2 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dersom mannen er rundt 28-33 år, 185 cm, blond og ser ganske klassisk norsk ut. Anonymkode: a903c...f2a Om du bor i Osloområdet bør det være relativt enkelt. Bor du i Gokk er det vanskeligere.
AnonymBruker Skrevet 22. august #3 Skrevet 22. august visp skrev (Akkurat nå): Om du bor i Osloområdet bør det være relativt enkelt. Bor du i Gokk er det vanskeligere. Relativt enkelt??? Si meg at du er en kvinne uten å si at du er en kvinne 😄 Anonymkode: 41986...60f 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. august #4 Skrevet 22. august visp skrev (1 minutt siden): Om du bor i Osloområdet bør det være relativt enkelt. Bor du i Gokk er det vanskeligere. Dette er i Oslo ja. Ts Anonymkode: a903c...f2a
visp Skrevet 22. august #5 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Relativt enkelt??? Si meg at du er en kvinne uten å si at du er en kvinne 😄 Anonymkode: 41986...60f Jo, men tatt i betraktning alder og bosted så vil jeg jo tro han får til et ligg i det minste?
AnonymBruker Skrevet 22. august #6 Skrevet 22. august Enkelt. Ha litt sosial intelligens, humor og ikke fremstå som "jeg er så desperat at jeg tar hvem som helst", så ordner det seg. Hvis ikke kan jeg hooke opp med deg, jeg, men jeg er gammel nok til å være mammaen din. Anonymkode: 58db6...765
AnonymBruker Skrevet 22. august #7 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Enkelt. Ha litt sosial intelligens, humor og ikke fremstå som "jeg er så desperat at jeg tar hvem som helst", så ordner det seg. Jeg gjentar: Si meg at du er en kvinne uten å si at du er en kvinne! Hvorfor svarer dere på noe dere åpenbart ikke kan noe om 😄 Skikkelig womansplaining Anonymkode: 41986...60f 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. august #8 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg gjentar: Si meg at du er en kvinne uten å si at du er en kvinne! Hvorfor svarer dere på noe dere åpenbart ikke kan noe om 😄 Skikkelig womansplaining Anonymkode: 41986...60f Nei, det er det virkelig ikke. Jeg har mange kamerater og de har da alltid hatt lett for å få med seg damer hjem, bli kjent med noen via venner og slikt. Man må ha virkelig oppsiktsvekkende dårlig utseende for å ikke ha draget, eller svært dårlig people skills. Anonymkode: 58db6...765
AnonymBruker Skrevet 22. august #9 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, det er det virkelig ikke. Jeg har mange kamerater og de har da alltid hatt lett for å få med seg damer hjem, bli kjent med noen via venner og slikt. Man må ha virkelig oppsiktsvekkende dårlig utseende for å ikke ha draget, eller svært dårlig people skills. Anonymkode: 58db6...765 Så svaret på spørsmålet er "det er lett for vanlige menn å få seg et ligg via Tinder"? Anonymkode: 41986...60f
AnonymBruker Skrevet 22. august #10 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Så svaret på spørsmålet er "det er lett for vanlige menn å få seg et ligg via Tinder"? Anonymkode: 41986...60f Ja, ifølge mine kamerater er det det. Anonymkode: 58db6...765
Fremmed fugl Skrevet 22. august #11 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja, ifølge mine kamerater er det det. Anonymkode: 58db6...765 Tror på deg 100 %, hvis menn eller kvinner faktisk gidder å gjøre enn innsats, så er der ikke vanskelig å få sex. Hvis man er interessert i sånn sex uten noe mer.
AnonymBruker Skrevet 22. august #12 Skrevet 22. august Var på 7 dater via Tinder , lå med samtlige ila kort tid Anonymkode: 961f1...e90
AnonymBruker Skrevet 22. august #13 Skrevet 22. august Fremmed fugl skrev (7 minutter siden): Tror på deg 100 %, hvis menn eller kvinner faktisk gidder å gjøre enn innsats, så er der ikke vanskelig å få sex. Hvis man er interessert i sånn sex uten noe mer. Så hvis vanlige menn gjør en innsats på TINDER så får de seg lett et ligg der. Dette var faktisk svært overraskende, men da har jeg lært noe nytt i dag. Sannelig bra vi har så mange eksperter her inne som har erfaring med å være vanlig mann på tinder og som lett får seg et ligg der. Som vanlig mann. Anonymkode: 41986...60f 1 1
Fremmed fugl Skrevet 22. august #14 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så hvis vanlige menn gjør en innsats på TINDER så får de seg lett et ligg der. Dette var faktisk svært overraskende, men da har jeg lært noe nytt i dag. Sannelig bra vi har så mange eksperter her inne som har erfaring med å være vanlig mann på tinder og som lett får seg et ligg der. Som vanlig mann. Anonymkode: 41986...60f Jeg har ikke noen grunn til å ikke tro at jeg er er en vanlig mann. Er gift og ønsker å være til en av oss dør men skjønner som godt voksen at det å "få" sex ikke er vanskelig hvis man gidder å gjøre enn innsats.
AnonymBruker Skrevet 22. august #15 Skrevet 22. august Fremmed fugl skrev (Akkurat nå): Jeg har ikke noen grunn til å ikke tro at jeg er er en vanlig mann. Er gift og ønsker å være til en av oss dør men skjønner som godt voksen at det å "få" sex ikke er vanskelig hvis man gidder å gjøre enn innsats. Så hvor mange damer fra tinder har du hatt sex med da egentlig? Anonymkode: 41986...60f 1 1
Fremmed fugl Skrevet 22. august #16 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så hvor mange damer fra tinder har du hatt sex med da egentlig? Anonymkode: 41986...60f Ingen. Men er godt voksen og har levd et liv og kjenner mange folk. Var ikke vanskelig på 90-talet å få kontakt med damer som var interessert i sex på de primitive chat tjenester som fanns på den tiden. Har de få ganger jeg var på byen som singel blitt sjekket opp av damer som singel, som helt vanlig mann. Er en idiotisk ide noen menn har at det ikke er damer som er interessert i sex.
Mei88 Skrevet 22. august #17 Skrevet 22. august Skjønner ikke hvorfor Tinder skal brukes til ligg.. ta deg en tur på byen så er det nok gjort
AnonymBruker Skrevet 22. august #18 Skrevet 22. august Jeg tenker at det at du er nødt til å spørre om det på kg sier litt om dine sjanser. Å ha god selvtillit lett sjansene betraktelig. Anonymkode: 854b0...b34
Katten.2.0 Skrevet 22. august #19 Skrevet 22. august En ganske vanlig mann burde jo ha ganske vanlige sjanser. Burde sikkert kunne ordne seg et ligg via Tinder ila en måned eller to. Dette fordrer dog at du har ok bilder og en oppegående profiltekst - noe som utelukker svært mange menn på Tinder. 1
AnonymBruker Skrevet 22. august #20 Skrevet 22. august Damer som ikke vil ligge et ikke på Tinder. Anonymkode: 854b0...b34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå