AnonymBruker Skrevet 22. august #1 Skrevet 22. august Det har blitt påstått i flere tråder her på KG at ca. 90% av brukerne på Tinder i Norge er menn. Stemmer dette, noen som har noen kilder? Anonymkode: 4f586...161
AnonymBruker Skrevet 22. august #2 Skrevet 22. august Tror ikke Tinder deler oppdatert data per land, men det har kommet frem tidligere at det da var 25% kvinner. Hadde ikke blitt overrasket om antallet har gått mer ned. Antallet fake/prostituerte kvinnelige brukere har økt…aner ikke om de inngår i kvinneandelen. Anonymkode: f4786...813
AnonymBruker Skrevet 22. august #3 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror ikke Tinder deler oppdatert data per land, men det har kommet frem tidligere at det da var 25% kvinner. Hadde ikke blitt overrasket om antallet har gått mer ned. Antallet fake/prostituerte kvinnelige brukere har økt…aner ikke om de inngår i kvinneandelen. Anonymkode: f4786...813 Hvis de registrerer seg som kvinner gjør de selvfølgelig det. Anonymkode: e8b13...e1e
AnonymBruker Skrevet 22. august #4 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis de registrerer seg som kvinner gjør de selvfølgelig det. Anonymkode: e8b13...e1e Jeg tenkte mer på om Tinder «selger plasser» til fake profiler, og tjener penger på de. En seriøs aktør ville fjernet den typen profiler, eller? Anonymkode: f4786...813
AnonymBruker Skrevet 22. august #5 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tenkte mer på om Tinder «selger plasser» til fake profiler, og tjener penger på de. En seriøs aktør ville fjernet den typen profiler, eller? Anonymkode: f4786...813 Kan godt være at Tinder fjerner haugevis av falske profiler hver dag, men at det likevel flyter over av dem 😬 Anonymkode: 4f586...161
AnonymBruker Skrevet 22. august #6 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan godt være at Tinder fjerner haugevis av falske profiler hver dag, men at det likevel flyter over av dem 😬 Anonymkode: 4f586...161 Ja det tror jeg. Er jo noen som har blitt fjernet da de var ente med begrunnelse om at det var mistanke å være falske profiler. Jeg tror de fjerner noe i det minste. Anonymkode: a65ec...cb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå