AnonymBruker Skrevet 22. august #1 Skrevet 22. august Jeg har akkurat blitt 45 år, og sliter så med å være sosial. Grunnen er at jeg føler meg så utrolig stygg. Jeg har alltid vært den mindre pene jenta og nå har jeg i tillegg fått mange rynker og slapp hud i ansiktet. Synes alle jeg kjenner eldes så pent, mens jeg ser ut som jeg er minst 10 år eldre enn jeg er. Har ikke råd til å fikse på utseendet mitt desverre, annet enn litt sminke. Vanskelig å sminke seg også nå, da sminken klumper seg i alle rynkene. Jeg klarer nå ikke lenger være sosial, fordi jeg føler at jeg er styggere enn alle andre, og det er rett og slett flaut. Vet ikke helt hva jeg ville med dette innlegget, men hvis noen har noen tips for hva man kan gjøre for å føle seg bedre tar jeg gjerne imot det. Anonymkode: a5964...7d8 10
AnonymBruker Skrevet 22. august #2 Skrevet 22. august Retinol, godt med fukt og lettere sminke enn før 40 ❤️ fungerer fint for meg Anonymkode: 2551e...d1d 2
AnonymBruker Skrevet 22. august #3 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg har akkurat blitt 45 år, og sliter så med å være sosial. Grunnen er at jeg føler meg så utrolig stygg. Jeg har alltid vært den mindre pene jenta og nå har jeg i tillegg fått mange rynker og slapp hud i ansiktet. Synes alle jeg kjenner eldes så pent, mens jeg ser ut som jeg er minst 10 år eldre enn jeg er. Har ikke råd til å fikse på utseendet mitt desverre, annet enn litt sminke. Vanskelig å sminke seg også nå, da sminken klumper seg i alle rynkene. Jeg klarer nå ikke lenger være sosial, fordi jeg føler at jeg er styggere enn alle andre, og det er rett og slett flaut. Vet ikke helt hva jeg ville med dette innlegget, men hvis noen har noen tips for hva man kan gjøre for å føle seg bedre tar jeg gjerne imot det. Anonymkode: a5964...7d8 Prøv de klistre greiene de bruker bla i Asia som strammer opp huden, svigermor til ene ungen bruker slike Anonymkode: fb8a3...1d5 1 1
Anusnym Skrevet 22. august #4 Skrevet 22. august Ikke vær overvektig, og ikke ha kort kjerringhår. Rynker og slik er ikke så fryktelig viktig 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. august #5 Skrevet 22. august Jobb med selvfølelsen heller enn å kaste bort penger på dyre kremer som kun virker positivt på bankkontoen til produsenten. Logg av Insta. Anonymkode: 98b67...fce 1 1 5
AnonymBruker Skrevet 22. august #6 Skrevet 22. august Du er garantert ikke så stygg som du tror. Man er alltid så slem og kritisk med seg selv. Men siden du spør om tips, hår er kjempeviktig. Mange har alt for lyst eller alt for mørkt hår mot sin hudfarge, og en frisyre som ikke er kledelig. Jeg synes ofte at håret er det som ødelegger mest for voksne damer. Og som personen over skriver, mindre sminke enn før. Jeg kjøper mye lettere sminke enn det jeg brukte før, om bb eller cc-krem i stedet for foundation. Har ikke brukt foundation på mange år, og jeg er 40. Måtte prøve meg litt frem, men finnes mange kjempegode. Spør på et parfymeri. Jeg kjøpte også et vippeserum som funker helt gull (tar litt tid før det virker). Kjøper også tannbleking på vita (eller sort bleker ikke tennene, men fjerner misfarging). Synes selv jeg ser sååå mye bedre ut når tennene er hvite! I tillegg testet jeg ut chatgpt som "stylist". Lastet opp et bilde og ba om tips til hvilke farger på hår og klær som passer meg ut fra beskrivelser på Internett. Da kan jeg bruke overdeler som fremhever meg istedet for å få meg til å se blass og fæl ut. Vokser barten med strips regelmessig, og farger brynene hjemme. Sånn, det var alle mine tips 😅 Rynker har jeg også mye av, men så lenge resten er på stell bryr jeg meg ikke. Anonymkode: d63d0...8d7 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. august #7 Skrevet 22. august Se youtube filmer om sminke mature skin. På kjøpet får man også god søvn, for de er så trøttende å se på 😊 Anonymkode: 4da4a...8bf 1 1
Elle Melle Skrevet 22. august #8 Skrevet 22. august Har du klær du føler deg vel i? Flere kjøpesentre har personlig shopper man kan kjøpe tid hos og få hjelp til å finne fine plagg man gjerne ikke hadde valgt selv. Anbefales. Trener du? Trening som får opp pulsen noen ganger i uken, er bra for både hjerte og psyken. Når kroppen blir sterkere blir man også mer fornøyd med den og glad for at den virker. Gjør du noe for andre? Å være frivillig gir ofte et nytt og mer utadrettet fokus der folk blir glad for den du er og det du gjør. Det er også bra for selvfølelsen. Man kan være besøksvenn for eksempel, eller hjelpe folk med praktiske ting. Hvordan du ser ut er i grunnen det minst viktige med deg som person, og alle som liker deg gjør det pga det mennesket du er. Og så kan det være fint å minne seg selv på hvor grei koppen er. Den bærer oss rundt hver dag og er stort sett veldig utholdende med tanke på hvordan vi behandler den. Jeg forsøker å ikke tenke for mye stygt om kroppen min som egentlig tjener meg veldig bra, selv om jeg verken sover nok, spiser sunt nok eller trener nok. 1
AnonymBruker Skrevet 22. august #9 Skrevet 22. august Mindre sminke enn før? Jeg har aldri brukt mer sminke enn mascara. Bør jeg altså slutte med mascara nå fordi jeg er 45, og heller se ut som en død kanin? Anonymkode: bae0e...39e
AnonymBruker Skrevet 22. august #10 Skrevet 22. august Bruker å ta på aldringsfiltret på snapshat, så ta det av igjen for å minnes at jeg er yngre enn jeg tror. Kanskje det fungerer for deg? Anonymkode: e17d9...cb6 1 1
enkefru Skrevet 22. august #11 Skrevet 22. august Jobb med selvfølelsen din, få gjerne profesjonell hjelp til det. Du har egenverdi utover det overfladiske! 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. august #12 Skrevet 22. august Den beste tiden i mitt liv var når jeg ikke over-analyserte utseendet mitt og ikke tenkte så mye på hvordan jeg så ut. Jeg ble fryktelig bevisst på utseende rundt 20 års alderen og har slitt med å komme ut av dette fokuset. Jeg er yngre enn deg men kjenner meg igien i det du skriver. Det er mye annet som er viktig, ikke bare hvordan vi ser ut. Så jeg håper du kan finne selvtilliten din og nyte livet uansett💜 Anonymkode: 561a8...e35 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. august #13 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du er garantert ikke så stygg som du tror. Man er alltid så slem og kritisk med seg selv. Men siden du spør om tips, hår er kjempeviktig. Mange har alt for lyst eller alt for mørkt hår mot sin hudfarge, og en frisyre som ikke er kledelig. Jeg synes ofte at håret er det som ødelegger mest for voksne damer. Og som personen over skriver, mindre sminke enn før. Jeg kjøper mye lettere sminke enn det jeg brukte før, om bb eller cc-krem i stedet for foundation. Har ikke brukt foundation på mange år, og jeg er 40. Måtte prøve meg litt frem, men finnes mange kjempegode. Spør på et parfymeri. Jeg kjøpte også et vippeserum som funker helt gull (tar litt tid før det virker). Kjøper også tannbleking på vita (eller sort bleker ikke tennene, men fjerner misfarging). Synes selv jeg ser sååå mye bedre ut når tennene er hvite! I tillegg testet jeg ut chatgpt som "stylist". Lastet opp et bilde og ba om tips til hvilke farger på hår og klær som passer meg ut fra beskrivelser på Internett. Da kan jeg bruke overdeler som fremhever meg istedet for å få meg til å se blass og fæl ut. Vokser barten med strips regelmessig, og farger brynene hjemme. Sånn, det var alle mine tips 😅 Rynker har jeg også mye av, men så lenge resten er på stell bryr jeg meg ikke. Anonymkode: d63d0...8d7 Hvilket vippeserum bruker du?:) Anonymkode: d7e86...3ee
AnonymBruker Skrevet 23. august #14 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (10 timer siden): Mindre sminke enn før? Jeg har aldri brukt mer sminke enn mascara. Bør jeg altså slutte med mascara nå fordi jeg er 45, og heller se ut som en død kanin? Anonymkode: bae0e...39e Du er ikke ts, svarene var ikke til deg. Anonymkode: 7a9b1...fb4 2
AnonymBruker Skrevet 23. august #15 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har akkurat blitt 45 år, og sliter så med å være sosial. Grunnen er at jeg føler meg så utrolig stygg. Jeg har alltid vært den mindre pene jenta og nå har jeg i tillegg fått mange rynker og slapp hud i ansiktet. Synes alle jeg kjenner eldes så pent, mens jeg ser ut som jeg er minst 10 år eldre enn jeg er. Har ikke råd til å fikse på utseendet mitt desverre, annet enn litt sminke. Vanskelig å sminke seg også nå, da sminken klumper seg i alle rynkene. Jeg klarer nå ikke lenger være sosial, fordi jeg føler at jeg er styggere enn alle andre, og det er rett og slett flaut. Vet ikke helt hva jeg ville med dette innlegget, men hvis noen har noen tips for hva man kan gjøre for å føle seg bedre tar jeg gjerne imot det. Anonymkode: a5964...7d8 Da må du jo bare leve med det, for alternativet koster penger. Anonymkode: 0efb3...ce7 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #16 Skrevet 23. august Drit i å tenke på at du skal fikse på utseendet ditt, det blir uansett ikke til det bedre. Tren, spis sunt, ha gode tanker, smil og vær glad. Det er da du blir på ditt vakreste. Vær tilfreds og slutt å tenk negative tanker. En god helse og en sunn kropp og hjerne er det beste du kan gjøre for deg selv. Du har igjen mange år av livet ditt, ikke kast det bort på å tenke på at du er stygg og gammel. Stygg er et ord som burde vært forbudt å bruke. Hilsen kvinne på 56 år som ikke bryr seg om hva andre tenker og tror. Anonymkode: 55ca4...a82 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #17 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Drit i å tenke på at du skal fikse på utseendet ditt, det blir uansett ikke til det bedre. Tren, spis sunt, ha gode tanker, smil og vær glad. Det er da du blir på ditt vakreste. Vær tilfreds og slutt å tenk negative tanker. En god helse og en sunn kropp og hjerne er det beste du kan gjøre for deg selv. Du har igjen mange år av livet ditt, ikke kast det bort på å tenke på at du er stygg og gammel. Stygg er et ord som burde vært forbudt å bruke. Hilsen kvinne på 56 år som ikke bryr seg om hva andre tenker og tror. Anonymkode: 55ca4...a82 Men blir du ikke trist av å se deg selv i speilet? Hvordan klarer du å ignorere at du ser gammel ut? Eller føler du deg gammel også? For det gjør ikke jeg, og jeg blir alvorlig deprimert når speilbildet er noe helt annet enn det jeg føler på innsiden. Jeg tror seriøst ikke jeg gidder å bli eldre enn 50. Anonymkode: 0efb3...ce7 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #18 Skrevet 23. august Spis sunt; stress mindre, vær litt i solen, men ikke i timesvis, mindre kaffe, kutte alkohol, kutt UP-mat… Jeg ser bedre ut som 44-åring enn som 42-åring.. Anonymkode: 0ae8b...b0d 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #19 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spis sunt; stress mindre, vær litt i solen, men ikke i timesvis, mindre kaffe, kutte alkohol, kutt UP-mat… Jeg ser bedre ut som 44-åring enn som 42-åring.. Anonymkode: 0ae8b...b0d Hva i alle dager har man i solen å gjøre? Det er jo verre enn både røyk og alkohol til sammen. Anonymkode: 0efb3...ce7 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #20 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (12 timer siden): Du er garantert ikke så stygg som du tror. Man er alltid så slem og kritisk med seg selv. Men siden du spør om tips, hår er kjempeviktig. Mange har alt for lyst eller alt for mørkt hår mot sin hudfarge, og en frisyre som ikke er kledelig. Jeg synes ofte at håret er det som ødelegger mest for voksne damer. Og som personen over skriver, mindre sminke enn før. Jeg kjøper mye lettere sminke enn det jeg brukte før, om bb eller cc-krem i stedet for foundation. Har ikke brukt foundation på mange år, og jeg er 40. Måtte prøve meg litt frem, men finnes mange kjempegode. Spør på et parfymeri. Jeg kjøpte også et vippeserum som funker helt gull (tar litt tid før det virker). Kjøper også tannbleking på vita (eller sort bleker ikke tennene, men fjerner misfarging). Synes selv jeg ser sååå mye bedre ut når tennene er hvite! I tillegg testet jeg ut chatgpt som "stylist". Lastet opp et bilde og ba om tips til hvilke farger på hår og klær som passer meg ut fra beskrivelser på Internett. Da kan jeg bruke overdeler som fremhever meg istedet for å få meg til å se blass og fæl ut. Vokser barten med strips regelmessig, og farger brynene hjemme. Sånn, det var alle mine tips 😅 Rynker har jeg også mye av, men så lenge resten er på stell bryr jeg meg ikke. Anonymkode: d63d0...8d7 Hvilken tannbleking bruker du? Anonymkode: 2eb4f...b56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå