Gjest Nanette Skrevet 26. mars 2006 #1 Skrevet 26. mars 2006 Kan noen tipse meg om en god dagkrem som inneholder litt farge? Jeg mener ikke krem med selvbruning, men en krem som gir en fin farge til huden.
Gjest Jalileh Skrevet 26. mars 2006 #2 Skrevet 26. mars 2006 Mange av dagkremene som inneholder farge har en tendens til å være über-fete, men ikke LDB sin. Det er den eneste jeg har vært borti som ikke legger seg som et lag med fett utenpå huden. Fåes kjøpt hos Vita b.l.a.
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #3 Skrevet 26. mars 2006 Mange av dagkremene som inneholder farge har en tendens til å være über-fete, men ikke LDB sin. Det er den eneste jeg har vært borti som ikke legger seg som et lag med fett utenpå huden. Fåes kjøpt hos Vita b.l.a. ← takk, hva koster den? (og evt. hva heter den hvis det finnes flere prod. i samme serie?)
Gjest Jalileh Skrevet 26. mars 2006 #4 Skrevet 26. mars 2006 takk, hva koster den? (og evt. hva heter den hvis det finnes flere prod. i samme serie?) ← Den koster rundt 80 kr sånn cirka. Finnes bare to ansiktskremer i fra LDB så den er ikke vanskelig å finne. "LDB Bronze (tinted day creme)", heter den.
Gjest gjest1 Skrevet 26. mars 2006 #6 Skrevet 26. mars 2006 Dr. Hauschka har et bronzing konsentrat som du kan blande inn i din vanlige dagkrem. Da kan du selv bestemme hvor mye farge du vil ha. Prisen er ca. 150 kr og du har den i en evighet.
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #7 Skrevet 26. mars 2006 Er fargen svært mørk? ← nei. den jevner seg fint inn i huden.
Sun Mei Skrevet 26. mars 2006 #8 Skrevet 26. mars 2006 KANEBO sin er god. Koster 260,- og for meg varer den ca. 6 måneder
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #9 Skrevet 26. mars 2006 KANEBO sin er god. Koster 260,- og for meg varer den ca. 6 måneder ← Hva heter den mer? Kanebo har jo så mye.. (blir du forresten blank i huden av den?)
Gjest diorgirly Skrevet 26. mars 2006 #10 Skrevet 26. mars 2006 Mange av dagkremene som inneholder farge har en tendens til å være über-fete, men ikke LDB sin. Det er den eneste jeg har vært borti som ikke legger seg som et lag med fett utenpå huden. Fåes kjøpt hos Vita b.l.a. ← Nå har ikke jeg prøvd allverden av dagkremer med farge, men den fra LDB er iallefall jeg også veldig fornøyd med
aline Skrevet 26. mars 2006 #11 Skrevet 26. mars 2006 Dr. Hauschka har et bronzing konsentrat som du kan blande inn i din vanlige dagkrem. Da kan du selv bestemme hvor mye farge du vil ha. Prisen er ca. 150 kr og du har den i en evighet. ← dr H har også en dagkrem med farge, den er også bra. gir ikke mye farge, blender seg fint i huden og gir en glød.
Sun Mei Skrevet 27. mars 2006 #12 Skrevet 27. mars 2006 Hva heter den mer? Kanebo har jo så mye.. (blir du forresten blank i huden av den?) ← Den heter: Kanebo Instant Natural Golden Glow UV (GEL) Nei, jeg blir ikke blank av den. Jeg liker heller ikke at den blir liggende utenpå huden, om du skjønner? SLik at jeg kjenner at jeg har på meg krem. Denne er lett og trekker raskt inn i huden og blir en fin farge. Det finnes to fargenyanser og jeg bruker den lyseste.
Gjest gjesta Skrevet 27. mars 2006 #13 Skrevet 27. mars 2006 Jeg har hatt en farget dagkrem fra Lancome som jeg har vært veldig fornøyd med. Lancome har farger som passer min hud perfekt. Se her
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2006 #14 Skrevet 28. mars 2006 Det var en krem her inne som ble omtalt som "tryllekremen", men neimen om jeg husker hvilken det var..
Holly Hobbie Skrevet 29. mars 2006 #15 Skrevet 29. mars 2006 Cosmica Bronze er jo en klassiker. Kan brukes alene eller blandes med foundation/dagkrem. For alle hudtyper. Faaes paa apoteket og er ganske rimelig (under hundrelappen hvertfall).
Gjest Gjest_Magdalena_* Skrevet 13. april 2006 #16 Skrevet 13. april 2006 Kan noen tipse meg om en god dagkrem som inneholder litt farge? Jeg mener ikke krem med selvbruning, men en krem som gir en fin farge til huden. ← Farvede dagkremer fra Clarins er de beste. Prøv i farven Camel.. Men kommer jo ann på hvor brun man er i utgangspunktet..
Gjest Gjest_Torunn_* Skrevet 16. november 2009 #17 Skrevet 16. november 2009 Mange av dagkremene som inneholder farge har en tendens til å være über-fete, men ikke LDB sin. Det er den eneste jeg har vært borti som ikke legger seg som et lag med fett utenpå huden. Fåes kjøpt hos Vita b.l.a. Ldb sin er UTRULEG dårleg, og NEI, den trekker ikkje inn i huda, den ligger som eit lag med fett, og den forsvinner raskt og er svært skjoldete...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå