AnonymBruker Skrevet 22. august #1 Skrevet 22. august Hei! Ønsker å lage pakkekalender til begge barna, og vil unngå sjalusi og mas om at de får veldig ulike ting. Har dere tips til hva som kan passe til både en på 2 og en på 5 år? På forhånd takk! Anonymkode: e1f60...2bc
AnonymBruker Skrevet 23. august #3 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Sjokoladekalender Anonymkode: d0940...563 Takk for innspill. Jeg ønsker å lage en pakkekalender. Blir nok å ha noen spiselige kalendergaver i helgene. Anonymkode: e1f60...2bc
AnonymBruker Skrevet 23. august #4 Skrevet 23. august Hårklyper, hårstrikk, lekebiler, plaster med figurer på, sokker, tegnesaker, såpebobler, klistremerker, en liten bamse, klinkekuler, lekemat, plastelina, (store) treperler, bøker, dukkehusmøbler, duplo, klemmepose med smoothie, dyrefigurer, og kanskje til og med et sangkort eller to om dere har det liggende. Mye kan kjøpes brukt, da får du fint feks barnebøker og lekebiler til en fin sum. Det er hvertfall ting jeg vet ville slått an hos vår 2 åring, og som jeg ser for meg at litt eldre barn også liker. De på to bryr seg jo ikke like mye om farger heller, så gjør ikke noe om det er prinsesseklistremerker til gutter, eller dinosaurer til jenta, om barna er forskjellig kjønn. Hadde kjøpt det eldste ville foretrukket. Anonymkode: 74343...982 2
AnonymBruker Skrevet 23. august #5 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hårklyper, hårstrikk, lekebiler, plaster med figurer på, sokker, tegnesaker, såpebobler, klistremerker, en liten bamse, klinkekuler, lekemat, plastelina, (store) treperler, bøker, dukkehusmøbler, duplo, klemmepose med smoothie, dyrefigurer, og kanskje til og med et sangkort eller to om dere har det liggende. Mye kan kjøpes brukt, da får du fint feks barnebøker og lekebiler til en fin sum. Det er hvertfall ting jeg vet ville slått an hos vår 2 åring, og som jeg ser for meg at litt eldre barn også liker. De på to bryr seg jo ikke like mye om farger heller, så gjør ikke noe om det er prinsesseklistremerker til gutter, eller dinosaurer til jenta, om barna er forskjellig kjønn. Hadde kjøpt det eldste ville foretrukket. Anonymkode: 74343...982 Mange gode tips her! Tusen takk 😊 Anonymkode: e1f60...2bc 1
Stor pike Skrevet 23. august #6 Skrevet 23. august Vi pleide å få et legosett felt opp i 24 pakker. 2
A-mamma Skrevet 23. august #7 Skrevet 23. august Refleks, tannbørste, pepperkakeformer, sjokolademelk eller juice, tur til svømmehallen/badeland/lekeland, barnekjevle, små esker med rosiner 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #8 Skrevet 23. august A-mamma skrev (57 minutter siden): Refleks, tannbørste, pepperkakeformer, sjokolademelk eller juice, tur til svømmehallen/badeland/lekeland, barnekjevle, små esker med rosiner Yes! Veldig smart med ting man uansett trenger! Tusen takk for gode idéer. Anonymkode: e1f60...2bc 1
KjerstiT Skrevet 24. august #9 Skrevet 24. august Jeg har alltid en julepynt i kalenderen til jentene mine. Merker med navn og årstall. Så når de flytter hjemmefra har de allerede litt julepynt. Ellers så er (jule)sokker, ny dusjsåpe, ny tannbørste, vaskeklut, ting med favorittfiguren på... 2
AnonymBruker Skrevet 24. august #10 Skrevet 24. august KjerstiT skrev (4 timer siden): Jeg har alltid en julepynt i kalenderen til jentene mine. Merker med navn og årstall. Så når de flytter hjemmefra har de allerede litt julepynt. Ellers så er (jule)sokker, ny dusjsåpe, ny tannbørste, vaskeklut, ting med favorittfiguren på... Det var en supersøt idé! Takk for gode og nyttige forslag. 😊 Anonymkode: e1f60...2bc 1
Brunello Skrevet 24. august #11 Skrevet 24. august (endret) KjerstiT skrev (4 timer siden): Jeg har alltid en julepynt i kalenderen til jentene mine. Merker med navn og årstall. Så når de flytter hjemmefra har de allerede litt julepynt. Ellers så er (jule)sokker, ny dusjsåpe, ny tannbørste, vaskeklut, ting med favorittfiguren på... Holder det ikke å gi julepynt et par tre år fra de er 18. litt kjipt å få i kalender som barn. (så etterpå at det bare var en i året så kanskje ikke så nøye) Endret 24. august av Brunello
Gjest jegerrinne Skrevet 26. august #12 Skrevet 26. august Ungdommen her fikk brodert kalender og de fikk med en pose med forskjellige julekuler, som de plukket en kule ut for hver dag å hang opp på kalenderen på rett plass. Kun i lørdag og julaften de fikk noe. Som tips gi julekule med årstall, sokker, tannbørste, peppekakeform, aktivitet(baking, kino, film kveld , lage julepynt) sokker, dublo, hårstrikk, hårbøyle, såpebobler, sprettball, farger, fargerik, julehefte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå