Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Ønsker å lage pakkekalender til begge barna, og vil unngå sjalusi og mas om at de får veldig ulike ting. Har dere tips til hva som kan passe til både en på 2 og en på 5 år? 

På forhånd takk!

Anonymkode: e1f60...2bc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sjokoladekalender

Anonymkode: d0940...563

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Sjokoladekalender

Anonymkode: d0940...563

Takk for innspill. Jeg ønsker å lage en pakkekalender. Blir nok å ha noen spiselige kalendergaver i helgene. 

AnonymBruker
Skrevet

Hårklyper, hårstrikk, lekebiler, plaster med figurer på, sokker, tegnesaker, såpebobler, klistremerker, en liten bamse, klinkekuler, lekemat, plastelina, (store) treperler, bøker, dukkehusmøbler, duplo, klemmepose med smoothie, dyrefigurer, og kanskje til og med et sangkort eller to om dere har det liggende. 

Mye kan kjøpes brukt, da får du fint feks barnebøker og lekebiler til en fin sum.

Det er hvertfall ting jeg vet ville slått an hos vår 2 åring, og som jeg ser for meg at litt eldre barn også liker. De på to bryr seg jo ikke like mye om farger heller, så gjør ikke noe om det er prinsesseklistremerker til gutter, eller dinosaurer til jenta, om barna er forskjellig kjønn. Hadde kjøpt det eldste ville foretrukket. 

Anonymkode: 74343...982

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hårklyper, hårstrikk, lekebiler, plaster med figurer på, sokker, tegnesaker, såpebobler, klistremerker, en liten bamse, klinkekuler, lekemat, plastelina, (store) treperler, bøker, dukkehusmøbler, duplo, klemmepose med smoothie, dyrefigurer, og kanskje til og med et sangkort eller to om dere har det liggende. 

Mye kan kjøpes brukt, da får du fint feks barnebøker og lekebiler til en fin sum.

Det er hvertfall ting jeg vet ville slått an hos vår 2 åring, og som jeg ser for meg at litt eldre barn også liker. De på to bryr seg jo ikke like mye om farger heller, så gjør ikke noe om det er prinsesseklistremerker til gutter, eller dinosaurer til jenta, om barna er forskjellig kjønn. Hadde kjøpt det eldste ville foretrukket. 

Anonymkode: 74343...982

Mange gode tips her! Tusen takk 😊

• Hjerte 1
Skrevet

Vi pleide å få et legosett felt opp i 24 pakker. 

• Liker 2
Skrevet

Refleks, tannbørste, pepperkakeformer, sjokolademelk eller juice, tur til svømmehallen/badeland/lekeland, barnekjevle, små esker med rosiner

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
A-mamma skrev (57 minutter siden):

Refleks, tannbørste, pepperkakeformer, sjokolademelk eller juice, tur til svømmehallen/badeland/lekeland, barnekjevle, små esker med rosiner

Yes! Veldig smart med ting man uansett trenger! Tusen takk for gode idéer. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har alltid en julepynt i kalenderen til jentene mine. Merker med navn og årstall. Så når de flytter hjemmefra har de allerede litt julepynt. 

Ellers så er (jule)sokker, ny dusjsåpe, ny tannbørste, vaskeklut, ting med favorittfiguren på... 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
KjerstiT skrev (4 timer siden):

Jeg har alltid en julepynt i kalenderen til jentene mine. Merker med navn og årstall. Så når de flytter hjemmefra har de allerede litt julepynt. 

Ellers så er (jule)sokker, ny dusjsåpe, ny tannbørste, vaskeklut, ting med favorittfiguren på... 

Det var en supersøt idé! 

Takk for gode og nyttige forslag. 😊

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
KjerstiT skrev (4 timer siden):

Holder det ikke å gi julepynt et par tre år fra de er 18. litt kjipt å få i kalender som barn.

(så etterpå at det bare var en i året så kanskje ikke så nøye)

Endret av Brunello
Gjest jegerrinne
Skrevet

Ungdommen her fikk brodert kalender og de fikk med en pose med forskjellige julekuler, som de plukket en kule ut for hver dag å hang opp på kalenderen på rett plass. Kun i lørdag og julaften de fikk noe.

Som tips gi julekule med årstall, sokker, tannbørste, peppekakeform, aktivitet(baking, kino, film kveld  , lage julepynt) sokker, dublo, hårstrikk, hårbøyle,  såpebobler, sprettball, farger, fargerik, julehefte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...