AnonymBruker Skrevet 22. august #1 Skrevet 22. august Jeg elsker mannen min, men av og til, spesielt på fredagene skulle jeg ønske at jeg var aleine etter jobb. Er sliten etter en lang arbeidsuke i en krevende jobb, og kunne tenker meg å ligge på sofaen og spise godteri og se serie, HELT uforstyrret flere? Anonymkode: 16feb...7c6 1 5
AnonymBruker Skrevet 22. august #2 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg elsker mannen min, men av og til, spesielt på fredagene skulle jeg ønske at jeg var aleine etter jobb. Er sliten etter en lang arbeidsuke i en krevende jobb, og kunne tenker meg å ligge på sofaen og spise godteri og se serie, HELT uforstyrret flere? Anonymkode: 16feb...7c6 Enig 🥰 tror alle har behov for litt egentid. Kanskje du kan vurdere å reise bort ei helg alene? feks til København, Stockholm osv? spise god mat, shoppe,kanskje dra på SPA og en rolig kveld på hotellet ? Anonymkode: 6eccd...9f3 8
SPOCA Skrevet 22. august #3 Skrevet 22. august Ja, jeg synes det er veldig fint å komme hjem til mannen hver eneste dag. 4 4 2
AnonymBruker Skrevet 22. august #4 Skrevet 22. august Ja, jeg gleder meg. Og vi er mye sammen i utgangspunktet. Anonymkode: a714c...4ef 4
AnonymBruker Skrevet 22. august #5 Skrevet 22. august Jeg gleder meg alltid til å komme hjem til mannen min etter jobb. Jeg er heldig og kommer som regel hjem til ferdig middag. Samtidig hadde jeg også likt mer alenetid enn jeg har i dag. Anonymkode: a8cf4...3c6 1
AnonymBruker Skrevet 22. august #6 Skrevet 22. august Jeg kan godt ligge på sofaen og se serier uforstyrret lell om mannen min er hjemme. Han vet at jeg elsker alene tid. Mens han klarer ikke å sitte i ro. Så han drar ofte på sykkeltrening. Spør om det passer at han sykler noen timer. Jeg elsker den tiden jeg får. Anonymkode: b0766...4a3 9
AnonymBruker Skrevet 22. august #7 Skrevet 22. august Liker godt å komme fra jobb til tomt hus. Kan gjøre ting i mitt tempo og bare chille. Så de ukene barna er hos far og kjæresten jobber, så lader jeg batteriet til 150 % og lever på det de andre ukene når barna er hos meg. Ut i fra det ts skriver, så tolker jeg at hun vil være alene i huset. Ikke dra ut eller finne på noe, for det er ikke det samme som å slappe av alene i fred og ro foran TVen. Hadde foreslått for mannen at han kunne finne på noe, kjøpt noen kinobilletter e.l. til han og sagt han kan gå ut og kose seg med noen kamerater. Ikke helt det samme, men før jeg skilte meg , laget jeg et hobbyrom, innredet med tv, sovesofa og litt kjøkkenutstyr. Så når jeg kom hjem fra jobb, tilbrakte jeg tiden på hobbyrommet fram til jeg flyttet ut. Så ts kan enten lage en mancave/et hobbyrom og flykte dit Anonymkode: 842eb...fa9 1 1 1
Elle Melle Skrevet 22. august #8 Skrevet 22. august Gleder meg alltid til å se mannen, og får akkurat så mye egentid som jeg har lyst på. Han trives godt med å pusle på med egne prosjekter og sover gjerne middag og legger seg tidligere enn meg, så problemet er ikke at jeg ser ham for mye i alle fall.
AnonymBruker Skrevet 22. august #9 Skrevet 22. august Jeg og mannen går sammen som hand i hanske hver dag 😅 legger oss i lag, står opp i lag, jobber på gården i lag, ja alt😆 sammen i snart 25 år 🥰 Anonymkode: 09a74...f50 9
AnonymBruker Skrevet 22. august #10 Skrevet 22. august Mannen liker å dra på hytta tidvis, og jeg nyter ei helg for meg selv hjemme. Vi trenger begge egentid. Anonymkode: d0090...9fe 4
AnonymBruker Skrevet 22. august #11 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg elsker mannen min, men av og til, spesielt på fredagene skulle jeg ønske at jeg var aleine etter jobb. Er sliten etter en lang arbeidsuke i en krevende jobb, og kunne tenker meg å ligge på sofaen og spise godteri og se serie, HELT uforstyrret flere? Anonymkode: 16feb...7c6 Hvorfor kan du ikke gjøre det da? Anonymkode: bb125...399 4 1
AnonymBruker Skrevet 22. august #12 Skrevet 22. august Nå er jeg mann og gift med en kvinne, men for min del synes jeg ikke det er noen motsetning mellom å alltid synes det er hyggelig å komme hjem til kona og å verdsette egentid og de få dagene jeg er alene. Jeg kjenner aldri på det «åh, nå skulle jeg helst ønske at hun var et annet sted» TS virker å skissere. Men de gangene hun faktisk er borte, da har jeg null dårlig samvittighet for å tenke «åh, i dag blir det litt godt å være bare meg» på vei hjem fra jobb fremfor å deppe over at jeg kommer til å være alene. Anonymkode: c10ee...d2d 8 1
DesmondMiles Skrevet 22. august #13 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Ikke helt det samme, men før jeg skilte meg , laget jeg et hobbyrom, innredet med tv, sovesofa og litt kjøkkenutstyr. Så når jeg kom hjem fra jobb, tilbrakte jeg tiden på hobbyrommet fram til jeg flyttet ut. Så ts kan enten lage en mancave/et hobbyrom og flykte dit Anonymkode: 842eb...fa9 Er vel en grunn til at du ble skilt, når du bare var på hobbyrommet😅 2
AnonymBruker Skrevet 22. august #14 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg elsker mannen min, men av og til, spesielt på fredagene skulle jeg ønske at jeg var aleine etter jobb. Er sliten etter en lang arbeidsuke i en krevende jobb, og kunne tenker meg å ligge på sofaen og spise godteri og se serie, HELT uforstyrret flere? Anonymkode: 16feb...7c6 Jeg gruet meg da jeg var samboer. Nå er jeg ikke samboer lenger. Og når jeg er sammen med kjæresten i de dagene vi kan så gleder jeg meg ihjel til å komme hjem til han. Anonymkode: 06927...a84
AnonymBruker Skrevet 22. august #15 Skrevet 22. august Ja jeg gleder meg så mye at jeg kan nesten ikke vente!! Anonymkode: 48d16...1be 1
AnonymBruker Skrevet 22. august #16 Skrevet 22. august Jaaa, jeg savner ham når jeg er på jobb og gleder meg til en stooor, god bamseklem, kos og nuss! (Beklager til de som ikke tåler slik søtsuppe, men sånn er vi altså). Begge to går og gleder seg til å komme hjem om dagene bare for det. Ringes i pausen også dersom vi har lunsj alene. Og vi trives på jobbene våre altså, så handler ikke om at det er så fælt! Anonymkode: e9812...125
AnonymBruker Skrevet 22. august #17 Skrevet 22. august Samboeren min har vært hjemme de siste to årene grunnet sykdom, så ja, det hadde vært deilig å komme hjem til en tom leilighet en gang i blant. Men generelt sett gleder jeg meg til å komme hjem til han. Anonymkode: 168ba...af3
AnonymBruker Skrevet 22. august #18 Skrevet 22. august Har aldri behov for pause fra han, men jeg har behov for egentid og det får jeg når jeg vil. Anonymkode: 90a88...c73
smilo Skrevet 23. august #19 Skrevet 23. august (endret) Jeg gleder meg alltid til å komme hjem til mannen og ferdig middag. Så nyter vi kvelden sammen. Mannen er p.t hjemme på fulltid og jeg kjenner innimellom at noen timer alere er godt. Og vi har nettopp hatt 3 uker ferie der vi har vært sammen nesten 24/7, så i kveld når han reiser bort skal jeg nyte en hel kveld alene. Endret 23. august av smilo la til informasjon 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #20 Skrevet 23. august DesmondMiles skrev (10 timer siden): Er vel en grunn til at du ble skilt, når du bare var på hobbyrommet😅 Nei, hobbyrommet ble rigget til fordi jeg ville skilles og kunne ikke utstå å tilbringe 1 sekund mer enn nødvendig med mannen. Derfor skriver jeg at det ikke er helt det samme som ts sin situasjon, men at hun kan lage seg en hule som er bare hennes. Menn stikker som regel ut i garasjen for å slippe kjerringmas og bråkete barn. Anonymkode: 842eb...fa9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå