Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Datteren min er del av en gjeng venninner, den ene av den er ganske sjefene og kan bli sint på de andre om de ikke hører. Hun kan da ringe moren å lyve, slik at vennene fremstilles feil. 

En dag denne uka var de en tur på butikken, de var fire jenter. Denne sjefete venninnen får med seg en de andre på å lure datteren min: 

De ba datteren min telle til ti, fordi de hadde en overraskelse til henne, hun lukker øynene, og når hun åpner dem har de løpt ut og gjemt seg. Den siste ble igjen, og ville ikke delta. 

Venninnen som ble med på dette, har ringt datteren min å bedt om unnskyldning. Jeg har snakket med moren som tok dette på alvor. 

Den andre moren til jenta som fant det på, har jeg ikke ringt. Tidligere har hun blitt sint og ment de må ordne opp selv! At jeg overbeskytter barna, at dette er tull.

Hva hadde dere gjort? Ringt moren? Nektet datteren å leke med denne jenta? 

Anonymkode: 36fd2...16d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Venninnen turde ikke si nei, fordi den sjefete jenta da blir sint. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Datteren min er del av en gjeng venninner, den ene av den er ganske sjefene og kan bli sint på de andre om de ikke hører. Hun kan da ringe moren å lyve, slik at vennene fremstilles feil. 

En dag denne uka var de en tur på butikken, de var fire jenter. Denne sjefete venninnen får med seg en de andre på å lure datteren min: 

De ba datteren min telle til ti, fordi de hadde en overraskelse til henne, hun lukker øynene, og når hun åpner dem har de løpt ut og gjemt seg. Den siste ble igjen, og ville ikke delta. 

Venninnen som ble med på dette, har ringt datteren min å bedt om unnskyldning. Jeg har snakket med moren som tok dette på alvor. 

Den andre moren til jenta som fant det på, har jeg ikke ringt. Tidligere har hun blitt sint og ment de må ordne opp selv! At jeg overbeskytter barna, at dette er tull.

Det er liten vits å ringe en mor som allerede har blitt sint over slikt. Å nekte datteren din å være med henne vil sannsynligvis gå mest utover din datter. Det beste du kan gjøre er å ha åpen dialog med din datter om vennskapet, lære henne å si i fra, og å støtte henne så godt du kan.  Forhåpentligvis finner hun bedre venner etterhvert. 

Anonymkode: 2d554...864

• Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så hva er problemet? At jentene tok en godmodig "prank" på datteren din? 

Anonymkode: fa643...b84

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Så hva er problemet? At jentene tok en godmodig "prank" på datteren din? 

Anonymkode: fa643...b84

Hjelpes...... 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...