AnonymBruker Skrevet 22. august #1 Skrevet 22. august Jeg er på diett uten melk, hvete, gluten og sukker... Jeg går på veggen... Vet noen om enkel "junk" middag eller snacks uten alt dette?😭 Anonymkode: ab3e3...0d6
Abra Skrevet 22. august #2 Skrevet 22. august Burger i salatblad med søtpotetfries. Er jo og mange gode nøtter.
cafflatte Skrevet 22. august #3 Skrevet 22. august Nøtter, dadler, svisker, rosiner, frukt, sukkererter, cherrytomater, gulrøtter. Du er utrolig flink som klarer en slik diett.
Daisy-love Skrevet 22. august #4 Skrevet 22. august Rent sukker? Da er det ikke så krise. Pommes frites med kyllinglår. Mariner det selv. Burger med fries. Bakt potet med hva enn du ønsker, som skinke, bacon, kjøttdeig, avokado, mais, osv. Kan bruke frisk salsa eller guacamole som dressing, og eventuelt noe vegansk ost eller rømme, men mulig rømmen har litt sukker. Er usikker. Bruker selv lite av det, men tåler ikke melk og synes de smaker helt fint. Maiskaker og riskaker er uten alt det nevnte, samt mye av salt chips også er innenfor.
AnonymBruker Skrevet 22. august #5 Skrevet 22. august Daisy-love skrev (8 minutter siden): Rent sukker? Da er det ikke så krise. Pommes frites med kyllinglår. Mariner det selv. Burger med fries. Bakt potet med hva enn du ønsker, som skinke, bacon, kjøttdeig, avokado, mais, osv. Kan bruke frisk salsa eller guacamole som dressing, og eventuelt noe vegansk ost eller rømme, men mulig rømmen har litt sukker. Er usikker. Bruker selv lite av det, men tåler ikke melk og synes de smaker helt fint. Maiskaker og riskaker er uten alt det nevnte, samt mye av salt chips også er innenfor. Tusen takk!! Skulle gjerne hatt chips🤤🥲 Men skal holde meg mest mulig unna planteoljer også🤣😭🤣 Anonymkode: ab3e3...0d6
Daisy-love Skrevet 22. august #6 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tusen takk!! Skulle gjerne hatt chips🤤🥲 Men skal holde meg mest mulig unna planteoljer også🤣😭🤣 Anonymkode: ab3e3...0d6 Bare hyggelig med det jeg kunne hjelpe 😊 Er solsikkeolje i Kims sin, men ikke olje i maiskakene til Friggs da. De med havsalt og chiafrø er gode. 😊
AnonymBruker Skrevet 22. august #7 Skrevet 22. august cafflatte skrev (16 minutter siden): Nøtter, dadler, svisker, rosiner, frukt, sukkererter, cherrytomater, gulrøtter. Du er utrolig flink som klarer en slik diett. Takk😄 Har ikke gjort det så lenge, åttende dagen, men potte lei grønnsaker, ris, frukt, nøtter, egg og bær som jeg har levd på🤣 Veldig godt egentlig, men ikke åtte dager på rad... Anonymkode: ab3e3...0d6
cafflatte Skrevet 22. august #8 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Takk😄 Har ikke gjort det så lenge, åttende dagen, men potte lei grønnsaker, ris, frukt, nøtter, egg og bær som jeg har levd på🤣 Veldig godt egentlig, men ikke åtte dager på rad... Anonymkode: ab3e3...0d6 8 dager....wow du er flink. Jeg prøvde meg på en slik diett for mange år siden men sprakk etter 3 dager. Noen spesiell grunn til dette?
AnonymBruker Skrevet 22. august #10 Skrevet 22. august Du trenger å spise mer ordentlig mat om du har så lyst på snacks Anonymkode: 81dbc...1c8
AnonymBruker Skrevet 22. august #11 Skrevet 22. august cafflatte skrev (7 minutter siden): 8 dager....wow du er flink. Jeg prøvde meg på en slik diett for mange år siden men sprakk etter 3 dager. Noen spesiell grunn til dette? Jeg går på en sånn detox-kur og da skal man visstnok forsøke å skape så lite betennelse i kroppen som mulig🤷♀️ Anonymkode: ab3e3...0d6
AnonymBruker Skrevet 22. august #12 Skrevet 22. august jeg har ikke spist noe av det på mange år, men spiser ikke fast/junk heller, så har ikke så mye tips. Her er to: Grillet kylling fra varmdisken med potetbåter av kokte poteter stekt i stekeovn, og en salat. Det å bruke forhåndskokte poteter blir som å kjøpe frosne pommes frittes, bare at du må skjære dem opp eller knuse dem. De har kokte poteter på de fleste dagligvare, coop sine er uten tilsetningsstoffer. Du trenger ikke olje på dem: https://detgladekjokken.no/oppskrift/knuste-og-spro-poteter/ Lapskaus fra pose med pølser/bønner og evt litt pasta. Anonymkode: 25962...945
AnonymBruker Skrevet 22. august #13 Skrevet 22. august Popcorn Daddelkuler (kjør dadler i blender sammen med nøtter, havregryn, kakaopulver, litt salt og evt litt kokosolje. Rull kuler av deigen og oppbevar i kjøleskap) Smaksatte dadler, med salt karamell, sur cola etc. Overraskende gode synes jeg. Stekte poteter med ost (kok poteter, legg de på en stekeplate og mos de flate med bunnen av et glass. Pensle over litt olje, strø på salt og litt revet ost og stek i ovnen til de blir sprø og gyldne. Også godt med brokkoli. Anonymkode: 34e51...6d9 1
AnonymBruker Skrevet 22. august #14 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Popcorn Daddelkuler (kjør dadler i blender sammen med nøtter, havregryn, kakaopulver, litt salt og evt litt kokosolje. Rull kuler av deigen og oppbevar i kjøleskap) Smaksatte dadler, med salt karamell, sur cola etc. Overraskende gode synes jeg. Stekte poteter med ost (kok poteter, legg de på en stekeplate og mos de flate med bunnen av et glass. Pensle over litt olje, strø på salt og litt revet ost og stek i ovnen til de blir sprø og gyldne. Også godt med brokkoli. Anonymkode: 34e51...6d9 Sorry, så nå at det ikke skulle være med melk. Da utgår jo ost på potetene, men tipper det kan bli godt uten ost også ☺️ Anonymkode: 34e51...6d9
Ungdom06 Skrevet 22. august #15 Skrevet 22. august På min mest ekstreme diett for å helbrede hele systemet gikk jeg 9 dager typ uten mat (kun vann + pink himalaya salt), og spiste dadler etter. Sykt digg. Kiwi også var sykt digg etter fastene. Spise så i 3 dager også ny faste igjen. All mat som er simpel smaker himmelsk, så ikke fokuser så mye på masse alternativer. Finn heller nye snacks som du ikke før tenke over som snacks lmao. Btw jeg pleide å elske alt av mc, kinder, sukker osv. Kunne gå i flere uker å kun spise slikt. Null ordentlig mat. Men kroppen sier stopp til slutt. Husk ts at dette er en endring for life, ikke kun 7 dager. Bestem deg eller ikke. Yolo 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå