AnonymBruker Skrevet 22. august #1 Skrevet 22. august Hva konkret har dere snakket om, hvilke spørsmål har dere stilt, på første date eller på chat før første date, for å finne ut om denne personen er noen som kan være interessant for deg? Anonymkode: 155b8...210
AnonymBruker Skrevet 22. august #2 Skrevet 22. august Helt vanlig samtale. Prøvd å bli kjent med personen. Så alt fra været, til hva man tenker om framtiden, hvordan trives man på jobb, fritid etc. Anonymkode: e7141...b27 1
AnonymBruker Skrevet 22. august #3 Skrevet 22. august Første date har jeg alltid behandlet som bli kjent. Om jeg liker personen så går man kanskje dypere ned i materien på et senere tidspunkt. Date 4 er min cut off hvor jeg må ta et valg. Har avsluttet på første date. To på date 3. Og en på date 4. Har ikke hastverk og mye må stemme. m40 Anonymkode: cf9c7...5f2
AnonymBruker Skrevet 22. august #4 Skrevet 22. august Det som funket på tinder: hva ser du etter? Vil du ha barn? Når var ditt siste forhold? Fremtidsønsker? og ja, jeg spør om dette FØR møte, ingen vits i å kaste bort tiden til noen av oss, uten at dette matcher. Matchet selvfølgelig ikke med menn i bar overkropp, bilder av barn, mye alkohol, antifeministiske holdninger osv. Er i mitt 2. forhold fra Tinder nå, forrige varte i 3 år, er ikke fordi vi møttes på Tinder at det ikke funket 🤣 Anonymkode: 2ba9f...732 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå