Gjest Ikkelett Skrevet 26. mars 2006 #1 Skrevet 26. mars 2006 Min samboer går ut hver eneste helg. Enten jobber han, eller så er han bare med kompiser eller jeg aner ikke hva. Han blir sint hvis jeg graver og spør sånn. Så jeg satt oppe i natt og venta på han, begynte å ringe han halv fem i morges. Han svarte ikke i telefonen, men jeg fikk plutselig opptattsignal, så han snakka med noen. Han tok likevel ikke telefonen etter at den samtalen var ferdig. Han kom hjem, full, og det første han gjorde var å gå på do. Vi har krangla de to siste dagene, men da jeg likevel la meg inntil han da vi la oss, lukta han sterkt av parfyme - og det var ikke hans parfyme! En veldig søt, men sterk og minte meg veldig om parfymen Angel, siden jeg har hatt den selv. Nå ligger han og sover, og jeg sjekka mobilen hans. Han har ringt ei som er lagret som Dola. Er det jentenavn? Det var tydeligvis den personen han snakka med mens jeg prøvde å ringe han. Jeg har funnet navnet og adressen hennes på internet. Jeg kan ikke spørre han, for da blir han bare sint og jeg får uansett ikke noe svar, annet enn enda mer bråk med han. Hva skal jeg gjøre?
Gjest Shadowlyn Skrevet 26. mars 2006 #2 Skrevet 26. mars 2006 (endret) Det er vel ikke så mye annet du kan gjøre enn å konfrontere han eller overse det. Håper det ordner seg. Endret 26. mars 2006 av Pudding skin single
Gjest Ikkelett Skrevet 26. mars 2006 #3 Skrevet 26. mars 2006 Er det ikke noe jeg kan gjøre for å finne det ut på uten å måtte snakke med han, tar jeg opp emnet med han, blir det bare bråk. Han kommer i forsvarsposisjon med en gang, virker det som.
Gjest Ester Skrevet 26. mars 2006 #4 Skrevet 26. mars 2006 Uff. Jeg ville regnet med at han var utro, hvis det var min kjæreste som kom hjem og stinket parfyme og ringte andre damer kl fem om morgenen etter en bytur. Hvis han blir sint på deg hvis du prøver å snakke med ham, har dere vel ikke noe god kommunikasjon i forholdet heller? Jeg tror det er viktig å lytte til magefølelsen i sånne situasjoner. Han kan sikkert komme med bortforklaringer hvis du konfronterer ham med det, litt sånn a la noen har sølt parfyme på ham, dama sugde seg fast og ville ikke slippe osv, men du vil sikkert merke at han lyver. Du kan jo ringe til Dola og snakke med henne, søstersolidariteten kan blomstre når mannfolk oppfører seg som drittsekker mot oss.
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #6 Skrevet 26. mars 2006 Hvorfor er du sammen med en som ikke gidder å tilbringe helgene med deg? Er det bare hverdager dere skal ha sammen og alt annet som er gøyt skal være forbeholdt kompiser? Han har prioriteringer som ikke hører hjemme i et parforhold. Hadde min mann hatt behov for å gå ut hver helg så hadde jeg lurt på hva som trakk han ut på byn.. Om jeg i tillegg ikke engang kunne spurt han om hva han driver med om nettene i frykt for at han ble sint så er det ugler i mosen! Har du det fint i forholdet?
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #7 Skrevet 26. mars 2006 Nei, jeg har det generelt ikke bra. Han er nesten aldri sammen med meg, han fikk før en gang en melding fra ei jente som kalte han elskling, og hun foreslo på melding i januar å gå på cafe med han, mens jeg har mast om å gå på cafe med han siden oktober. Og han har ikke gjort det. Han lot me være alene på nyttårsaften, selv om han lovte at vi skulle være sammen. Og han begynner å banke meg hvis jeg begynner å grine fordi det irriterer han. Jeg vurderer å gå, trenger bare den siste dråpen. Tør ikke ringe henne, selv om jeg vil så gjerne! Kanskje hun sier det til han, og da går det skikkelig galt...
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #8 Skrevet 26. mars 2006 Har du foreldre i nærheten, eller venner som stiller opp? Pakk sakene dine og kom deg ut! Ingen foreldre eller venner ønsker at den de er glad i skal bo sammen med en drittfyr som din type er. Din selvtillit og selvfølelse vil bare synke jo lengre du blir i forholdet. Han er definitivt ikke bra for deg. Han skal bygge deg opp,-ikke dra deg ned. Ring noen i dag og drit i om han har kontakt med hun andre damen. La hun bare få han. Han her må du komme deg unna.
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #9 Skrevet 26. mars 2006 (jeg er trådstarter) Det er meg han bor hos, og han har ødelagt senga mi bl annet, så han kjøpte ny seng - som han kommer til å ta med seg hvis han flytter ut. Da har jeg ikke seng å sove i. Han har ødelagt så mye i sinne og det er meg som er økonomisk ansvarlig for alt som blir ødelagt i leiligheten. Det er jo ikke det det står på, men jeg vil bare være helt sikker på om han er utro eller ikke... Noen smarte tips å komme med?
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #10 Skrevet 26. mars 2006 Og nå mente jeg ikke at de andre tipsene ikke var smarte, men om det er noe jeg kan gjøre for å finne ut av hva han har drevet på med, eller om han har drevet på med noe...
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #11 Skrevet 26. mars 2006 Hvis du synes det er greit å være i et forhold for partneren din 1. Ikke vil være sammen deg i helgene 2. Du ikke kan prate med 3 Som ødelegger tingene dine 4 Som viser deg null respekt Tror du vet innest inne at dette aldri kommer til og vare
Ladyen Skrevet 26. mars 2006 #12 Skrevet 26. mars 2006 Om min manns klær hadde stinket fremmed parfyme, hadde jeg nok ikke nøyd meg med å gå rundt å lure i det stille, nei... Om kroppen hans fortsetter å lukte parfyme uten klærne på, når han går til sengs, har han nok vært nærmere enn det som er god skikk og bruk i et parforhold. Høres ikke greit ut i det hele tatt.
Gjest Trulselinemor Skrevet 26. mars 2006 #13 Skrevet 26. mars 2006 Jeg vet ikke hva jeg skal si, men du får en av meg.
Koalan Skrevet 26. mars 2006 #14 Skrevet 26. mars 2006 Jeg er selv mannog kan fortelle deg at vi kan være noen skikkelige svin i blant,dessverre. Slik du forteller det kan jeg avgjort si at typen din er utro. Han høres ut som en person som egentlig ikke er klar for et seriøst forhold, men liker tryggheten med å ha ei som alltid venter på han. Håper ikke dette gjør deg tristere, men kan forhåpentligvis være bra for deg å høre realiteten. Lykke til;) Jo førdu gjør noe med det, jo bedre
Gjest Gjesta Skrevet 26. mars 2006 #15 Skrevet 26. mars 2006 Du trenger den siste dråpen for å gå??? Og hvor lenge skal du vente på den dråpen? Han har tydeligvis svin på skogen siden han blir sint og setter seg i forsvarsposisjon med en gang temaet kommer opp. Kompiser og fylla er viktigere enn å tilbringe tid sammen med deg.Han banker deg når du begynner å gråte og ikke overholder han avtaler han gjør med deg heller tydeligvis. Hvorfor har du ikke avslutta dette forholdet før? Jeg skjønner at det er vanskelig å gå,jeg har et samlivsbrudd bak meg selv dog ikke under samme forhold som du lever i, men jeg har også blitt misbrukt psykisk i 2 av mine tidligere forhold så jeg vet det ikke er lett. Og som regel unnskylder man seg med at personen som gjør en vondt også har sine gode sider, og det er klart han har, men INGEN gode sider veier opp mot det å være fysisk og/eller psykisk mishandlende mot den man er sammen med. At du kanskje ikke har noe sted å sove om han tar med seg senga er i mine øyne det minste problemet du har. Er dette virkelig et forhold du vil leve i resten av livet? Mulig du synes jeg virker litt kynisk nå, men om DU ikke tar initiativ til å ende forholdet nå så kommer du deg aldri ut for ingen kan gjøre det for deg. Det jeg har lært meg etter 2 tøffe forhold er at så lenge du lar han behandle deg som dritt,så kan du ta deg faen på at han gjør det også. Kast han ut og kom deg videre i livet,du fortjener mye bedre enn dette
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #16 Skrevet 26. mars 2006 Det kan jo være at han lukter parfyme fordi han har fått en klem av en god venninne! Dola kan være noen han traff tidligere på kvelden som tilfeldigvis jobber med noe jobb/hobbyrelatert. Høres ut som et afrikansk herrenavn, spør du meg. Sikkert helt uskyldig. Synes du er forferdelig på tuppa her.. Hva med å bare chille litt? Det er kanskje en grunn til at han ikke vil feste med deg hver dag?
Gjest Dole Skrevet 26. mars 2006 #17 Skrevet 26. mars 2006 Hva med å sende "Dola" en SMS og gi deg ut som mannen.. Se hva du får som svar..
Gjest visma Skrevet 26. mars 2006 #19 Skrevet 26. mars 2006 hei Får helt vondt av å lese om deg.... Jeg hadde nok trodd han hadde vært utro, han virker ikke særlig snill mot deg da....
Leo Skrevet 26. mars 2006 #20 Skrevet 26. mars 2006 Han oppfører seg fullstendig respektløst, er høyst sannsynlig utro og i tillegg slår han deg når du "irriterer" ham! Det skulle vel holde i bøtter og spann og flere dråper er helt unødvendig. Pakk sakene hans mens han er ute, sett dem utenfor og skift lås! Senga kan du trygt beholde siden han har ødelagt din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå