AnonymBruker Skrevet 24. august #21 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvor har du vært i Norge? Jeg blir fort skeptisk til slike svar for at det er reklame for utenlandske klinikker. Anonymkode: 50cf5...c42 Porsgrunn plastikkirurgi (rimeligst) og Cosmo Clinic i Oslo. Anonymkode: c3ccc...930
AnonymBruker Skrevet 24. august #22 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Porsgrunn plastikkirurgi (rimeligst) og Cosmo Clinic i Oslo. Anonymkode: c3ccc...930 Hvilket inntrykk fikk du og hvilke kirurger? Anonymkode: 50cf5...c42
AnonymBruker Skrevet 25. august #23 Skrevet 25. august En i nabolaget her har vært hos Hilde Bjærke på Cosmo og tatt ansiktsløft og halsløft etter først å ha kastet bort maaaaasse penger på jallabehandlinger. Det er dyrt, men de folka på Cosmo har spesialisert seg på face og med stort volum sier det seg selv at de de er bedre enn de som nesten aldri gjør det. Skjønner godt at folk ikke velger en bakgårdsklinikk når de kan velge disse Anonymkode: 4a451...163
AnonymBruker Skrevet 25. august #24 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): En i nabolaget her har vært hos Hilde Bjærke på Cosmo og tatt ansiktsløft og halsløft etter først å ha kastet bort maaaaasse penger på jallabehandlinger. Det er dyrt, men de folka på Cosmo har spesialisert seg på face og med stort volum sier det seg selv at de de er bedre enn de som nesten aldri gjør det. Skjønner godt at folk ikke velger en bakgårdsklinikk når de kan velge disse Anonymkode: 4a451...163 Å få gjort dette hos Hilde Bjærke er uten tvil drømmen! Men det er ikke alle som har råd til å bruke så mye penger på dette.. Bakgårdsklinikker har jeg verken hørt om eller lyst å oppsøke. Man må selvsagt gjøre research på forhånd før man tar avgjørelsen. Anonymkode: c3ccc...930
AnonymBruker Skrevet 25. august #25 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Å få gjort dette hos Hilde Bjærke er uten tvil drømmen! Men det er ikke alle som har råd til å bruke så mye penger på dette.. Bakgårdsklinikker har jeg verken hørt om eller lyst å oppsøke. Man må selvsagt gjøre research på forhånd før man tar avgjørelsen. Anonymkode: c3ccc...930 Men er det noen som vet hvor mye dyrere de er? Er det kun Hilde eller er mannen like god på ansikt? Og er det noen alternativ der ute som kanskje er like gode, men ikke absolutt dyrest? Anonymkode: 50cf5...c42
AnonymBruker Skrevet 25. august #26 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men er det noen som vet hvor mye dyrere de er? Er det kun Hilde eller er mannen like god på ansikt? Og er det noen alternativ der ute som kanskje er like gode, men ikke absolutt dyrest? Anonymkode: 50cf5...c42 Jeg sendte mail, fikk dette til svar (nedre facelift+hals) Prisen for facelift er 105 000,- og prisen for face og hals er 194 000,-. Begge er nok dyktige men Hilde er spesialisert på dette. Hos Porsgrunn plastikkirurgi fikk jeg en pris på kr. 105 000,- Har også sendt bilder til Norsesthetics I Litauen og fikk en pris på ca 60 000 kr. Dette er samme inngrep.. Anonymkode: c3ccc...930 1
AnonymBruker Skrevet 25. august #27 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Men er det noen som vet hvor mye dyrere de er? Er det kun Hilde eller er mannen like god på ansikt? Og er det noen alternativ der ute som kanskje er like gode, men ikke absolutt dyrest? Anonymkode: 50cf5...c42 Jeg ble operert av Hilde. Hun er superdyktig og profesjonell til fingerspissene. Hals/nedre ansiktsløft er en ganske stor operasjon, og et mislykket eller dårlig resultat vil være veldig synlig. Ja, det koster! Hadde jeg ikke hatt råd, hadde jeg ventet til jeg eventuelt fikk det. Dette er ikke en investering hvor jeg hadde turt å shoppe etter billigste løsning. Så betyr ikke det at det ikke finnes andre like gode kirurger der ute, men vær veldig kritisk før du tar en endelig avgjørelse! Anonymkode: aec3b...eac
AnonymBruker Skrevet 28. august #28 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (På 25.8.2025 den 21.08): Jeg ble operert av Hilde. Hun er superdyktig og profesjonell til fingerspissene. Hals/nedre ansiktsløft er en ganske stor operasjon, og et mislykket eller dårlig resultat vil være veldig synlig. Ja, det koster! Hadde jeg ikke hatt råd, hadde jeg ventet til jeg eventuelt fikk det. Dette er ikke en investering hvor jeg hadde turt å shoppe etter billigste løsning. Så betyr ikke det at det ikke finnes andre like gode kirurger der ute, men vær veldig kritisk før du tar en endelig avgjørelse! Anonymkode: aec3b...eac Hadde hun noen aldersgrense så vidt du vet? Jeg har svært slapp hud for alderen og kan trekke huden ganske langt opp i anskitet selv om jeg ikke er i nærheten av 50 enda... Anonymkode: 0b60b...790
Million Skrevet 28. august #29 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (På 22.8.2025 den 22.10): Jeg ga 166000 for de to operasjonene. Anonymkode: aec3b...eac Over en og en halv million??
AnonymBruker Skrevet 28. august #30 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hadde hun noen aldersgrense så vidt du vet? Jeg har svært slapp hud for alderen og kan trekke huden ganske langt opp i anskitet selv om jeg ikke er i nærheten av 50 enda... Anonymkode: 0b60b...790 Du kan ikke bare få fjernet løs hud da med minilift? Tradisjonelt løft er jo ganske drastisk (og i mange tilfeller unødvendig inngripende). Anonymkode: fa92c...40d
AnonymBruker Skrevet 28. august #31 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Du kan ikke bare få fjernet løs hud da med minilift? Tradisjonelt løft er jo ganske drastisk (og i mange tilfeller unødvendig inngripende). Anonymkode: fa92c...40d Alle kirurger sier at vanlig facelift er det som må til, pluss halsløft. Ergo er alt annet bortkastet. Jeg satt kamera feil vei i dag og skjønner at det ikke er noe annet alternativ slik jeg ser ut under haken. Anonymkode: 50cf5...c42
AnonymBruker Skrevet 28. august #32 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Alle kirurger sier at vanlig facelift er det som må til, pluss halsløft. Ergo er alt annet bortkastet. Jeg satt kamera feil vei i dag og skjønner at det ikke er noe annet alternativ slik jeg ser ut under haken. Anonymkode: 50cf5...c42 I Norge, antar jeg. Ikke så rart når man ser prisene her i landet kanskje, klart de vil tjene mest mulig. Anonymkode: fa92c...40d
AnonymBruker Skrevet 28. august #33 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): I Norge, antar jeg. Ikke så rart når man ser prisene her i landet kanskje, klart de vil tjene mest mulig. Anonymkode: fa92c...40d Men hva kan være alternativet? Anonymkode: 50cf5...c42
AnonymBruker Skrevet 28. august #34 Skrevet 28. august Million skrev (7 timer siden): Over en og en halv million?? Beklager, det ble en null for mye😁 Anonymkode: aec3b...eac
Stor pike Skrevet 28. august #35 Skrevet 28. august Tok liposculpture av dobbelthake. Fettlasset forsvant, men jeg fikk noen langsgående "rynker". Kostet 19.000 på Novelaklinikken. Var til konsultasjon hos Aleris først og møtte bare arroganse. I tillegg skulle det samme koste 27.000
AnonymBruker Skrevet 28. august #36 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hadde hun noen aldersgrense så vidt du vet? Jeg har svært slapp hud for alderen og kan trekke huden ganske langt opp i anskitet selv om jeg ikke er i nærheten av 50 enda... Anonymkode: 0b60b...790 I utgangspunktet ikke, så vidt jeg vet. Det er nok heller hvor stort hun anser behovet er og potensiale for et pent og varig resultat. Har inntrykk av at hun er ganske restriktiv, hun kaster ikke akkurat operasjoner etter deg for å si det sånn🙂 Så hvis hun mener du bør vente noen år, så sier hun garantert fra. Anonymkode: aec3b...eac
AnonymBruker Skrevet 29. august #37 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (12 timer siden): Men hva kan være alternativet? Anonymkode: 50cf5...c42 Hollywood lift f.eks.: https://alfaomegaklinikken.dk/hollywood-lift-smukt-og-naturligt-mini-ansigtsloeft/ Anonymkode: fa92c...40d
AnonymBruker Skrevet 29. august #38 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hollywood lift f.eks.: https://alfaomegaklinikken.dk/hollywood-lift-smukt-og-naturligt-mini-ansigtsloeft/ Anonymkode: fa92c...40d Nå gjøres ikke dette i Norge da, så hvis du regner inn holdbarhet, kronekurs, reise og det faktum at du gjør et inngrep utenlandsk, så vil jeg foretrekke den norske varianten. Anonymkode: 50cf5...c42
AnonymBruker Skrevet 29. august #39 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nå gjøres ikke dette i Norge da, så hvis du regner inn holdbarhet, kronekurs, reise og det faktum at du gjør et inngrep utenlandsk, så vil jeg foretrekke den norske varianten. Anonymkode: 50cf5...c42 Deg om det. Norge er jo et u-land når det gjelder kosmetiske behandlinger, og vi ligger årevis bak resten av verden, så jeg hadde aldri vurder en norsk kirurg for et sånt inngrep uansett. Anonymkode: fa92c...40d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå