Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen av dere som har tatt halsløft operasjon? Tok du det i forbindelse m ansiktsløft ?

Er det lang «nedetid», og ble du fornøyd?

K50

Anonymkode: 02c9a...c19

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt kirurgisk (innvendig) hudoppstramming på hals med laser. Det er bare 3 måneder siden, og det endelige resultatet ser man etter ca. et år, men så langt er det veldig mye bedre enn det var.

Anonymkode: fa92c...40d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har tatt kirurgisk (innvendig) hudoppstramming på hals med laser. Det er bare 3 måneder siden, og det endelige resultatet ser man etter ca. et år, men så langt er det veldig mye bedre enn det var.

Vil du utdype litt? Hvor, pris, alder, utgangspunkt? 

Anonymkode: 50cf5...c42

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tok kombinert hals og ansiktsløft for halvannet år siden. Kjempefornøyd!! Hadde gjort det igjen. Var på Cosmo Clinic, Oslo, veldig naturlig resultat! Tok 4 dager ferie i forbindelse med operasjonen, hadde deretter avtale med arbeidsgiver om 2 uker hjemmekontor. Kun nærmeste leder som vet om operasjonen. 17 eller 18 dager etter operasjonen var jeg tilbake på kontoret. Da hadde jeg i mellomtiden vært tilbake på klinikken og fjernet stifter og sting. Brukte hårbånd eller sørget for ha håret utslått for å skjule arrene første tiden. I dag har jeg klipt meg superkort igjen, og det går helt fint! Det er en dyr operasjon, og først nå begynner jeg å få full følelse tilbake, men for meg var det verdt det!🙂

Anonymkode: aec3b...eac

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Følger...

Endret av NullHull
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Tok kombinert hals og ansiktsløft for halvannet år siden. Kjempefornøyd!! Hadde gjort det igjen. Var på Cosmo Clinic, Oslo, veldig naturlig resultat! Tok 4 dager ferie i forbindelse med operasjonen, hadde deretter avtale med arbeidsgiver om 2 uker hjemmekontor. Kun nærmeste leder som vet om operasjonen. 17 eller 18 dager etter operasjonen var jeg tilbake på kontoret. Da hadde jeg i mellomtiden vært tilbake på klinikken og fjernet stifter og sting. Brukte hårbånd eller sørget for ha håret utslått for å skjule arrene første tiden. I dag har jeg klipt meg superkort igjen, og det går helt fint! Det er en dyr operasjon, og først nå begynner jeg å få full følelse tilbake, men for meg var det verdt det!🙂

Kan du si noe om hvor dyrt?

Anonymkode: 0a108...34b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Kan du si noe om utgangspunktet ditt? Som alder og om du er en  «hollower» eller «sinker»? Jeg er 47 og en «sinker», så har tenkt på om jeg vil gjøre halsløft og nedre ansiktsløft.

Anonymkode: 11497...eec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Kan du si noe om hvor dyrt?

Anonymkode: 0a108...34b

Jeg ga 166000 for de to operasjonene.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg ga 166000 for de to operasjonene.

Oi, det er jo helt vanvittig dyr. Særlig når det egentlig bare er halsen jeg har komplekser med. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Vil du utdype litt? Hvor, pris, alder, utgangspunkt? 

Det kosta 26.000,-. Jeg er 46 år, og hadde begynt å få litt kalkunhals/ "krepp" på halsen som jeg hadde store komplekser for. Jeg var på konsultasjoner  hos flere kirurger i forkant, og de anbefalte meg å vente med tradisjonelt halsløft, og det er jo dessuten veldig dyrt. Det er som sagt bare 3 mnd siden jeg fikk utført inngrepet med laser, så det endelig resultatet kan jeg ikke si noe om enda. Men like stramt som et kirurgisk løft blir det aldri, for man fjerner ikke noe hud. Smartlipo heter det jeg gjorde, og det ble fjernet litt fett også. Et lignende alternativ med innvendig oppstramming er Renuvion.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Oi, det er jo helt vanvittig dyr. Særlig når det egentlig bare er halsen jeg har komplekser med. 

Du gjør noek lurest i å først finne ut av type inngrep du ser for deg du trenger og bestill en konsultasjon. Prismessig vil det være stor forskjell på et kirurgisk og et ikke-kirurgisk inngrep. Jeg fikk utført et nedre ansiktsløft i tillegg til halsløft. Kun halsløft ville ikke gitt noe helhetlig resultat. Inngrepet inkluderte også innvendig muskeloppstramming og fettsuging. Så det var to ganske omfattende operasjoner i ett. I tillegg betaler man for oppfølging etter operasjonen, og klinikkens beliggenhet og renommé vil selvfølgelig også ha noe å si for pris. Lykke til🙂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 55 og hadde skikkelig komplekser for slapp hals. Gikk ned 30 kg, og halsen strammet seg da helt opp, samtidig som dobbelthaka forsvant. Hvis man er overvektig kan det hjelpe på slapp halshud å gå ned i vekt. Verdt å prøve før eventuelle inngrep.

Anonymkode: 2b893...6cd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg er 55 og hadde skikkelig komplekser for slapp hals. Gikk ned 30 kg, og halsen strammet seg da helt opp, samtidig som dobbelthaka forsvant. Hvis man er overvektig kan det hjelpe på slapp halshud å gå ned i vekt. Verdt å prøve før eventuelle inngrep.

Anonymkode: 2b893...6cd

På meg er det omvendt, har gått ned fra BMI på 23 til 20, og nå er det ekstra hud og «krepping» av hud foran på halsen.. TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

På meg er det omvendt, har gått ned fra BMI på 23 til 20, og nå er det ekstra hud og «krepping» av hud foran på halsen.. TS

Men da var du jo heller ikke overvektig i utgangspunktet. 

Anonymkode: 262eb...e2f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men da var du jo heller ikke overvektig i utgangspunktet. 

Anonymkode: 262eb...e2f

Mulig det, men kroppen ser og føles bedre med 10kg mindre.

Bortsett fra halsen, som har blitt slappere.. ansiktet er helt ok, godt med underhudsfett der.TS

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har nettopp vært på konsultasjon her i Norge for hals og lower face lift. Prislappen ligger på 110-160 000. Sjekk ut Nordesthetics Clinic i Litauen: Jeg vurderer sterkt å gjøre det der, dyktige kirurger og mange nordmenn reiser dit. Har sendt bilder til vurdering og fikk en pris på 5900€. 

Anonymkode: c3ccc...930

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvis det er kort tid siden vektnedgang er det fortsatt mulighet for at huden strammer seg opp naturlig. Ellers er det mulig å prøve behandlinger for økt kollagenproduksjon, f.eks. Profhilo eller microneedling. Begge deler stimulerer kollagen og hudfornying, men det krever en serie behandlinger. Resultatet vil også avhenge av hvor mye heng det er i utgangspunktet. Er du ferdig med overgangsalderen? Hvis ikke bør du i hvertfall vente med dyre kirurgiske inngrep til etter det, ettersom kroppen mister 20% kollagen i denne perioden. Så da kan du risikere at det blir så mye heng etterpå at du må opereres på nytt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hei! Jeg har nettopp vært på konsultasjon her i Norge for hals og lower face lift. Prislappen ligger på 110-160 000. Sjekk ut Nordesthetics Clinic i Litauen: Jeg vurderer sterkt å gjøre det der, dyktige kirurger og mange nordmenn reiser dit. Har sendt bilder til vurdering og fikk en pris på 5900€. 

Hvor har du vært i Norge?
Jeg blir fort skeptisk til slike svar for at det er reklame for utenlandske klinikker. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Kjenner du noen som har blitt operert på den klinikken? Hvilken rettigheter har vi hvis operasjonen blir mislykket? 
Jeg vurderer også full mageplastikk. 

Anonymkode: eefaa...1a0

AnonymBruker
Skrevet

Er en FB gruppe (2 faktisk) med mange medlemmer som deler erfaringer. Anbefaler å lese der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...