AnonymBruker Skrevet 22. august #1 Skrevet 22. august Ville du heller leve singel i førtiårene? Etter at ekspartneren din var utro mot deg med kjæresten sin som gjorde deg raskt gravid, synes jeg det er vanskelig å stole på en kvinne igjen. Anonymkode: d7132...2c2
Strigiformes Skrevet 22. august #2 Skrevet 22. august Hadde ikke gått tilbake til en som hadde vært utro punktum. Tilliten er totalt ødelagt. 2 1
Rødvinsfilosofen Skrevet 22. august #3 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ville du heller leve singel i førtiårene? Etter at ekspartneren din var utro mot deg med kjæresten sin som gjorde deg raskt gravid, synes jeg det er vanskelig å stole på en kvinne igjen. Anonymkode: d7132...2c2 ? 😅 4
AnonymBruker Skrevet 22. august #4 Skrevet 22. august Dette ble for rotete. Kan du skrive innleget litt mer ryddig. Jeg skjønner ikke helt hvem var utro, partner/eks partner, hvem ble gravid? Du eller hva? Anonymkode: 6f58d...27d 6
AnonymBruker Skrevet 22. august #6 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ville du heller leve singel i førtiårene? Etter at ekspartneren din var utro mot deg med kjæresten sin som gjorde deg raskt gravid, synes jeg det er vanskelig å stole på en kvinne igjen. Anonymkode: d7132...2c2 Menn kan ikke bli gravide. Sikkert ikke det du mente, men... ja hva mener du egentlig? Skjønner ikke helt innlegget. Anonymkode: c53f6...e54 3
AnonymBruker Skrevet 22. august #7 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Dette ble for rotete. Kan du skrive innleget litt mer ryddig. Jeg skjønner ikke helt hvem var utro, partner/eks partner, hvem ble gravid? Du eller hva? Anonymkode: 6f58d...27d Ja, jeg er litt nervøs og klarer ikke å konsentrere meg. Partneren min var utro mot meg. Jeg er en mann i førtiårene, og hun ble gravid med kjæresten sin veldig raskt. Anonymkode: d7132...2c2 2
AnonymBruker Skrevet 22. august #8 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, jeg er litt nervøs og klarer ikke å konsentrere meg. Partneren min var utro mot meg. Jeg er en mann i førtiårene, og hun ble gravid med kjæresten sin veldig raskt. Anonymkode: d7132...2c2 Dump henne øyeblikkelig. Anonymkode: c53f6...e54 1
AnonymBruker Skrevet 22. august #9 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dump henne øyeblikkelig. Anonymkode: c53f6...e54 Hun er jo allerede dumpet. Hun har ny kjæreste. Anonymkode: 77ed7...6cc
Brukernavn84 Skrevet 22. august #10 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dump henne øyeblikkelig. Anonymkode: c53f6...e54 Jeg håper han mente den nye eksen og ikke nåværende partner.
AnonymBruker Skrevet 22. august #11 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun er jo allerede dumpet. Hun har ny kjæreste. Anonymkode: 77ed7...6cc Da er hun ikke utro. Anonymkode: c53f6...e54
AnonymBruker Skrevet 22. august #12 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da er hun ikke utro. Anonymkode: c53f6...e54 Rettelse: hun var tydeligvis utro. Anonymkode: c53f6...e54
AnonymBruker Skrevet 22. august #13 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Ville du heller leve singel i førtiårene? Etter at ekspartneren Hæ? Tenker du på å gi opp forhold, eller tvinge eksen tilbake? Anonymkode: dbef3...58c 2
Eva-Lena Skrevet 22. august #14 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Ville du heller leve singel i førtiårene? Etter at ekspartneren din var utro mot deg med kjæresten sin som gjorde deg raskt gravid, synes jeg det er vanskelig å stole på en kvinne igjen. Anonymkode: d7132...2c2 Atte det var? Hæææ
AnonymBruker Skrevet 22. august #15 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Da er hun ikke utro. Anonymkode: c53f6...e54 Hun datet ham da hun var sammen med meg, og siden vi slo opp etter bare to måneder, ble hun gravid med barnet hans. Anonymkode: d7132...2c2 1
AnonymBruker Skrevet 22. august #16 Skrevet 22. august Hva er den sentrale problemstillingen her? La meg gjette, hun ble gravid med mannen hun var utro med raskt etter at hun forlot deg og du er i sjokk. Du spør: er det vits å være i forhold igjen etter lidelsen det har påført meg? Anonymkode: c53f6...e54 2
exictence Skrevet 22. august #17 Skrevet 22. august Det var jo veldig dårlig gjort av henne. Heldigvis er ikke alle partnere sånn. Det er mange ganger godt å være to. Men det er også mange ganger godt å være singel. 1
AnonymBruker Skrevet 22. august #18 Skrevet 22. august Trenger ikke gi opp kjærlighetslivet på grunn av at exen var utro. Om du vil leve som single så gjør du det. Viktig at du tar tiden til hjelp. Anonymkode: 77ed7...6cc
AnonymBruker Skrevet 22. august #19 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er den sentrale problemstillingen her? La meg gjette, hun ble gravid med mannen hun var utro med raskt etter at hun forlot deg og du er i sjokk. Du spør: er det vits å være i forhold igjen etter lidelsen det har påført meg? Anonymkode: c53f6...e54 Spørsmålet mitt er, ville du heller leve alene resten av livet etter å ha blitt sviktet? Jeg har et tillitsproblem, og jeg er veldig frustrert. Anonymkode: d7132...2c2
AnonymBruker Skrevet 22. august #20 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Spørsmålet mitt er, ville du heller leve alene resten av livet etter å ha blitt sviktet? Jeg har et tillitsproblem, og jeg er veldig frustrert. Anonymkode: d7132...2c2 Nei, jeg har opplevd både utroskap og vold. Heldigvis har jeg jobbet med meg selv, og tiltrekker meg i dag sunne, gode partnere. Når det er sagt skal jeg verken gifte meg eller bli samboer igjen. Anonymkode: c8b71...d17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå