Gå til innhold

Er orgasmen oppskrytt?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kunne du forklart hva det vil si å tease? Hvordan foregår det?

Anonymkode: e816f...372

Tease og Edge er det samme og det er flere måter å tease på, men dette under, er en av flere måter. Dere har sex og partner tar «kontrollen». Når du nærmer deg orgasme, vil partner enten roe sakte ned, før hen lar orgasmen bygge seg sakte opp på nytt, til høyere å høyere nivå. I det du holder på å bikke over kanten, da stopper partner rett føre topp punkter, det stopper orgasmen. Da roer kroppen seg sakte ned, hen venter noen sekunder, får ny orgasmeoppbygging starter. Hen vil fortsette til du igjen er på randen til orgasme. Igjen stoppes du «millimetre» fra orgasmen. Slik kan hen holde det gående noen få ganger, eller i timesvis. Du vil oppleve at orgasmeøyeblikket tøyes, det vil si at du når høyere nytelsesnivå, uten at du bikker over kanten. Til slutt vil du kunne oppleve at du under oppbyggingen, når høyere og høyere intensitet, høyere enn noen tidligere orgasme.

Men dette krever utrolig selvkontroll av både deg og din partner. Dere må ha god kommunikasjon og at du må gi kroppslige tilbakemeldinger om at orgasmen holder på å komme, slik at hen ikke stanser for seint. Det kan i starten skje at orgasmen kommer, men det er bare å fortsette, prøve igjen. Enten med en gang, eller senere. Dere vil garantert etter hvert få det til. Men husk, dere må ha god tid, ikke noe tidsstress eller noe som ødelegger fokus på dere og nytelsen.

Har du ikke partner, eller vil utforske selv, så går det helt fint å tease seg selv. Har selv gjort det i flere timer, før orgasmen kommer. Men dette krever «ekstrem» selvkontroll. Det er så lett å bare fortsette, når du nærmer deg orgasmen. Begynn å stoppe litt i god tid, prøv deg frem, føl at du har kontroll. I starten er det fint om du klarer bare noen få ganger. Effekten er sterkere å lengre orgasmer. Jo lenger du klarer, jo sterkere blir orgasmen. Du kan og lettere få serieorgasmer etter teasing.

Teasing kan og være eksempelvis massering, stimulering av erogene soner, unngå kjønnet, bare ertende bevegelser, eksempelvis halsen, ørene, brystvorter, innsiden av lårene, nær kjønnet osv. Eller tantrisk massasje for de som kan eller har erfaring med det.

Du kan og være den av dere som teaser partner på samme vis som over. Drive hen til «vanvidd» lenge, før du lar orgasmen komme.

Dette er teasing beskrevet. Finnes sikkert flere måter også, men alle er en måte å utsette orgasmen på.

Endret av Coachshinny
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Coachshinny skrev (10 minutter siden):

Tease og Edge er det samme og det er flere måter å tease på, men dette under er en måte. Dere har sex og partner tar «kontrollen». Når du nærmer deg orgasme, vil partner enten roe sakte ned, la orgasmen sakte bygge seg opp, høyere å høyere. I det du holder på å bikke over kanten, da stopper partner rett føre, det stopper orgasmen, kroppen roer seg sakte ned, hen venter noen sekunder, får ny orgasmeoppbygging starter. Hen vil fortsette til du igjen er på randen til orgasme. Igjen stoppes du «millimetre» fra orgasmen. Slik kan hen holde det gående, noen få ganger, eller i timesvis. Du vil oppleve at orgasmeøyeblikket tøyes, det vil si at du når høyere nytelsesnivå, uten at du ikke over. Til slutt vil du kunne oppleve at du under oppbyggingen, når høyere intensitet enn noen tidligere orgasme.

Men dette krever utrolig selvkontroll av både partner og av deg. Dere har god kommunikasjon og at du gir kroppslige tilbakemeldinger om at orgasmen holder på å komme, slik at hen ikke stanser for seint. Det kan i starten skje, at orgasmen kommer, men det er bare å fortsette, prøve igjen, enten med en gang, eller senere. Dere vil garantert få det til.

Har du ikke partner, eller vil utforske selv, så går det helt fint å tease seg selv. Har selv gjort det i flere timer før orgasmen kommer. Men dette krever «ekstrem» selvkontroll. Det er så lett å bare fortsette når du nærmer deg orgasme. Begynn å stoppe litt i god tid, prøv deg frem, føl at du har kontroll. I starten er det fint om du klarer bare noen få ganger. Effekten er sterkere å lengre orgasmer. Jo lenger du klarer, jo sterkere blir orgasmen. Du kan og lettere få serieorgasmer etter teasing.

Teasing kan og være eksempelvis massering, stimulering av erogene soner, unngå kjønnet, bare ertende bevegelser, eksempelvis halsen, ørene, brystvorter, innsiden av lårene, nær kjønnet osv. Eller tantrisk massasje for de som kan eller har erfaring med det.

Du kan og være den av dere som teaser partner på samme vis som over. Drive hen til «vanvidd» før du lar orgasmen komme.

Dette er teasing beskrevet. Finnes sikkert flere måter også, men alle er en måte å utsette orgasmen på.

Tusen takk, dette var godt forklart. Dette må prøves.❤️

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Tusen takk, dette var godt forklart. Dette må prøves.❤️

Jeg endret på noen stavelsesfeil. Men ja, detter er nøkkelen for mange, til utrolig deilig sex. Nytelsen vil kunne bli ekstrem, jo lenger du klarer eller orker, jo lenger varer nytelsen. Nytelsen vil også bli utrolig mye sterkere. Orgasmene vil bli helt sykt intense å vare mye lengre. Lykke til, gi beskjed etter at du har fått testet ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Vi har ikke noen klar strategi, bare nyter kroppene til hverandre, og stopper når vi kjenner det nærmer seg orgasme, og fortsetter til vi må stoppe osv. Tar en mat-og dusjpause kanskje. Drikker et glass eller to vin, fortsetter, prøver ut nye stillinger, masserer hverandre, kliner med fokus på bare kyssing, begynner igjen med enda en ny stilling, stopper rett før orgasme ogsåvidere i 1-3 dager. Når det først går da, da blir det ekstremt intenst og langvarig orgasme som bare bygger og bygger seg opp.

Anonymkode: 16f1d...442

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann.

Jeg tør nesten ikke si det, for sist fikk jeg en diagnose slengt etter meg, men orgasmen i seg selv er ikke fantastisk for min del.

Orgasmen må til for å føle seg tilfredsstilt, men den største nytelsen for meg er egentlig alt som fører opp til orgasmen.

Anonymkode: a5b27...a34

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.8.2025 den 15.31):

Enig, teasing er oppskrift på failure. Kommer aldri av det, er bare å gi opp. Sikkert annerledes for menn, men for meg som kvinne, er det helt håpløst.

Anonymkode: a5045...246

For meg som kvinne er det å bli teaset fantastisk, og oppskriften på at jeg senere kommer sterkt, og mange ganger. 

Dette er nok ikke en mann vs kvinne- greie, men vi er individuelt ulike. På tvers av kjønn. 

Anonymkode: f4b8a...3c6

AnonymBruker
Skrevet

For meg blir orgasmen sterkere for hvert sekund som går fra tidspunkt jeg først ble kåt. Holder jeg og dama på i en hel time før jeg endelig kommer får jeg bokstavelig talt tårer i øynene av hvor instent jeg kommer. Personlig ser jeg på oppbyggingen like viktig som det som kommer etter. Kunne ikke hatt dene ene uten den andre.

Anonymkode: b6b08...ead

Skrevet

Orgasme er deiligste som fins. 

Teasing ikke helt min greie. Mer sånn 10 orgasmer på rad heller. Hadde mellom 5 og 10 i går. Helt skjelven etterpå. Blir bedre og bedre.. men sitter lengre og lengre inne. Men de blir kraftigere og lengre, og veldig lange. 

Beste med orgasmer er at de er nesten helt gratis! Koster bare litt tid og energi! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er mann.

Jeg tør nesten ikke si det, for sist fikk jeg en diagnose slengt etter meg, men orgasmen i seg selv er ikke fantastisk for min del.

Orgasmen må til for å føle seg tilfredsstilt, men den største nytelsen for meg er egentlig alt som fører opp til orgasmen.

Anonymkode: a5b27...a34

For min del er "første stikket" det beste. Etter å ha vært kåt og klar en stund, forspill og alt sånt ... og så endelig få gli dypt inn i fitta hennes. Føle at det er varmt og vått, føle at jeg presser meg inn og "åpner opp", føler alle konturer i fitta hennes og hvordan den klemmer rundt hele meg, hele lengden. Det er nærmest kulimineringen av alle forventningene, håp, trang, fryd og det glede, alt på en gang. Det er peak nytelse.

Siden kommer selve samleiet og oppbygging til orgasme. Det er veldig godt det også, men ikke så akutt nytelse som første stikket. Det er en annen type deilig, mer dyp og dekker større del av kroppen. Orgasmen er også veldig god (og enkelte ganger ekstremt god) ... og som du skriver, nødvendig for å føle meg tilfredsstilt (hvis vi har samleie. Om jeg bare fingrer, går ned på henne osv, da er det ikke noe annet).

Skrevet
Coachshinny skrev (17 timer siden):

Tease og Edge er det samme og det er flere måter å tease på, men dette under, er en av flere måter. Dere har sex og partner tar «kontrollen». Når du nærmer deg orgasme, vil partner enten roe sakte ned, før hen lar orgasmen bygge seg sakte opp på nytt, til høyere å høyere nivå. I det du holder på å bikke over kanten, da stopper partner rett føre topp punkter, det stopper orgasmen. Da roer kroppen seg sakte ned, hen venter noen sekunder, får ny orgasmeoppbygging starter. Hen vil fortsette til du igjen er på randen til orgasme. Igjen stoppes du «millimetre» fra orgasmen. Slik kan hen holde det gående noen få ganger, eller i timesvis. Du vil oppleve at orgasmeøyeblikket tøyes, det vil si at du når høyere nytelsesnivå, uten at du bikker over kanten. Til slutt vil du kunne oppleve at du under oppbyggingen, når høyere og høyere intensitet, høyere enn noen tidligere orgasme.

Men dette krever utrolig selvkontroll av både deg og din partner. Dere må ha god kommunikasjon og at du må gi kroppslige tilbakemeldinger om at orgasmen holder på å komme, slik at hen ikke stanser for seint. Det kan i starten skje at orgasmen kommer, men det er bare å fortsette, prøve igjen. Enten med en gang, eller senere. Dere vil garantert etter hvert få det til. Men husk, dere må ha god tid, ikke noe tidsstress eller noe som ødelegger fokus på dere og nytelsen.

Har du ikke partner, eller vil utforske selv, så går det helt fint å tease seg selv. Har selv gjort det i flere timer, før orgasmen kommer. Men dette krever «ekstrem» selvkontroll. Det er så lett å bare fortsette, når du nærmer deg orgasmen. Begynn å stoppe litt i god tid, prøv deg frem, føl at du har kontroll. I starten er det fint om du klarer bare noen få ganger. Effekten er sterkere å lengre orgasmer. Jo lenger du klarer, jo sterkere blir orgasmen. Du kan og lettere få serieorgasmer etter teasing.

Du kan og være den av dere som teaser partner på samme vis som over. Drive hen til «vanvidd» lenge, før du lar orgasmen komme.

Bra skrevet "Orgasmens Mor"❣️😉
Teasing og edging.. er også god terapi for de som sliter med orgasmen, fordi orgasmen sitter i hodet.
Tanker og stress er den største årsaken til at orgasmen uteblir.. Så hele hensikten med teasingen er å gjøre en partner så kåt, at all stress og grublinger forvinner.. "Hjernen går i dvale" betyr bare at hodet er 100% helt med i sexen.. 

Så ja,, jeg unngår å stimulrere rett på brystvortene og klitten.. det er den steinharde ereksjonen, og høy pust og puls av kåthet jeg er ute etter. I mine forsøk og samspill om dette, blir de fleste vokulært små forbannert og irritert av å ikke bli stimulert direkte😅 det hører med.. Men jeg må vente med tålmodighet, ellers fungerer ikke tarapien. Etter ca 4-5 ganger teasing på kanten, begynner jeg forsiktig å stimulere direkte. Men da i intervaller: 15 sek stimuli.. så 15 sex pause, så om og om igjen. Samspillet mellom oss er at hun klemmer hånden min, når hun trenger en pause. Da har vi full kontroll over orgasmen. På dette tidspunktet er iallefall all stress og tanker borte😅

Så joda.. teasing og edging er en vinner❣️For terapien fjerner en del rusk i hodet, og takknemligheten for å hjelpe frem orgasmen er alltid høy. Og jo.. dette kan også gjøres alene.. det er den steinharde ereksjonen og å ligge på kanten i timer som er så deilig. Den frigjørende orgasmen slår meg ofte helt ut.. men får lyst på mere etter stund, med en kvinne under teppenet🥰

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (6 timer siden):

Bra skrevet "Orgasmens Mor"❣️😉
Teasing og edging.. er også god terapi for de som sliter med orgasmen, fordi orgasmen sitter i hodet.
Tanker og stress er den største årsaken til at orgasmen uteblir.. Så hele hensikten med teasingen er å gjøre en partner så kåt, at all stress og grublinger forvinner.. "Hjernen går i dvale" betyr bare at hodet er 100% helt med i sexen.. 

Så ja,, jeg unngår å stimulrere rett på brystvortene og klitten.. det er den steinharde ereksjonen, og høy pust og puls av kåthet jeg er ute etter. I mine forsøk og samspill om dette, blir de fleste vokulært små forbannert og irritert av å ikke bli stimulert direkte😅 det hører med.. Men jeg må vente med tålmodighet, ellers fungerer ikke tarapien. Etter ca 4-5 ganger teasing på kanten, begynner jeg forsiktig å stimulere direkte. Men da i intervaller: 15 sek stimuli.. så 15 sex pause, så om og om igjen. Samspillet mellom oss er at hun klemmer hånden min, når hun trenger en pause. Da har vi full kontroll over orgasmen. På dette tidspunktet er iallefall all stress og tanker borte😅

Så joda.. teasing og edging er en vinner❣️For terapien fjerner en del rusk i hodet, og takknemligheten for å hjelpe frem orgasmen er alltid høy. Og jo.. dette kan også gjøres alene.. det er den steinharde ereksjonen og å ligge på kanten i timer som er så deilig. Den frigjørende orgasmen slår meg ofte helt ut.. men får lyst på mere etter stund, med en kvinne under teppenet🥰

Merkelige fantasier…..

Anonymkode: 51e37...730

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Vi har ikke noen klar strategi, bare nyter kroppene til hverandre, og stopper når vi kjenner det nærmer seg orgasme, og fortsetter til vi må stoppe osv. Tar en mat-og dusjpause kanskje. Drikker et glass eller to vin, fortsetter, prøver ut nye stillinger, masserer hverandre, kliner med fokus på bare kyssing, begynner igjen med enda en ny stilling, stopper rett før orgasme ogsåvidere i 1-3 dager. Når det først går da, da blir det ekstremt intenst og langvarig orgasme som bare bygger og bygger seg opp.

Anonymkode: 16f1d...442

Høres ut som dere har løst oppskriften på intens nytelse lenge og avsluttes med ekstreme orgasmer. Hvordan klarer dere 1-3 dager? Har dere ikke pause, sover eller noe? Hvis nei, da må nytelse i 3 døgn oppleves som helt vanvittig intenst.

Skrevet
Sander33 skrev (9 timer siden):

Orgasme er deiligste som fins. 

Teasing ikke helt min greie. Mer sånn 10 orgasmer på rad heller. Hadde mellom 5 og 10 i går. Helt skjelven etterpå. Blir bedre og bedre.. men sitter lengre og lengre inne. Men de blir kraftigere og lengre, og veldig lange. 

Beste med orgasmer er at de er nesten helt gratis! Koster bare litt tid og energi! 

Wow, klarer du virkelig10 orgasmer på rad, det er helt vilt og ekstremt deilig må det være. Bare fortsetter du rett etter orgasmen og får orgasme med en gang, men mer energi for å få de etter hvert? Blir det sterkere å sterkere helt til du nær kollapser? Med veldig lange orgasmer, mener du flere minutter? Er den siste orgasmen den lengste og sterkeste?

Skrevet
Even Tuell skrev (9 timer siden):

For min del er "første stikket" det beste. Etter å ha vært kåt og klar en stund, forspill og alt sånt ... og så endelig få gli dypt inn i fitta hennes. Føle at det er varmt og vått, føle at jeg presser meg inn og "åpner opp", føler alle konturer i fitta hennes og hvordan den klemmer rundt hele meg, hele lengden. Det er nærmest kulimineringen av alle forventningene, håp, trang, fryd og det glede, alt på en gang. Det er peak nytelse.

Siden kommer selve samleiet og oppbygging til orgasme. Det er veldig godt det også, men ikke så akutt nytelse som første stikket. Det er en annen type deilig, mer dyp og dekker større del av kroppen. Orgasmen er også veldig god (og enkelte ganger ekstremt god) ... og som du skriver, nødvendig for å føle meg tilfredsstilt (hvis vi har samleie. Om jeg bare fingrer, går ned på henne osv, da er det ikke noe annet).

Hvisker som du har en opplevelse av selve penetreringen, som nesten på en måte overskygger orgasmen. Men at orgasmen er mer i hele kroppen.

Skrevet
Coachshinny skrev (På 23.8.2025 den 7.47):

Jeg kommer kun av at han fingrer meg, hvordan er det med teasing da? Hvordan gå frem?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg kommer kun av at han fingrer meg, hvordan er det med teasing da? Hvordan gå frem?

Hei. Hvis du følger «oppskriften» du siterte, skal det være en god måte å tease eller Edge på. Her handler det om sex som varer ganske lenge uten orgasme. Enten alene-sex eller sex med partner, hvor orgasmen utsettes flere ganger. Stimulerer til du nesten kommer, roer ned et halvt minutt, så fortsetter til nesten orgasme. Slik fortsetter du så lenge du orker eller klarer. Selv holder jeg ut i flere timer, noen her har beskrevet flere dager. Hvorfor, jo det er å holde på nytelsen så lenge du klarer, både for å forlenge nytelsen, men også for å forsterke orgasmen. Lenge nok teasing med nesten-orgasme, vil gi mye sterkere og lengre orgasmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...