Coachshinny Skrevet fredag kl 13:17 #1 Skrevet fredag kl 13:17 (endret) Føler noen på at orgasmen er oppskrytt? Selv føler jeg på at oppbyggingen og sekundene før orgasmen er intens å sykt deilig, og kanskje det deiligst, selv om det går så alt svartner. Spesielt ved langvarig teasing der jeg tas til punktet like før no return, kanskje 100-vis av ganger. Da føles dette som en lang orgasme som kommer å kommer. Ved teasing lenge, blir også selve orgasmen mye sterkere og lengre. Endret fredag kl 13:18 av Coachshinny
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:23 #2 Skrevet fredag kl 13:23 Nei. Hater også teasing. Da kommer jeg aldri. Anonymkode: d0a23...a49
Coachshinny Skrevet fredag kl 13:28 Forfatter #3 Skrevet fredag kl 13:28 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei. Hater også teasing. Da kommer jeg aldri. Anonymkode: d0a23...a49 Ok, hvorfor hate teasing? Funker det ikke å nesten få orgasme, så roe litt før en ny nesten orgasme osv… 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:31 #4 Skrevet fredag kl 13:31 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei. Hater også teasing. Da kommer jeg aldri. Anonymkode: d0a23...a49 Enig, teasing er oppskrift på failure. Kommer aldri av det, er bare å gi opp. Sikkert annerledes for menn, men for meg som kvinne, er det helt håpløst. Anonymkode: a5045...246 1
Coachshinny Skrevet fredag kl 13:34 Forfatter #5 Skrevet fredag kl 13:34 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Enig, teasing er oppskrift på failure. Kommer aldri av det, er bare å gi opp. Sikkert annerledes for menn, men for meg som kvinne, er det helt håpløst. Anonymkode: a5045...246 Skjønner. Selv kan jeg bli teaset i timer, hvor jeg omtrent går av hengslene ved så nær-orgasme oppleve, uten å få orgasmen. Da det først går får jeg en ut-av-kroppen opplevelse som er nær umulig å beskrive. 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:59 #6 Skrevet fredag kl 13:59 Coachshinny skrev (24 minutter siden): Skjønner. Selv kan jeg bli teaset i timer, hvor jeg omtrent går av hengslene ved så nær-orgasme oppleve, uten å få orgasmen. Da det først går får jeg en ut-av-kroppen opplevelse som er nær umulig å beskrive. Sånn er det ikke for meg. Hvis jeg over all formodning skulle komme av teasing, er det så vondt og ubehagelig at jeg ikke er lysten på sex på veldig lenge. Bra det funker for noen, da. For meg - not so much. Anonymkode: a5045...246
Coachshinny Skrevet fredag kl 14:05 Forfatter #7 Skrevet fredag kl 14:05 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Sånn er det ikke for meg. Hvis jeg over all formodning skulle komme av teasing, er det så vondt og ubehagelig at jeg ikke er lysten på sex på veldig lenge. Bra det funker for noen, da. For meg - not so much. Anonymkode: a5045...246 Vi er forskjellige, noe som funker bra for noen, funker dårlig eller ikke i det hele tatt for andre. Det skal ikke være vondt eller ubehagelig å ha sex. 1
feliek54 Skrevet fredag kl 14:47 #8 Skrevet fredag kl 14:47 Coachshinny skrev (1 time siden): Føler noen på at orgasmen er oppskrytt? Selv føler jeg på at oppbyggingen og sekundene før orgasmen er intens å sykt deilig, og kanskje det deiligst, selv om det går så alt svartner. Spesielt ved langvarig teasing der jeg tas til punktet like før no return, kanskje 100-vis av ganger. Da føles dette som en lang orgasme som kommer å kommer. Ved teasing lenge, blir også selve orgasmen mye sterkere og lengre. For meg blir den sterkere om jeg holder på lenge og det er deilig 1 1
Coachshinny Skrevet fredag kl 14:49 Forfatter #9 Skrevet fredag kl 14:49 feliek54 skrev (1 minutt siden): For meg blir den sterkere om jeg holder på lenge og det er deilig Jeg vet, det samme skjer med meg, det er superdeilig. Rask orgasme = rask avslutning på nytelsen og svakere orgasme… 1
Strigiformes Skrevet fredag kl 18:38 #10 Skrevet fredag kl 18:38 (endret) Coachshinny skrev (5 timer siden): Føler noen på at orgasmen er oppskrytt? Selv føler jeg på at oppbyggingen og sekundene før orgasmen er intens å sykt deilig, og kanskje det deiligst, selv om det går så alt svartner. Spesielt ved langvarig teasing der jeg tas til punktet like før no return, kanskje 100-vis av ganger. Da føles dette som en lang orgasme som kommer å kommer. Ved teasing lenge, blir også selve orgasmen mye sterkere og lengre. Orgasme er ikke oppskrytt, men å jage etter orgasme kan føre til at sexen oppleves som ikke god, om det fører til at sexen blir stressende. Det er ikke nytelse for meg. Jeg vil heller ta det med ro og bruke god tid framfor å stresse med orgasme... Teasing er veldig deilig. Det er pirrende. Endret fredag kl 18:38 av Strigiformes 1 2 1
Mardina Skrevet fredag kl 18:41 #11 Skrevet fredag kl 18:41 Orgasme er i hvert fall ikke oppskrytt for meg 😍 Når det er med den rette 🥰 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:47 #12 Skrevet fredag kl 18:47 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Enig, teasing er oppskrift på failure. Kommer aldri av det, er bare å gi opp. Sikkert annerledes for menn, men for meg som kvinne, er det helt håpløst. Anonymkode: a5045...246 Jøss. Er kvinne. Funker som faen her. Tror det lengste vi holdt på var over flere dager med edging/teasing, også stimulering av både g-punkt, klitoris og annet. Føltes som en halvtimes ekstrem-intens orgasme. Dette gjelder siste typen. Holder på ennå med han, men vi har ikke klart å få det til å bli like intenst igjen, selvom det alltid er digg. Anonymkode: 16f1d...442 1 1 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:53 #13 Skrevet fredag kl 18:53 Hadde vært veldig skuffet om jeg bare skulle ha en orgasme i hvert fall, må jo ha mange, mange! Og det absolutt ikke oppskrytt. Anonymkode: 2b5f0...76b 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:14 #14 Skrevet fredag kl 19:14 Kvinne her. Sliter med å komme så teasing funker ikke her. Må stå med vibrator rett på i lang tid før det skjer noe som helst (ikke pga. overstimulering. Er født sånn. Alltid slitt). Men kan godt bli tatt med ting og tang i timesvis, men ikke noe teasing for orgasme. Anonymkode: a86b8...7d8
Coachshinny Skrevet fredag kl 21:50 Forfatter #15 Skrevet fredag kl 21:50 Strigiformes skrev (3 timer siden): Orgasme er ikke oppskrytt, men å jage etter orgasme kan føre til at sexen oppleves som ikke god, om det fører til at sexen blir stressende. Det er ikke nytelse for meg. Jeg vil heller ta det med ro og bruke god tid framfor å stresse med orgasme... Teasing er veldig deilig. Det er pirrende. Føler mye av det samme som deg. For meg er orgasmen både intenst deilig og ikke minst teasingen og utsettelsen av orgasmen faktisk ganske så lenge. Da varer og nytelsen veldig mye lengre og mye sterkere. Stress og jag, det er orgasme drep for meg, må ha masse tid, la det bygge seg opp lenge. Enig, teasing er utrolig pirrende og utrolig deilig.
Coachshinny Skrevet fredag kl 21:54 Forfatter #16 Skrevet fredag kl 21:54 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jøss. Er kvinne. Funker som faen her. Tror det lengste vi holdt på var over flere dager med edging/teasing, også stimulering av både g-punkt, klitoris og annet. Føltes som en halvtimes ekstrem-intens orgasme. Dette gjelder siste typen. Holder på ennå med han, men vi har ikke klart å få det til å bli like intenst igjen, selvom det alltid er digg. Anonymkode: 16f1d...442 Høres ut som det og funker skikkelig bra for dere. Har ikke holdt på i flere dager sammenhengende, men flere timer. Men på helgene når vi har tid, har det blitt flere timer hver dag. Blir ekstremt intense orgasmer som føles å vare evig. Skikkelig digg.
Coachshinny Skrevet fredag kl 21:56 Forfatter #17 Skrevet fredag kl 21:56 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hadde vært veldig skuffet om jeg bare skulle ha en orgasme i hvert fall, må jo ha mange, mange! Og det absolutt ikke oppskrytt. Anonymkode: 2b5f0...76b Enig med deg, det er i hvertfall ikke oppskrytt.
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:57 #18 Skrevet fredag kl 21:57 Nei, orgasme er ikke oppskrytt med meg. Det kan ofte være helt fantastisk med min partner. Anonymkode: 7af39...77f
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:09 #19 Skrevet fredag kl 22:09 Såkalt «edging» eller «teasing» funker ikke for meg. Jeg «mister» orgasmen og den blir øydelagt. Orgasme er godt det. Men det er ikke så sykt godt liksom. Er over på noen sekunder. Anonymkode: 75b84...9a4 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 04:38 #20 Skrevet lørdag kl 04:38 Coachshinny skrev (15 timer siden): Skjønner. Selv kan jeg bli teaset i timer, hvor jeg omtrent går av hengslene ved så nær-orgasme oppleve, uten å få orgasmen. Da det først går får jeg en ut-av-kroppen opplevelse som er nær umulig å beskrive. Kunne du forklart hva det vil si å tease? Hvordan foregår det? Anonymkode: e816f...372
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå