Gå til innhold

Hvor mye og hva slags smykker bruker til hverdags?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye og hva slags smykker bruker til hverdags?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker et enkelt halsmykke, ofte fra Flora-serien. Og øreringer innimellom. Jobb på sykehus men med vanlige klær.

AnonymBruker
Skrevet

Giftering 

Anonymkode: 275ed...c25

AnonymBruker
Skrevet

To sølvringer med litt pynt på i hvert øre, og to tynne armbånd i sølv og gull. Det er det jeg aldri tar av meg. Bruker noen ganger ringer.

Anonymkode: 2ba4b...8c0

AnonymBruker
Skrevet

Øredobber - har en rekke forskjellige. Armbånd -som regel flere. Forlovelsesring+diamantbånd+giftering på ene fingeren. En av mammas ringer på andre ringfingeren. 

Anonymkode: be8e9...acc

AnonymBruker
Skrevet

Øredobber, enkle hoops i gull stort sett eller enkle dobber. 
Et enkelt smykke i hvitt gull med en moisanitt mannen ga meg for mange år siden.

Enkel giftering på høyre ringfinger, to enkle ringer på venstre ringfinger, enkle tommelringer og litt mer forseggjorte men fortsatt diskrete ringer på begge pekefingre alt i gult gull. Det høres mye ut men selv veninna mi som ser meg nesten hver dag mener jeg ikke er en smykkeperson siden jeg aldri bruker smykker😄

Anonymkode: 79146...516

Skrevet

Giftering, et diamant smykke jeg fikk av mannen min rundt halsen og øredobber. Pluss pulsklokke 

AnonymBruker
Skrevet

Enkle øredobber+ et sett som varierer fra antrekk.

Halskjede, ofte flere.

To ringer på venstre hånd, og til tider et armbånd

Anonymkode: 1d7cc...bf4

Skrevet

Små øreringer, ett eller to smykker, ganske enkle smykker, ett Pandora armbånd med charms, og to små gullarmbånd, og fire ringer

Det er ofte jeg glemmer ulike smykker og slikt, men dette er det jeg liker om jeg husker alt

(jente 16)

AnonymBruker
Skrevet

Til hverdags: Ingenting.

Når jeg skal pynte meg så har jeg halsskjede med gull-anheng, to ringer, et armbånd og øredobber.

Anonymkode: ecb80...fcb

AnonymBruker
Skrevet

Sportsklokke, ett sett enkle hoops eller studs, giftering er det jeg bruker til hverdags. 

Anonymkode: 7862b...294

AnonymBruker
Skrevet

Har et gullsmykke med en liten diamant etter mormor som alltid er på, samt et i sølv med et anheng som betyr mye for meg. 
To ringer i hvitt gull og, en med tre diamanter fra en venninne, og en med seks etter momor. 
Også har jeg alltid et "fuck cancer" armbånd og et "free Palestine" armbånd. 

Anonymkode: d68a0...7c0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Til hverdags: Ingenting.

Når jeg skal pynte meg så har jeg halsskjede med gull-anheng, to ringer, et armbånd og øredobber.

Ja, forresten, hvis smartklokke regnes som smykke så bruker jeg det til hverdags.

Skrevet (endret)

Alltid øredobber, som regel halskjede eller brosje, ringer og/eller armbånd innimellom og gjerne noe i håret. Lite og diskret eller blikkfang - det kommer så an på antrekk og anledning. 

Endret av Daria

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...