Gå til innhold

Er det virkelig så dårlig treningstilbud på Brundalen/Charlottenlund i Trondheim?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eneste treningssenter utenom Sit er TrenHer Angelltrøa og Impulse Grilstad, som begge kan ligge et godt stykke unna om man bor på Charlottenlund/Brundalen? Vurderer å flytte hit, men er avhengig av å ha treningssenter innen maks 1 km gåavstand. Det virker håpløst her…

Er det virkelig så dårlig treningstilbud her, eller er det noe jeg overser?

Anonymkode: 1c4aa...ae0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lenge siden jeg bodde i det området, men det var den gang både 3t og Impulse på Moholt. Men det er vel mer enn 1km. Lett med buss direkte, da. 

Er jo greie bussforbindelser på den «løkka» mellom Charlottenlund og byen over Moholt, tror den går hvert 10-15 minutt. 
Nå snakker jeg ut fra den gangen jeg bodde der, altså. Mye kan skje på 5-6 år.

Anonymkode: 1c041...659

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Lenge siden jeg bodde i det området, men det var den gang både 3t og Impulse på Moholt. Men det er vel mer enn 1km. Lett med buss direkte, da. 

Er jo greie bussforbindelser på den «løkka» mellom Charlottenlund og byen over Moholt, tror den går hvert 10-15 minutt. 
Nå snakker jeg ut fra den gangen jeg bodde der, altså. Mye kan skje på 5-6 år.

Anonymkode: 1c041...659

Er rundt 3 km til treningssenterene på Moholt fra stedet jeg snakker om. Med buss tar det 40 min tur/retur 🫣 synes det blir for langt i en ellers hektisk hverdag (særlig uten bil). Virkelig overrasket over hvor dårlig det er med treningssenter på Charlottenlund/Brundalen/Jakobsli… 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Er rundt 3 km til treningssenterene på Moholt fra stedet jeg snakker om. Med buss tar det 40 min tur/retur 🫣 synes det blir for langt i en ellers hektisk hverdag (særlig uten bil). Virkelig overrasket over hvor dårlig det er med treningssenter på Charlottenlund/Brundalen/Jakobsli… 

Ja det stemmer dessverre 

Anonymkode: 864a9...9ad

AnonymBruker
Skrevet

Trente på sit dragvoll, kunne gå, tok bare et par min med buss fra der jeg bodde på Jakobsli.

Anonymkode: edc4e...566

AnonymBruker
Skrevet

Det spørs vel helt hvor på Charlottenlund/Brundalen, det er 3T både på Ranheim og på Leangen…

Anonymkode: 2b9ab...d02

AnonymBruker
Skrevet

Er sikkert noe treningstilbud på skole/bydels hus i nærheten der pleier å være det sjekk nærmeste IL i

Anonymkode: 1328f...b0e

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk charlottenlund idrettspark er trenings rom der og kjøres sikkert noen timer med styrke eller arobic lignende der også 

Anonymkode: 1328f...b0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...