Gå til innhold

Kjønnsdelt treningssenter?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.8.2025 den 13.23):

Dersom det åpnet et treningssenter med to helt identiske men adskilte avdelinger (og inngang på hver sin side av bygget), en for kvinner og en for menn, ville du brukt det? Tilbudet er helt likt for alle, men man trener kun med samme kjønn. (Dette er hypotetisk, vær så snill og ikke gjør det til en transdebatt)

Hvorfor? Hvorfor ikke?
Si gjerne om du er mann eller kvinne. 

Jeg (kvinne) ville med glede brukt det. Både fordi da slipper man å bli beglodd, man slipper menn som står og poserer foran speilet, og fordi menn etter min erfaring ikke tørker av apparater og utstyr i samme grad som kvinner. 

Anonymkode: 47d98...9e7

Nå begynner islam få kraftig fotfeste her i landet.

Anonymkode: c077f...2cc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nå begynner islam få kraftig fotfeste her i landet.

Anonymkode: c077f...2cc

Islam? Problemet er menn som glor, filmer og #barevillesnakkelitt

Det virker komplett umulig for mange menn å bare la damer få trene i fred uten å bli beglodd eller forsøkt sjekket opp.

Selv er jeg heldig som får trent mer eller mindre helt alene etter å trent i mange år på sats, EVO etc. å få tilgang til en mer lukket gym der jeg kan trene alene eller med noen få fra min egen «gruppe» var som å åpne en ny treningsverden.💃🏼

Anonymkode: ee8a7...f5e

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Liker at det er begge kjønn i alle aldre jeg. Opplever at damer glor (sammenligner?) mer enn menn og føler meg mer komfortabel med å trene blant menn faktisk. Nå er jeg en dame på 50 som ikke har tightsen langt opp i rompa og t-skjorte som overdel så ikke så mye å glo på 😉🤣 

Når det er sagt så er det jo litt rart at damer maser om likestilling hele tiden, men vil helst ikke trene sammen med det motsatte kjønn 🤷‍♀️

Anonymkode: 97a64...4f5

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.8.2025 den 13.23):

Dersom det åpnet et treningssenter med to helt identiske men adskilte avdelinger (og inngang på hver sin side av bygget), en for kvinner og en for menn, ville du brukt det? Tilbudet er helt likt for alle, men man trener kun med samme kjønn. (Dette er hypotetisk, vær så snill og ikke gjør det til en transdebatt)

Hvorfor? Hvorfor ikke?
Si gjerne om du er mann eller kvinne. 

Jeg (kvinne) ville med glede brukt det. Både fordi da slipper man å bli beglodd, man slipper menn som står og poserer foran speilet, og fordi menn etter min erfaring ikke tørker av apparater og utstyr i samme grad som kvinner. 

Anonymkode: 47d98...9e7

Jeg har ikke behov for eget sted, jeg får være i fred :)

Den eneste mannen som jeg merket har glodd på meg kom bort til meg etterpå og spurte om jeg kunne tenke meg å begynne med vektløfting.  Han ville rekruttere til vektløftingsklubben, og mente jeg hadde potensiale.

Ellers er jeg i min egen lille verden når jeg trener, og merker ikke om noen stirrer, merker ikke om noen poserer foran speilet, og apparatene tørker jeg over før og etter bruk.

Men jeg må legge til at jeg er glad at senteret har et område der jeg kan jobbe med stang (med lette vekter) og manualer, uten å gå inn i den store frivektsavdelingen.  Der inne trives jeg ikke særlig godt.

Anonymkode: 2d0bc...45e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nei. Liker at det er begge kjønn i alle aldre jeg. Opplever at damer glor (sammenligner?) mer enn menn og føler meg mer komfortabel med å trene blant menn faktisk. Nå er jeg en dame på 50 som ikke har tightsen langt opp i rompa og t-skjorte som overdel så ikke så mye å glo på 😉🤣 

Når det er sagt så er det jo litt rart at damer maser om likestilling hele tiden, men vil helst ikke trene sammen med det motsatte kjønn 🤷‍♀️

Anonymkode: 97a64...4f5

Enig at damer også glor. Ofte jeg tar dem i å kikke noen sekunder ekstra på bulen i buksa når jeg trener. Sist gang jeg gjorde pullups stod en dame foran med og glodde på penisen under treningsbuksa mens hun slikket seg rundt munnen. 

Anonymkode: 7f20a...b66

• Liker 1
Skrevet

Nei. De jeg kjenner og som jeg prater mest med på trening er menn, så kjedelig å miste den sosiale biten. Har heller ikke noe problem med å trene med menn, og på mitt senter er vi damer i mindretall. Aldri opplevd ubehagelige situasjoner eller blikk. Folk trener og er opptatt med sitt, så jeg er nærmest usynlig for de fleste menn. 

Eneste jeg har merket er en del utenlandske menn kan se litt rart på oss damer som trener tungt. Men jeg tar den plassen jeg trenger og bryr meg fint lite. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Enig at damer også glor. Ofte jeg tar dem i å kikke noen sekunder ekstra på bulen i buksa når jeg trener. Sist gang jeg gjorde pullups stod en dame foran med og glodde på penisen under treningsbuksa mens hun slikket seg rundt munnen. 

Anonymkode: 7f20a...b66

Innbilsk much 

Anonymkode: bca3b...cac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja takk som homofil mann vil jeg gjerne ha utsikten helt for meg selv 🤓

Anonymkode: 0fa11...1f9

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne, og er helt klar for treningsentre for begge kjønn. Det synes jeg vi må klare å få til i 2025!  Har stort sett ikke problemer med noen andre på treningssenter. Jo, irriterer meg litt over menn som stønner høyt når de løfter (heldigvis få) og unge damer som har så minimalt med klær at både pupper og rumpe henger utenfor klærne (dessverre noen flere), men jeg tenker at jeg godt av å bli utsatt for begge deler. 

Anonymkode: b7fa7...f48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...