AnonymBruker Skrevet 22. august #21 Skrevet 22. august Hadde heller foretrukket senter/sted med 24/7 åpningstid og som ikke var designet som et akvarium med digre vinduer over alt. Hadde det funnet noe sånt her i området hvor jeg kunne trent midt på natta uten å stå på utstilling så hadde jeg meldt meg inn på flekken. Men kjønnsdelt uten nevnte akvariumsvinduer kommer på en god annenplass. Anonymkode: 59bef...50e 2
AnonymBruker Skrevet 22. august #22 Skrevet 22. august Det finnes noen treningssentre kun for kvinner i de største byene, f.eks. https://www.houseoffemme.no i Trondheim. Det synes å være en trend dette med økt kjønnssegregering i samfunnet. Treningssenter, taxier, utesteder, studentforeninger med mer kun for kvinner. Vesten nærmer seg sånn sett den islamske verden på noen måter! Selv synes jeg det er teit. Men om folk er villig til å tilby slike tjenester, og folk er villig til å betale for dem så kjør på. Anonymkode: 9a19f...9ef 1
AnonymBruker Skrevet 22. august #23 Skrevet 22. august Nei, aldri i verden. Trives med vennene mine på trening, og de er av alle kjønn. Anonymkode: ecbd3...b38 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. august #24 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det finnes noen treningssentre kun for kvinner i de største byene, f.eks. https://www.houseoffemme.no i Trondheim. Det synes å være en trend dette med økt kjønnssegregering i samfunnet. Treningssenter, taxier, utesteder, studentforeninger med mer kun for kvinner. Vesten nærmer seg sånn sett den islamske verden på noen måter! Selv synes jeg det er teit. Men om folk er villig til å tilby slike tjenester, og folk er villig til å betale for dem så kjør på. Anonymkode: 9a19f...9ef For noe tull. Så lenge det er frivillig og folk benytter seg av det er det uproblematisk. Det kan være mange grunner til at folk ønsker å omgås kun kvinner. Anonymkode: dd252...336 1
AnonymBruker Skrevet 22. august #25 Skrevet 22. august K47 her. De gangene jeg trener så blir jeg sprutrød i ansiktet, jeg svetter som en gris og stinker, mannfolk trekker seg unna. Ingen som glor på meg, er helt likegyldig om det er kjønnsdelt eller ikke. Anonymkode: ef02c...96a 2
AnonymBruker Skrevet 22. august #26 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): For noe tull. Så lenge det er frivillig og folk benytter seg av det er det uproblematisk. Det kan være mange grunner til at folk ønsker å omgås kun kvinner. Anonymkode: dd252...336 Det er tull at jeg synes det er teit? Hva mener du egentlig? Anonymkode: 9a19f...9ef 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. august #27 Skrevet 22. august Jeg er norsk dame og har trent på et slikt kvinnested og det var kjempefint. Det er forstyrrende med menn når jeg skal bøye og tøye og konsentrere meg om mitt. Vil gjerne være i fred uten gloing da. En er ikke der for å bli venner med damene og vi har ingen kontakt. Noen få venninnepar gikk sammen, men ellers trente vi hver for oss. Jeg vil gjerne ha en slik mulighet igjen. Plusser på en skikkelig adskilt dusjer og garderobesituasjon med dører, for en trenger ikke å dele alt heller. Burde ikke ha vært vanskelig å få til. Anonymkode: b81f6...4c9 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. august #28 Skrevet 22. august Helt irrelevant for min del. Jeg trener på samme tidspunkt som flere menn og har aldri opplevd noe negativt. De har kun vært vennlige og høflige de få gangene vi har kommunisert sammen. Som regel er vi bare alle opptatt med egen trening. Anonymkode: fdbf9...2ce 3
Isambard Skrevet 22. august #29 Skrevet 22. august Jeg ville ikke brukt det. Jeg er ikke der for å glo på kvinner. Jeg vil ikke støtte et Taliban-samfunn hvor man separerer menn og kvinner pga anstrengt syn på sex. 4 1 3
AnonymBruker Skrevet 22. august #30 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei, best at kvinner holder seg på kjøkkenet, hvorfor skal de bedrive selvrealisering og aktiviteter som gir helsegevinst både fysisk og psykisk. Nymotens tull. Anonymkode: ced4d...21a Helt enig. Anonymkode: b6b56...628
AnonymBruker Skrevet 22. august #31 Skrevet 22. august Isambard skrev (1 minutt siden): Jeg ville ikke brukt det. Jeg er ikke der for å glo på kvinner. Jeg vil ikke støtte et Taliban-samfunn hvor man separerer menn og kvinner pga anstrengt syn på sex. Jeg visste ikke at dette var et politisk tema. Skal jammen finne nærmeste senter og bli medlem med en gang. Anonymkode: dd252...336
Isambard Skrevet 22. august #32 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg visste ikke at dette var et politisk tema. Skal jammen finne nærmeste senter og bli medlem med en gang. Anonymkode: dd252...336 Det er tydeligvis en politisk sak for deg i alle fall. Det virker ganske demonstrativt å melde seg inn en fredags kveld.
AnonymBruker Skrevet 22. august #33 Skrevet 22. august Ja. Nå har jeg aldri brukt et treningssenter før, kanskje fordi det føles litt sosialt skummelt. Tror jeg klarer å trene med menn også. Men sier det uten å ha opplevd å bli beglodd mens jeg trener. Anonymkode: c2d31...25a 1
Isambard Skrevet 22. august #34 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det finnes noen treningssentre kun for kvinner i de største byene, f.eks. https://www.houseoffemme.no i Trondheim. Det synes å være en trend dette med økt kjønnssegregering i samfunnet. Treningssenter, taxier, utesteder, studentforeninger med mer kun for kvinner. Vesten nærmer seg sånn sett den islamske verden på noen måter! Selv synes jeg det er teit. Men om folk er villig til å tilby slike tjenester, og folk er villig til å betale for dem så kjør på. Anonymkode: 9a19f...9ef Jeg tenker også at det bare er å kjøre på. Det er sikkert bra for innvandrere som ikke får lov til å trene med menn. Jeg ville ikke bygget opp under segregering. Hvis noen oppfører seg dårlig får man heller ta tak i det. Man kunne jo hatt fotoforbud, men jeg mistenker treningssentrene vil at folk skal legge ut bilder. 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #35 Skrevet 23. august Isambard skrev (9 timer siden): Man kunne jo hatt fotoforbud, men jeg mistenker treningssentrene vil at folk skal legge ut bilder. Det er ikke menn som tar bilder på treningssenter i allefall 😅 Jeg ser hele tiden unge damer som knipser bilder med telefonen inne på senteret jeg bruker, det er aldri menn. Det er heller ikke menn som bryter klesreglene (som til og med er strengere for menn enn for kvinner). "Gloing" er heller ikke en greie, det må eksistere i hodet på usikre personer som overtenker og tror de andre på treningssenteret er opptatt av dem. Anonymkode: 9a19f...9ef 4 1
Perelandra Skrevet 23. august #36 Skrevet 23. august Tråden er ryddet for latterliggjøring og avsporinger. Perelandra, mod.
AnonymBruker Skrevet 23. august #37 Skrevet 23. august Ja det hadde jeg selvfølgelig brukt. Ser kun fordeler med det. Anonymkode: ee8a7...f5e 2
AnonymBruker Skrevet 23. august #38 Skrevet 23. august Og så hadde unge damer / jenter droppa å trene når de ikke kan kle seg i shorts inn i rumpa og vise seg frem. Den er todelt den gloinga. Menn glor og enkelte damer gjør alt for å bli glodd på. Anonymkode: 253da...3ea 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #39 Skrevet 23. august Det hadde gjort det mer aktuelt å gå på treningssenter, men tur i skogen trumfer fortsatt å betale for å trene. Jeg vil også helst slippe å se andre damer med treningstøy som kroppsmaling. Jeg tror forøvrig det er med sånt treningstøy som med sminke og styling, kvinner gjør det for andre kvinner. Ikke for menn, selv om noen kanskje håper det er tilfelle. Anonymkode: f9f4c...efa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå