Gjest JazzMina Skrevet 26. mars 2006 #1 Skrevet 26. mars 2006 Kom igjen fra byen, hadde på meg høyhælte sandaler og jeans. En venninne av meg påsto at det ikke "passet seg" å bruke sko uten strømper mellom november og mars Har vært i London, København og Amsterdam (Nesten samme høst/vinterklima som her), der er det helt vanlig å anpasse sko- og strømpebruken til resten av antrekket. Strømper til bukser og åpne sko er mer unntak enn regel. Hvorfor ikke? Har over 10 par åpne selskapssandaler og pumps, som både ser stilige ut, og er behagelige å gå i på byen. Er alltid velstelt, med nylakkerte negler og selvbruningskrèm. Er det glatt og minusgrader, har jeg som regel på meg støvletter til og fra festen / utestedet. Men jeg synes det blir for varmt å gå inne hele kvelden i boots. Akkurat på føttene føler jeg meg oftere varm enn kald. Ha en fortsatt fin sommertidssøndag! JazzMina
Gjest Binna Skrevet 26. mars 2006 #2 Skrevet 26. mars 2006 (endret) Hvis det bare er innendørs så er det jo helt greit. Men jeg reagerer litt på jenter som "lider så mye for skjønneheten" at de går utendørs i åpne sko midt på vintern.. MEN de skal få gjøre som de vil.(Samme tanker har jeg om jenter i mini- skjørt/ kjole uten strømpebukse utendørs midt på vintern). Jeg er litt mer den "praktiske" typen, for å si det sånn.. Endret 26. mars 2006 av hæxa
Gjest gjest1 Skrevet 26. mars 2006 #3 Skrevet 26. mars 2006 Folk får jo gjøre som de vil. Jeg "må" ha strømpebukse, men kjenner folk som går uten og jeg lager da ikke noestyr ut av det
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #4 Skrevet 26. mars 2006 Hei! Var på byen i går:) Da gikk jeg med sandaler uten strømper. Resten av antrekket var skjørt og topp. Hadde også på meg en god og varm kåpe... Går veldig mye uten sokker, både sommer og vinter, syntes det er behageligt og pleier ikke å fryse Står til dagen i et parfymeri, kan ikke huske sist jeg gikk med sokker på jobb. Liker da p gå med slipp in sko eller sandaler Passer alltid på å ha velstelte føtter og tær som er lakkerte! Kos fra Thea
Gjest 2324 Skrevet 26. mars 2006 #5 Skrevet 26. mars 2006 Jeg synes åpne sko om vinteren ser utrolig teit ut. Men det er meg..
Gjest Virvel Skrevet 26. mars 2006 #6 Skrevet 26. mars 2006 Jeg synes det ser temmelig malplassert ut med åpne sko om vinteren, også på byen. (Om det er strømper oppi eller ei spiller ingen rolle for min del.) Skal du i et innendørs selskap (bursdag, bryllup osv) er det vel greit, men for en vanlig kveld på byen synes jeg det passer bedre med støvletter. Jeg får helt vondt når jeg ser jenter på byen i korte skjørt og åpne sko på denne tiden av året. Kom ikke å si at det ikke er kaldt.
Gjest moona Skrevet 26. mars 2006 #7 Skrevet 26. mars 2006 Jeg synes åpne sko om vinteren ser utrolig teit ut. Men det er meg.. ← Hehe, så utrolig enig. Åpne sko om vinteren ser bare utrolig tåpelig ut. Med mindre det er et veldig fint selskap (og da er det strømpeplikt )
Abr@xas Skrevet 27. mars 2006 #8 Skrevet 27. mars 2006 Blås nå i hva andre mener om det og gå i det du selv er komfortabel med
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #9 Skrevet 27. mars 2006 Jeg synes åpne sko om vinteren ser utrolig teit ut. Men det er meg.. ← Det synes jeg også!
Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2006 #10 Skrevet 27. mars 2006 Passer alltid på å ha velstelte føtter og tær som er lakkerte! Kos fra Thea ← Hvorfor det? Jeg hater lakkerte tæsnegler (på meg selv)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå