Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest King James
Skrevet

Fant ikke på noen spesiel overskrift

men her er spørsmålet-

Hva hadde dere gjort om en dag uten forvarsel hadde den dere er gift med.

Sakt han elller hun ville skilles. ?

for noen elendige spørsmål...Jeg kommer med nå............

Videoannonse
Annonse
Gjest Piper
Skrevet

Hadde spurt om hvorfor, men hadde ikke kjempet for han. Vil han skilles så vil han, og da er det ikke noe jeg kan gjøre med det. Men jeg hadde fått sjokk, for en sier for eksempel ikke "jeg elsker deg", for så å be om skilsmisse sammen dag eller dagen etter.

Gjest King James
Skrevet
Hvorfor lurer du på det?

Fordi jeg kan lure på de merkeligste ting. Og akurat nå lurte jeg på det.

En aen gang kan jeg kanskje lure på hvorfor katter alltid lander på bena.

Gjest King James
Skrevet
Haha, du tror du er morsom?

Nei jeg tror ikke det

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg hadde blitt utrolig lei meg og forferdelig sint. Hadde nok kjempet, ja.

Skrevet

Hadde blitt utrolig sjokkert og ikke forstått noe som helst. Men hvis han hadde tenkt seg godt om, så hadde jeg jo ikke kunne gjort noe med det... Men hadde nok kanskje kjempet litt, tror jeg...

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg hadde spurt om hvorfor, og blitt veldig lei meg.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg spurte om hvorfor og ble veldig lei meg og sint. Er lei meg og sint enda etter 6 mnd

Skrevet

Da hadde jeg overlatt ansvaret for småtrollene til han. Jeg tipper han hadde kommet fort tilbake :ler:

Gjest Bellatrix
Skrevet
Haha, du tror du er morsom?

Han er morsommere enn deg i hvert fall.

Skrevet

Kommer slikt ut av det blå? Elsker deg den ene dagen, og vil skille meg fra deg den andre? Er skeptisk til disse ekteskapsgreiene altså... Er det virkelig så enkelt å bare gå i dag? :forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet

Hadde blitt sjokkert og lei meg.

Men hadde ikke kjempet, litt selvrespekt vil jeg ha igjen. "Å væææær så snill, ikke skill deg fra meg selv om du egentlig vil det. Bli hos meg selv om du egentlig er lei av meg! Pliis!" Nei, uff og huff.

Hadde pakket sakene hans og kastet dem ut av vinduet, kanskje? :ler:

Men tror det er sjelden slike ord kommer HELT uten forvarsel...

Gjest Gjest
Skrevet

Umiddelbart hadde jeg blitt kvalm, redd og usikker. Deretter hadde det dukket opp en mengde spørsmål, så jeg hadde nok spurt og gravd og spurt litt til. Reaksjonen videre ville selvsagt vært avhengig av svarene jeg hadde fått.

Gjest gjest 0
Skrevet
Hadde spurt om hvorfor, men hadde ikke kjempet for han. Vil han skilles så vil han, og da er det ikke noe jeg kan gjøre med det. Men jeg hadde fått sjokk, for en sier for eksempel ikke "jeg elsker deg", for så å be om skilsmisse sammen dag eller dagen etter.

Det opplevde jeg, men vi var ikke gift da... Vi bodde sammen og hadde vært kjærester i 3 år. Han sa jeg elsker deg kvelden før....

Hadde blitt utrolig sjokkert og ikke forstått noe som helst. Men hvis han hadde tenkt seg godt om, så hadde jeg jo ikke kunne gjort noe med det... Men hadde nok kanskje kjempet litt, tror jeg...

Og det var nettopp slik jeg reagerte...

Jeg ble kvalm og gråt i to uker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...