AnonymBruker Skrevet 22. august #1 Skrevet 22. august Kjenner i dag jeg er litt småtjukk i halse, litt småtett. Skal på noe viktig i morgen. Er det noe jeg kan gjøre i dag for å stoppe utviklingen? Anonymkode: 0ac81...412
AnonymBruker Skrevet 22. august #2 Skrevet 22. august Når jeg begynner å bli syk, koker jeg noen skiver med fersk ingefær, skviser litt sitronsaft i og en skje med honning. Jeg mener det hjelper, om ikke annet lindrer det. Blir jeg tett i nesa stapper jeg hvitløksfedd inn i neseborene. Anonymkode: 9a462...458 2
AnonymBruker Skrevet 22. august #3 Skrevet 22. august Dette har jeg prøvd på i 50 år uten å lykkes 😄 det nærmeste jeg kom var en gang jeg skulle noe veldig viktig og og sprayet med både nesespray og vicks inhalers. Det stagget det en liten stund. Hvitløk har aldri hjulpet for meg, bortsett fra at det får andre til å holde god avstand til meg. Så kanskje jeg burde gått med det i nesa en uke før hver viktige hendelse i livet 😄 Anonymkode: 00e17...773
AnonymBruker Skrevet 22. august #5 Skrevet 22. august Jeg tar bestandig c vitamin sjokk. Jeg synes det hjelper. Anonymkode: 69dc1...aa6 1
AnonymBruker Skrevet 22. august #6 Skrevet 22. august Nei. Hadde det vært mulig ville det vært standard behandling på sykehus med pasienter med redusert immunforsvar Anonymkode: b04f9...c78 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå