AnonymBruker Skrevet 22. august #1 Skrevet 22. august Vært på ett par tinder dates hvor jeg liker fyren ganske godt. Tok selv initiativ til 2 date,men er nå 3 dager siden, og ikke hørt en lyd fra daten. Bare å slette matchen? Kun der vi kommuniserer, og kjenner jeg ikke orker å verken vente på en melding som aldri kommer, eller få en avvisning skrevet om jeg nå sender noe først. Det er kjipt,men sikkert bedre å finne ut såpass tidlig at det ikke var full klaff fra hans side. Har gitt mitt nummer der,men han har til nå valgt å ikke bruke det. Hatt sex,bra sex etter begges mening. Anonymkode: ba26f...fcc
KaffekoppQueen Skrevet 22. august #2 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vært på ett par tinder dates hvor jeg liker fyren ganske godt. Tok selv initiativ til 2 date,(…). Hatt sex,(…) Anonymkode: ba26f...fcc Har dere hatt et par dates eller date og du spør om en date to? Stemmer liksom ikke det du skriver… men det siste der sier jo alt om hvorfor du ikke hører noe fra han. Han har jo fått det han ville 😅 1
AnonymBruker Skrevet 22. august #3 Skrevet 22. august Tenker slikt skjer om man er billig. Prøv å være litt mer seriøs neste gangen? Anonymkode: 47244...748
Fjellmannover190 Skrevet 22. august #4 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vært på ett par tinder dates hvor jeg liker fyren ganske godt. Tok selv initiativ til 2 date,men er nå 3 dager siden, og ikke hørt en lyd fra daten. Bare å slette matchen? Kun der vi kommuniserer, og kjenner jeg ikke orker å verken vente på en melding som aldri kommer, eller få en avvisning skrevet om jeg nå sender noe først. Det er kjipt,men sikkert bedre å finne ut såpass tidlig at det ikke var full klaff fra hans side. Har gitt mitt nummer der,men han har til nå valgt å ikke bruke det. Hatt sex,bra sex etter begges mening. Anonymkode: ba26f...fcc Hadde dere sex på andre date? Det er mest sannsynlig en som kun var på jakt etter sex, og er så feig at han kun ghoster, om du ikke har hørt noe som helst. Ellers kan det ha skjedd noe, denne uka her er litt hard å starte opp, og mye som skjer på jobb og hjemme 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. august #5 Skrevet 22. august Du kan ikke vite at hans syns det var bra sex, selv om han sa det. Anonymkode: ab918...c49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå