Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei ,jeg skal til frisøren i dag , brukte den frisøren for glede år siden da hun hadde salong hvor jeg bodde , så flyttet hun men åpnet egen salong nå. Hun kjenner håret mitt godt . I februar var jeg til en frisør og skulle da ta hele etterveksten i bunn , men dessverre så knakk det litt ved krona . Tok så foliestriper i juni ,skulle være helfolie men ble ikke tett nok og var fortsatt veldig mørk i underhåret. Er det noen her som pleier ta hettestriper? Tok hettestriper sist da jeg var 18, nå er jeg i 40 åra . Vil liksom se mer lys ut enn jeg er nå , veldig kommune brun farge i bunn nå.

Anonymkode: a76c7...6db

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hettestriper ble da aleri fint? Nå er det jo mye mer presist med de nye metodene..?

Anonymkode: 894ee...5fd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hettestriper ble da aleri fint? Nå er det jo mye mer presist med de nye metodene..?

Hvorfor blir hettestriper aldri fint ? Hvilke andre metoder mener du ?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor blir hettestriper aldri fint ? Hvilke andre metoder mener du ?

Det er jo på måfå..? Og det ser man jo ofte. 

Aner ikke hva metodene heter, men de bruker kam til å velge ut, og og så folie etc. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er jo på måfå..? Og det ser man jo ofte. 

Aner ikke hva metodene heter, men de bruker kam til å velge ut, og og så folie etc. 

Javel , jeg var ikke fornøyd med folie ,derfor hettestriper . Frisøren vet at jeg liker å ha en jevn farge så hun hadde nok ikke anbefalt meg hettestriper visst det kom til å se ille ut.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hettestriper blir ikke fint om du har langt hår. Dersom du allerede har bleking i håret ville jeg hørt om babylights kunne vært bedre. Det er tynne foliestriper som du kan ta tett der hvor det trengs.

Anonymkode: 943dd...25f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hettestriper blir ikke fint om du har langt hår. Dersom du allerede har bleking i håret ville jeg hørt om babylights kunne vært bedre. Det er tynne foliestriper som du kan ta tett der hvor det trengs.

Trengs striper i hele bunnen for å si det slik.  Har hår til skuldrene . Foliestriper ble ikke bra på meg .

AnonymBruker
Skrevet

Trengs striper i hele bunnen for å si det slik.  Har hår til skuldrene . Foliestriper ble ikke bra på meg .

Babylights kan du få helt i bunnen. Det handler bare om teknikk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Babylights kan du få helt i bunnen. Det handler bare om teknikk.

Så på babylights på insta , så ikke bra ut ,så veldig stripete og markert ut.

AnonymBruker
Skrevet

Sist jeg tok hettestriper ble det veldig mye på den ene siden og lite på den andre og knapt noen striper bak.. Så ikke bra ut i det hele tatt. 

Anonymkode: 3d8df...9cb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sist jeg tok hettestriper ble det veldig mye på den ene siden og lite på den andre og knapt noen striper bak.. Så ikke bra ut i det hele tatt. 

Anonymkode: 3d8df...9cb

Hørtes ikke ut som en bra frisør da.

AnonymBruker
Skrevet

De gangene jeg har tatt hettestriper har det blitt veldig bra og jevnt fordelt. Frisøren min var sykmeldt en stund så da hadde jeg en annen frisør som heller ville bruke foliestriper då ble jeg ikke fornøgd i det hele tatt. 

Anonymkode: 74e0f...c39

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Så på babylights på insta , så ikke bra ut ,så veldig stripete og markert ut.

Kontrasten kommer jo selvsagt an på hvor sterk bleking du bruker. 
Her er for øvrig en liten oversikt, med bilder, over de ulike teknikkene https://nikita.no/balayage-hettestriper-eller-foliestiper/

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

De gangene jeg har tatt hettestriper har det blitt veldig bra og jevnt fordelt. Frisøren min var sykmeldt en stund så da hadde jeg en annen frisør som heller ville bruke foliestriper då ble jeg ikke fornøgd i det hele tatt. 

Anonymkode: 74e0f...c39

Jeg tok foliestriper i juni og betalte 3500 , aldri mer , var fortsatt veldig mørk i underhåret etterpå . 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...