AnonymBruker Skrevet 22. august #1 Skrevet 22. august Jeg har farget håret mitt hjemme de siste par årene, varm brun med dyp rødskjær. min naturlige farge er kommunegrå. har ganske langt hår og veldig tykt. jeg ønsker nå å prøve å vokse ut min egne hårfarge for å se om den er like grå og kjedelig i lengdene, men jeg skulle gjerne ha unngått den harde etterveksten. Forslag til hva jeg kan gjøre for å få en litt mykere overgang? har fått tankene til et par frisører men gøy å høre hva flere tenker 😊 Anonymkode: 794ba...7d6
AnonymBruker Skrevet 22. august #2 Skrevet 22. august Jeg har vært på samme utfordring en stund nå, det siste året ca. Min løsning ble å farge håret hjemme med boksfarge som ikke er permanent. Jeg brukte en som heter kald brun. Husker ikke merket, det er vel bare 2-3 merker av slike som ikke er permanent i dagligvarene. Jeg pleide å kjøpe den på Europris. Det var kjedelig i prosessen, men glad jeg gjorde det, for håret er blitt mye sunnere kontra regelmessig farging. Nå som det rødlige er lengre ned, begynner jeg snart med noen forsiktige striper for å blande inn etterveksten og grå hår, og med kaldt fargeskyll fram til det rødskjæret er helt borte. Anonymkode: b4523...efc
AnonymBruker Skrevet 22. august #3 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har vært på samme utfordring en stund nå, det siste året ca. Min løsning ble å farge håret hjemme med boksfarge som ikke er permanent. Jeg brukte en som heter kald brun. Husker ikke merket, det er vel bare 2-3 merker av slike som ikke er permanent i dagligvarene. Jeg pleide å kjøpe den på Europris. Det var kjedelig i prosessen, men glad jeg gjorde det, for håret er blitt mye sunnere kontra regelmessig farging. Nå som det rødlige er lengre ned, begynner jeg snart med noen forsiktige striper for å blande inn etterveksten og grå hår, og med kaldt fargeskyll fram til det rødskjæret er helt borte. Anonymkode: b4523...efc Ooh, det var lurt! Det har jeg ikke tenkt på engang, takk for tipset 😁 Anonymkode: 794ba...7d6
AnonymBruker Skrevet 22. august #4 Skrevet 22. august Jeg farget det i en farge som var så lik som mulig det jeg antok min egen farge var, og når det begynte komme en del ettervekst la jeg inn noen striper for å jevne ut skillet. Da ble det en slags fading som gjorde at skillet ikke ble så tydelig. Viste seg for øvrig at det jeg trodde var kommunegrått og kjedelig var en fin mellomblond farge med masse liv. Den bare så kommunegrå ut i etterveksten mot de skarpe fargene jeg pleide farge med. Det var først når det meste av håret var naturlig farge igjen at jeg så hvilken farge jeg faktisk hadde. Er 15 år siden nå, og har ikke angret ett sekund på at jeg gikk tilbake til naturlig farge Det var uvant i starten, og jeg følte fargen var kjedelig. Men nå elsker jeg min naturlige farge, og i tillegg er håret mye tykkere og lengre siden det ikke slites av farge. Anonymkode: 55474...54a
AnonymBruker Skrevet 23. august #5 Skrevet 23. august Jeg har farget hos frisør. Sånn farge som vaskes ut etter hvert. Slipper hard ettervekst, det sliter mindre på håret og det ser mer naturlig ut 😊 Nå er 70% av håret naturlig farge. En stund siden sist jeg var hos frisør, men må snart tilbake og friske opp (lyse tupper med utvasket, gammel farge). Men det kommer seg 😃 Anonymkode: 92816...12b 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #6 Skrevet 23. august Kommunegrått er det det samme som soppbrunt? Anonymkode: 89bea...c1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå