AnonymBruker Skrevet 22. august #1 Skrevet 22. august Gutten min kom hjem fra første skoledag i 2 klasse, der en av guttene møtte opp med rosa skjørt. Er det greit? Anonymkode: 1b520...7e3 2
AnonymBruker Skrevet 22. august #6 Skrevet 22. august Ja det er helt greit at barn har på seg klær på skolen. Det er å foretrekke, faktisk. Anonymkode: fd934...209 5 5
AnonymBruker Skrevet 22. august #7 Skrevet 22. august Skjørt er bare et plagg, som shorts, bare at det inne er sydd sammen mellom bena. Så det går helt fint. Ingen grunn til å bli hysterisk og lure på om det er greit. Anonymkode: 2ab1e...a30 6 1
AnonymBruker Skrevet 22. august #8 Skrevet 22. august Nei, det er ikke greit. Jeg ville tatt kontakt med skolen og foresatte og gjort alle oppmerksomme på hvor mye jeg stusser over dette. Dette gjør meg helt sikkert til den mest populære forelderen siden jeg tørr å si det ingen andre tørr å si, kalle en spade for en spade liksom. Kjør på! Det ville jeg gjort. Anonymkode: aa7d2...684 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. august #9 Skrevet 22. august Ikke gidd å mate trollet, da. Anonymkode: cdb85...81c 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #10 Skrevet 23. august Hvorfor er det greit at gutten kan gå i skjørt men ikke voksne menn? Anonymkode: 1b520...7e3 2
Kålrota Skrevet 23. august #11 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor er det greit at gutten kan gå i skjørt men ikke voksne menn? Anonymkode: 1b520...7e3 Det er jo også greit? 4 3
AnonymBruker Skrevet 23. august #12 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor er det greit at gutten kan gå i skjørt men ikke voksne menn? Anonymkode: 1b520...7e3 Jeg ser voksne menn i skjørt eller kilt relativt ofte, hvorfor skulle ikke det være helt greit? Anonymkode: 61373...4a8 7 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #13 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (På 22.8.2025 den 3.17): Gutten min kom hjem fra første skoledag i 2 klasse, der en av guttene møtte opp med rosa skjørt. Er det greit? Anonymkode: 1b520...7e3 Det som ikke er greit er holdningen din. Håper ikke du har sagt noe til sønnen din, det er sånn mobbere skapes… Anonymkode: 5b1c7...099 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. august #14 Skrevet 23. august For ikke mange år siden ble man ansett som homofil hvis man brukte rosa eller gule klær, for det var forbeholdt damer, og vi har hatt samme innstilling når det gjelder skjørt også. Tidene forandrer seg og nå kan man gå i hva man vil faktisk. Mange artister som feks Yungblud, har heldigvis forandret på denne sneversynte holdningen.🤘 Anonymkode: f23e9...3f3 5 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #15 Skrevet 23. august Til og med Brad Pitt har hatt skjørt skirt /"skort" som del av garderoben i sin tid. Så kanskje ta frem et bilde av han og vis sønnen din og forklar at det selvfølgelig er greit å gå i skjørt også for gutter. Rosa, svart, grønn og oransje, samme det, fargevalg er opptil enhver. Anonymkode: cad68...b38 5 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #16 Skrevet 24. august Min bestevenn, og dette var på 90-tallet, brukte noen ganger skjørt på sommeren, og alltid to par Amerika-sokker, med alle mulige farger. Nå brukte de fleste av oss, gutter eller jenter disse sokkene, men de fleste gutter holdt seg til grå, hvite og svarte, eller mørkeblå. Han hadde absolutt alle regnbuens farger. Vi syntes skjørt var litt rart, sokkene var mer «morsomme» men han hadde vanvittig drag på damene, det har han alltid hatt. Han er hetro. Om han fortsatt bruker skjørt i dag aner jeg ikke. Anonymkode: 62c3d...4ac 3
AnonymBruker Skrevet 24. august #17 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (På 22.8.2025 den 3.17): Gutten min kom hjem fra første skoledag i 2 klasse, der en av guttene møtte opp med rosa skjørt. Er det greit? Anonymkode: 1b520...7e3 Dersom han vil det selv så selvfølgelig, blir han tvunget nei så klart Anonymkode: 05533...f18 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #18 Skrevet 24. august Jeg er nok fortsatt såpass tradisjonell meg at det ikke helt «rimer» for meg når jeg ser det, men det er klart det er greit og det er klart du ikke skal foreta deg noen verdens ting med noe som helst her. Anonymkode: e485a...898 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #19 Skrevet 24. august Jeg er for at alle, uansett kjønn kan kle seg i det man vil.. samtidig, så syns jeg det er "dumt" at man velger å la gutten gå i skjørt føeste skoledag. Hva om han blir mobbe? Eller at det ødelegger noe for han? Jeg vil tro og håpe at verden har gått fremover, men ville aldri utsatt barnet mitt for det. Anonymkode: 975d4...c0d 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #20 Skrevet 24. august Ja, hvorfor skulle ikke det være greit? La folk gå med de klærne de vil. Anonymkode: 219ec...edb 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå