Gå til innhold

Om du hadde blitt droppet av en venninne helt ut av det blå hva hadde du gjort?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du hadde en god venninne trodde du og plutselig helt ut i fra det blå droppet hun deg. Hva hadde du gjort og hvordan hadde du reagert? Har du opplevd det og hadde du tatt lang tid for å komme over det eller hadde du ikke brydd deg? 

Anonymkode: 3246b...f82

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt veldig lei meg. Er du helt sikker på at du ikke vet årsaken?

Anonymkode: 1003a...fcd

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det du med den 45+ lange tråden hvor du også droppet henne?

Anonymkode: 19146...4f1

• Liker 7
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt lei meg. 

Men når det skjer så må en jo også spørre seg selv om vennskapet har betydd like mye for henne som for deg. Kan det være at du legger mer i det enn henne/ham?

Kommer det virkelig ut av det blå,eller har det vært noen signaler man ikke har fanget opp underveis?

Anonymkode: c0e58...093

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ringt og spurt hva skjer a. 

Anonymkode: d8f61...5b9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke brydd meg. Venninner er mest travelt og en plikt-oppgave😅

Anonymkode: 5ba51...92e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Du hadde en god venninne trodde du og plutselig helt ut i fra det blå droppet hun deg. Hva hadde du gjort og hvordan hadde du reagert? Har du opplevd det og hadde du tatt lang tid for å komme over det eller hadde du ikke brydd deg? 

Jeg hadde blitt bekymret. Tenkt at hun ikke hadde det bra..

Det har skjedd to ganger der vi var så uenige at det gikk på tvers av mine verdier. Jeg sa ifra og det ble ikke godt mottatt. 

Jeg er nemlig ikke for personforfølgelse selv om partner har vært utro i form av gps tracker, så da ønsket de ikke å fortsette vennskapet.

For meg var det uproblematisk.

Jeg er ikke avhengig av at andre mennesker trenger å være enig med meg i et vennskap, så jeg har venner som forstår hva det betyr. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det spørs jo hvordan - hvordan vet du at du er "droppet helt ut av det blå"?

Anonymkode: 19146...4f1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg hadde ringt og spurt hva skjer a. 

Anonymkode: d8f61...5b9

Ja for personen svarer deg helt sikkert 😅

Anonymkode: 4fad0...ac4

AnonymBruker
Skrevet

Nokså uproblematisk. Jeg hadde en venninne som ble veldig såret over at jeg ikke kunne komme i bursdagen hennes, fordi jeg var bortreist. Midt på sommeren. Hun avvennet meg på facebook og tok aldri kontakt. Vi er begge i 40-årene og har kjent hverandre i nesten 30 år. Jeg har bare tenkt at det sier sitt om henne, og at det er fint å ikke forholde seg til noen som er så selvsentrert. Jeg har mange andre venninner, så for meg gikk dette greit.

Anonymkode: 9a449...69c

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville blitt litt lei meg og tenkt ja, ja det var det, det er nok en grunn til at hun ikke vil omgåes meg mer. Deretter ville jeg fortsatt livet mitt som før, men uten henne.

Gnål ville jeg holdt meg for god til. 

Anonymkode: 07dbd...942

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Prøvd å finne ut av årsaken; enkelte går jo rundt med en atferd, som er umulig uten veldig høy grad av autisme (kommentere samtaler en ikke er del i og til folk en ikke kjenner, snakker høylytt ting som er truende og uforståelig for andre, ..etc); det kan funke hvis en skal bli likt av "perverts" med autistiske trekk, men en burde tenke på muligheter å få en normal mann, ha barn og ha et minst mulig smertefult arbeidsliv også.

Anonymkode: 7d003...fc1

Skrevet

Da hadde jeg kontaktet henne og spurt om årsaken. Hadde jeg vært blokkert hadde jeg vært lei meg i noen dager og så hadde livet gått videre. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ringt henne og spurt om hvorfor, og så tatt det derfra.

Anonymkode: 70e72...7f6

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ei «veninne» vi var venner i ca 3 år, som kun alltid tok kontakt når hun hadde mannfolk dating problemer for å ha noen å få støtte av , hun kunne samle flere veninner på middag,fest ,bursdag osv uten at jeg ble bedt selv om hun visste jeg var ganske ensom og har få venner.. hun hadde alltid lyst å ha image som karrierekvinne å var så «busy» ingen barn heller…( jeg har 1 barn og jobb)

og jeg måtte innrette meg i hvilken tid/dag som passet henne best. 

jeg stillte alltid opp for henne men hun hadde aldri tid til å møtes når hun hadde det bra.. 

jeg eliminerte henne bort fra livet mitt. 
uten å si noe. 

Anonymkode: 156fe...9aa

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg hadde ikke blitt droppet av en venninne helt ut av det blå. Enkelt og greit fordi jeg kjenner venninnene mine, og hvis de plutselig hadde sluttet å ta kontakt, hadde jeg enten hatt en mistanke om hvorfor, eller så hadde hadde jeg tatt kontakt fordi jeg var redd for at hun da ikke hadde det noe bra. 

Bekjente kan jeg selvfølgelig oppleve at slutter å ta kontakt, og da tenker jeg at hun har funnet ut at hun ikke trives veldig godt sammen med meg, og det er er egentlig helt greit 🙂 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja for personen svarer deg helt sikkert 😅

Anonymkode: 4fad0...ac4

Har opplevd det og kan bekrefte at det ikke var noe svar å få, nei 😅🙄

Jeg syns det var trist. Jeg trodde hun var min beste venninne og at vi skulle sitte på gamlehjem sammen. Var lei meg og litt provosert en stund, deretter forbanna på feigheten. Nå er det 15 år siden. Jeg er fortsatt litt nysgjerrig på hvorfor, selv om jeg har en teori. Og nå som jeg forlengst er "over" det, så tenker jeg det var like greit. Vi var tydeligvis ikke så nære som jeg trodde. Da hadde hun ikke svikta på den måten.

Anonymkode: 436ed...339

• Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har opplevd det og kan bekrefte at det ikke var noe svar å få, nei 😅🙄

Jeg syns det var trist. Jeg trodde hun var min beste venninne og at vi skulle sitte på gamlehjem sammen. Var lei meg og litt provosert en stund, deretter forbanna på feigheten. Nå er det 15 år siden. Jeg er fortsatt litt nysgjerrig på hvorfor, selv om jeg har en teori. Og nå som jeg forlengst er "over" det, så tenker jeg det var like greit. Vi var tydeligvis ikke så nære som jeg trodde. Da hadde hun ikke svikta på den måten.

Anonymkode: 436ed...339

Hva er mistanken, om jeg får spørre? 

Anonymkode: 8b988...91e

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det skjedde meg . Helt ut av det blå så fikk jeg en Facebook mld om at det og jeg ble helt sjokkert. Vi hadde nettopp vært på tur og storkost oss. Planlagt videre ting vi ville gjøre sammen og hun var fadder på sønnen min. Jeg ble blokkert over alt og fikk aldri spurt hva som var grunnen.  Jeg ble veldig lei meg.  Var på ferie med familie og de skjønte heller ingenting.  

Anonymkode: 6f00d...2b6

• Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet
Mezzosoprena skrev (2 timer siden):

Jeg hadde ikke blitt droppet av en venninne helt ut av det blå. Enkelt og greit fordi jeg kjenner venninnene mine, og hvis de plutselig hadde sluttet å ta kontakt, hadde jeg enten hatt en mistanke om hvorfor, eller så hadde hadde jeg tatt kontakt fordi jeg var redd for at hun da ikke hadde det noe bra. 

Bekjente kan jeg selvfølgelig oppleve at slutter å ta kontakt, og da tenker jeg at hun har funnet ut at hun ikke trives veldig godt sammen med meg, og det er er egentlig helt greit 🙂 

Tull. Det trodde jeg også så d kan skje hvem som helst 

Anonymkode: 6f00d...2b6

• Hjerte 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...