AnonymBruker Skrevet 21. august #1 Skrevet 21. august Fleire enn meg som blir trigga av Telia reklamen om datadeling?. Forkastelig. 2 "foreldre" som missbruker/ utnytter barna sine for at dei skal få data. Anonymkode: 425fe...4d0
Rødvinsfilosofen Skrevet 21. august #3 Skrevet 21. august Dette er så overdrevet at folk skjønner at det er tull. 2
AnonymBruker Skrevet 21. august #4 Skrevet 21. august Skjønner det er tull. Men lite morsomt. Knyt seg i magen. Anonymkode: 425fe...4d0
Rødvinsfilosofen Skrevet 21. august #5 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skjønner det er tull. Men lite morsomt. Knyt seg i magen. Anonymkode: 425fe...4d0 Da må du kanskje få litt hjelp til å håndtere slikt? Coop har det siste året kjørt reklamer hvor de spiller på omvendt psykologi. Det blir vanskelig å skjerme seg for alle reklamer på TV, podcaster, i radio, osv. 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. august #6 Skrevet 22. august Rødvinsfilosofen skrev (9 timer siden): Da må du kanskje få litt hjelp til å håndtere slikt? Coop har det siste året kjørt reklamer hvor de spiller på omvendt psykologi. Det blir vanskelig å skjerme seg for alle reklamer på TV, podcaster, i radio, Vel, så langt dreg eg det ikkje. Synast den er upassande. Og lodder stemninga om mitt kompass er ute å kjører. Verkar som reklamen må bruke større og verre verkemiddel, for å bli hørt. Som forbrukara verkar vi å svelge alt. Anonymkode: 425fe...4d0
AnonymBruker Skrevet 22. august #7 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vel, så langt dreg eg det ikkje. Synast den er upassande. Og lodder stemninga om mitt kompass er ute å kjører. Verkar som reklamen må bruke større og verre verkemiddel, for å bli hørt. Som forbrukara verkar vi å svelge alt. Anonymkode: 425fe...4d0 Det tror jeg det er, altså vedr. kompasset. Jeg klarer ikke helt se hvorfor dette skulle skape en vond følelse i magen, eller være "trigger" for noe. Forbrukere klager både nå og da, så å si vi svelger alt synes jeg er bare tullete. Anonymkode: 8ba14...fa3
AnonymBruker Skrevet 22. august #8 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det tror jeg det er, altså vedr. kompasset. Jeg klarer ikke helt se hvorfor dette skulle skape en vond følelse i magen, eller være "trigger" for noe. Forbrukere klager både nå og da, så å si vi svelger alt synes jeg er bare tullete. Anonymkode: 8ba14...fa3 Kort sagt: det som er meint å vere ein lett humoristisk kontrast, treffer faktisk på fleire sensitive punkter for foreldre – skuld, kontroll, moralske val, og frykt for digital avhengighet. AT eg skreiv, vi svelg alt ,er eit verkemiddel ,og bør ikkje takast ordrett. Anonymkode: 425fe...4d0
AnonymBruker Skrevet 22. august #9 Skrevet 22. august Ser ikke noe humor i den reklamen,den er ekkel og jeg slår av eller demper lyden når den dukker opp! Anonymkode: 2c03d...a87 1
AnonymBruker Skrevet 22. august #10 Skrevet 22. august Jeg synes flere og flere reklamer er direkte dårlige, men på ingen måte triggende. Bare pinlig lav kvalitet, totalt skivebom når de prøver på humor, og jeg hadde skammet meg over å jobbe i bransjen. Anonymkode: 55aec...5eb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå