AnonymBruker Skrevet 21. august #1 Skrevet 21. august Spør middelaldrende menn på 45 år. Jeg er selv 53. Jeg liker middelaldrende menn som deg svarer jeg da. Da blir de snurt og fornærmet. Er det virkelig frekt, og hvorfor omtaler de seg som gutter? Anonymkode: 09534...f76
AnonymBruker Skrevet 21. august #2 Skrevet 21. august Omtaler de seg selv som gutter til deg? Æsj! Jeg kan forstå at noen under 25 kanskje fremdeles kan henge igjen med guttetermen, men 45! Hallo i stuen! De får bare bli snurt og fornærmet da. Buhu. De er jo det. Anonymkode: 19b09...0c8 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. august #3 Skrevet 21. august 😂😂😂😂 Haha. Jeg er en "ung gutt" på 26. Er det sånn vi blir med alderen😂 Makan for en ting å bli sur for😂 Anonymkode: 72dda...f8e 1
AnonymBruker Skrevet 21. august #4 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): 😂😂😂😂 Haha. Jeg er en "ung gutt" på 26. Er det sånn vi blir med alderen😂 Makan for en ting å bli sur for😂 Anonymkode: 72dda...f8e Trodde moden mann var en hedersbetegnelse, men neida 🤣 Anonymkode: 09534...f76
Okapi Skrevet 22. august #5 Skrevet 22. august Var hos tannlegen i vinter, og pleieren omtalte meg som "ung mann". Jeg sa jeg var 41, og strengt tatt middelaldrende. Da ble hun ganske furt, siden hun var 45.
AnonymBruker Skrevet 22. august #6 Skrevet 22. august Æsj. Folk på 40+ er jo middelaldrende. Anonymkode: 25f31...fc9
Huldra-78 Skrevet 22. august #7 Skrevet 22. august Vel, jeg bruker å svare at jeg kun er åpen for å bli kjent med MENN på min egen alder... De blir jaggu sure da også🤣
AnonymBruker Skrevet 22. august #8 Skrevet 22. august Liker du yngre menn hilsen mann 55. Jeg er 57. Svarer ja de rundt 40-45 . Blir stille gitt Anonymkode: 53ec6...dce
AnonymBruker Skrevet 22. august #9 Skrevet 22. august Alltid noen mennesker som nekter å innse at de er like gamle som andre på samme alder. Gjelder både menn og kvinner det der. Og det er like patetisk uansett kjønn. Anonymkode: c0efd...89f
bullehurk Skrevet 22. august #10 Skrevet 22. august Må da være rom for å fleipe litt .... Herregud 🙄 1
AnonymBruker Skrevet 22. august #11 Skrevet 22. august Å kalle seg selv for en ung gutt/jente i en slik situasjon er en spøk, ett forsøk på humor, de er tross alt en del yngre enn deg... Ditt svar er ene og alene kun for å være kjip. Hvis du ikke skjønner spøk/humor, så avvis heller høflig da, enn å slenge ut en ufin nedlatende kommentar. Anonymkode: 9f00e...048
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå