Gå til innhold

Der er så vanskelig å møte noen i 40 årene. Hvordan holde motet oppe?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De fleste er vel etablerte. Ihvertfall de som er ordentlige og opptatt av stabilitet. 

Gikk igjennom et samlivsbrudd for to pr siden. Virker helt håpløst å møte en ny. 

Anonymkode: 9fef7...97c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

👋

Singel i, tja, halvannet år. Ikke begynt å date enda, men forsøker å være åpen og tilgjengelig der jeg ferdes dersom tilfeldighetene byr seg.

Anonymkode: e56c9...63c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror nøkkelen er å ikke være desperat og være fornøyd med å være alene. Ikke bruke dating apper- det er bare en skuffelse etter en annen. 

Anonymkode: 94560...22c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tror nøkkelen er å ikke være desperat og være fornøyd med å være alene. Ikke bruke dating apper- det er bare en skuffelse etter en annen. 

Jeg hater å være alene, men er fortsatt alene og ikke desperat. 

Anonymkode: 0d9f0...5e0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og i mine desperate øyeblikk gråter jeg bare, men gjør ikke noe som fører noe sted.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater også å være alene. Alt er kjipere alene. Syns det er OK de ukene jeg har barna da, men ønsker å finne ny kjæreste en gang.

M.

Anonymkode: e56c9...63c

AnonymBruker
Skrevet

Det er flust av nyskilte 40 åringer, det er jo i den alderen flesteparten skiller seg. De kommer fra forhold med sextørke, tafatte og utroe partnere + + + 

Viktig at du signaliserer tidlig hva du er ute etter: casual, FF, kortvarig eller langvarig forhold m.m.

I tillegg må du vise deg bedre enn de mannfolka damene rømmer fra.

Anonymkode: 6bcd0...68e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Om du ikke trives i ditt eget selskap så er jeg redd sjansen for en ny partner er lav. Du kan ikke forvente at en annen person skal fylle livet ditt fra A-Å. Jeg er glad som singel mann. Kvitt alt kaoset og det å ha en person rundt meg som leter med lys og lykte etter konflikt. Datet en håndfull damer etter bruddet men ikke noe som klaffet. Har både gode venner, familie, jobb og hobbyer. Ta livet med ro. Finn glede i ting rundt deg. Er det en teft damer har, så er det å lukte desperasjon og negativitet.

Anonymkode: 8e079...3ed

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er enkel biologi. Par møtes når de er unge og hvis de får barn holder de sammen ihvertfall en viss tid.

Anonymkode: 15dc1...fcf

AnonymBruker
Skrevet

Du må bare konsentrere deg om å ha det fint som singel. Men ja ha øynene åpne for det annet kjønn, dra på steder der du kan treffe menn. Gå ut med venninner, gå på konserter, gå på turer i fjellet eller i naturen rundt byen du bor i. Meld deg på aktiviteter som menn også driver med.

Jeg var alene i åtte år, og regnet med at jeg skulle være alene livet ut. Men så traff jeg en mann via felles kjente, og etter en stund ble jeg forelsket, og nå har vi bodd sammen i tre år og han er fortsatt verdens fineste og beste mann.

En sjelden gang tenker jeg tilbake på at det også var en fin tid da jeg var alene.

Anonymkode: b132f...6bb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ja akkurat, men der hat du noe å jobbe med med deg selv. Bli komfortabel og kanskje glad i å være uten kjæreste. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja akkurat, men der hat du noe å jobbe med med deg selv. Bli komfortabel og kanskje glad i å være uten kjæreste. 

Så om 10 år når jeg er glad uten og ikke rekker å få barn lenger, så kan du si at nå er jeg klar for å finne noen.

Mye av dette er bare tull, du må ingenting. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

De fleste er vel etablerte. Ihvertfall de som er ordentlige og opptatt av stabilitet. 

Gikk igjennom et samlivsbrudd for to pr siden. Virker helt håpløst å møte en ny. 

Det tar den tida det tar. Fokuser på deg selv og ha det bra, da er det lettere å gjøre noen andre glad. Det er mitt fokus. 

Det er mye som skal klaffe for et forhold. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Sier du at du selv ikke er ordentlig og opptatt av stabilitet.
Eller tror du at du er den eneste som har opplevd samlivsbrudd i 40-åra?

Anonymkode: 6e3fd...595

AnonymBruker
Skrevet

Det er vanvittig mye enklere enn som ung er min erfaring 🙂 Mye mer likestilt kjønnsmarked

M40+

Anonymkode: 36c79...8e5

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble singel 43 år gammel, er fremdeles singel som 50 år. Har vert på alle datingsider, ute blandt folk+++ er over gjennomsnittet pen. Vert på sikkert 50 dates. Ja vanskelig…. Er kresen på personlighet.  

Anonymkode: 96db2...9bd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble singel 43 år gammel, er fremdeles singel som 50 år. Har vert på alle datingsider, ute blandt folk+++ er over gjennomsnittet pen. Vert på sikkert 50 dates. Ja vanskelig…. Er kresen på personlighet.  

Og jeg er kvinne forresten. 

Skrevet (endret)

Mann 40+ her også.  Drøyt to år siden jeg gikk ut av et 20 år pluss forhold, og brukte litt tid på å finne meg selv og hva jeg ville. Jeg har aldri vært desperat, og vil kun være i et forhold der vi begge to får noe ut av det. Har møtt en del kvinner gjennom denne tiden, og har stort sett vært den som har avsluttet datingen. (sett bort fra en stor smell) Jeg har avbrutt ganske tidlig på de som har det veldig travelt med å flytte sammen eller få barn, og forsto ganske tidlig at kvinner uten barn oftest enten ikke forstår barn eller har lyst på barn (fort).

Jeg ga opp Tinder, og det var ikke fordi jeg ikke fikk resultat der, men det førte til at jeg følte jeg ble tinderskadet, "det er alltid noe bedre i neste sveip eller match" og møtte noen gjennom felles fritidsaktivitet, som jeg nok ikke hadde matchet med normalt. Er no over 6 mnd i forholdet, og det blir sterkere og sterkere! Ikke gi opp

Endret av Fjellmannover190
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i 30-åra og har vært singel i over 6 år, så det er i hvert fall ikke en enklere alder det heller. Jeg kjenner absolutt ingen single mennesker på min alder. Nettdating funker i praksis ikke, så det er jo ingen utsikter til å finne noen. Tipper jeg har vært i mitt siste forhold, for å være realistisk.

Anonymkode: 6d4c9...72c

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min ble singel da han var 30 og jeg møtte han 12 år senere. Gikk bra det, så det er håp for alle 😄

K47

Anonymkode: 6bcd0...68e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...