Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes dette? Eller er det kun i hollywood filmer? Så kan man jo også diskutere hva ekte kjærlighet faktisk er 

Anonymkode: a4332...c9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så klart. Ekte ubetinget kjærlighet, har jeg kun for mine barn. 

• Hjerte 3
Skrevet

Jeg tror på ekte kjærlighet ❤️ Å ville det beste for hverandre uavhengig av hva det er. 

For meg er det kjærlighet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Javisst. Jeg har aldri praktisert falsk kjærlighet. 

Anonymkode: 52b8c...cb9

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Tenkte i konteksten parforhold, skulle skrevet det i HI 

• Nyttig 1
Skrevet

Selvfølgelig finnes det. Vet ikke om jeg har sett så mange filmer der det er ekte kjærlighet? Det er ikke noe jeg forbinder med film hvertfall. Forelskelse er heller noe jeg forbinder med film, og det finnes også, men det er en form for galskap på en måte 😅

AnonymBruker
Skrevet

The notebook

Ghost 

Titanic 

And the list goes on...

Ekte kjærlighet in real life: mamma og pappa, gift i 50 år og er like forelsket ❤️

Anonymkode: 703e0...376

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Anonymkode: 9d69f...73e

AnonymBruker
Skrevet

JA 🥰🌠

Anonymkode: bed56...c4c

AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: dcad6...937

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ts her. Tenkte i konteksten parforhold, skulle skrevet det i HI 

Ja.

Hvis jeg som er syk og har vært i tilsammen 14 år voldelige og overgreps forhold kunne finne den store kjærligheten til slutt så er det håp for alle. Jeg vet jeg fortjener det,men å ha en mann en sjelevenn som er der for meg uansett og som elsker meg så høyt er nesten å klype meg i armen av.  Ikke at jeg ikke unner folk som har hatt normale forhold og normalt liv den store kjærligheten, men heier ekstra på slike som gjerne meg selv som mot alle odds overlevde å fant en kjærlighet til slutt som er nettopp det..størst av alt på jord🙏❤️

Barna og,men du sa spesifikt om parforhold så svarte på det...

Anonymkode: b580f...1a9

• Hjerte 6
Skrevet

Nei, en menneske laget drøm, akkurat som alt annet. Man kan kjenne på forelskelse, men ekte, hva er vel ekte. Man møter tilfeldige mennesker. Alle kan ikke potensielt være ekte kjærlighet for akkurat deg. Og hvorfor er ikke din ekte kjærlighet i Pakistan en plass?! Hvorfor tror man at den er i nærheten egentlig 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke for noen som meg. Det finnes ikke kjærlighet i det hele tatt for sånne som meg. Avskummet i samfunnet. Ufør. Psykisk syk. Ingen hobbyer, ingen interesser, jeg har ingenting å gi noen. Jeg er for tørr å kjedelig. Tar bare opp plass. Jeg er stygg og dvask, så ikke noe pent å se på en gang. Jeg er ikke dum, men jeg er heller ikke smart. 

Jeg er noe folk bare overser, for jeg er ingenting. Er ikke verdt å elske eller å gi kjærlighet til. 

For andre.... jeg vet ikke. Aldri sett det selv. Alle rundt meg i mitt liv har dårlige forhold med ingen kjærlighet. 

Anonymkode: 6851c...5cc

• Hjerte 7
Skrevet

Ja. Og jeg har har funnet den i min mann - min sjelevenn og elskede. :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror på det. Jeg har hatt to.

Jeg var forelsket og elsket eksen...og selv om det ikke gikk, så er jeg enda glad i han og han i meg 20 år etter.

Så har vi mannen min. Det startet mer som to som hadde mye til felles. Mye ulikt og, men vi forstod hverandre. Beundret hverandre. Likte selskapet og hodet på den andre. Ulikheter. Og der blir vi bare mer og mer glad i hverandre. En annen type kjærlighet. Ikke hodestups forelsket...men gryende kjærlighet som har vokst seg så sterk i 18 år pluss nå..

Anonymkode: 2491f...ee9

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Jeg tror egentlig på ekte kjærlighet. Men folk får pumpet ørene fulle av så mye selvsentrert drit og ender med å knulle alt som har puls inntil man totalt har glemt hva kjærlighet, tosomhet og lojalitet er. Så man vandrer bare rundt som emosjonelle zombier.

For over 30 år siden var jeg i et forhold jeg bare kan beskrive som ekte kjærlighet. Men jeg fikk "dismissive avoidant" anfall og trakk meg. Endte med å gifte meg og være lojal mot ei annen som bare brakte emosjonell mishandling og mistro inn i forholdet. Nå, etter å ha vært skilt noen år og innom et lengre forhold, begynner jeg å innse at "ekte kjærlighet" er urealistisk å finne i denne tiden og  alderen. Kanskje ikke i noen aldersgrupper lenger. 

Anonymkode: 5df68...34d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ekte kjærlighet er to ærlige og gode mennesker som ønsker hverandre godt og bestemmer seg for å være sammen. Så enkelt egentlig, likevel så vanskelig 

Anonymkode: 85791...e5c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Alle her tror på ekte kjærlighet inntil man lager en klassisk KG tråd, hvor en av partene er en narsissist.

Anonymkode: 0c9ad...bd0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror at de kjemiske forholdene i hjernen kan gi det som oppleves som "kjærlighet". 

Anonymkode: 9b7dd...270

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Finnes dette? Eller er det kun i hollywood filmer? Så kan man jo også diskutere hva ekte kjærlighet faktisk er 

Ja men ikke Disneyfilm/hollywood-stil.

Det er ekte kjærlighet når man jobber igjennom vanskelige situasjoner og man virkelig vil hverandres beste. Når man viser at man er et team. Når man får dårlige tider i trynet men står i det sammen på godt og vondt. 

Sier ikke at man skal tåle hva som helst av hverandre, mener når man sammen støtter hverandre når livet er vanskelig. 

Når man kan snakke sammen om problemer og jobbe med seg selv fordi man vil bli bedre.

Og mener såklart ikke kjærligheten man har for barn eller andre familiemedlemmer. Det er noe annet.

Anonymkode: c9d23...970

• Liker 2
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...